CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва множество функции, включително система за управление на оплаквания, софтуер за входяща телефонна централа и приложение за самообслужване. Компанията предлага и услуги като портал за поддръжка, прехвърляне на данни и списък с промени. LiveAgent има награди и сертификати и предлага партньорска програма, която може да бъде присъединена от нови партньори.
Търсите алтернатива на Vocalcom?
LiveAgent е предпочитан пред ZenDesk от мнозина. Комбинирани пакети, функционалност и бърза реакция от отдела за поддръжка допринасят за отличното качество на услугата. LiveAgent предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи на добра цена и с иновативни автоматизирани модули.
Обслужване в социалните медии през help desk-а ви
LiveAgent предлага бизнес решения за стартъпи, корпорации, правителствени организации, образование и НПО. Функционалността на софтуера е приспособена към размера и индустрията на всеки тип и размер на организации. LiveAgent също така предоставя решения за различни индустрии като електронна търговия и услуги, пътуване и настаняване, маркетинг и забавления.
SysAid алтернатива - LiveAgent
LiveAgent е революционен софтуер за хелп деск, който обслужва над 150 милиона потребители и 40,000 бизнеси по целия свят. Той позволява да се създават незабравими клиентски преживявания и да се подобрява удовлетворението на клиентите. LiveAgent е с най-висока оценка на пазара и предлага възможности за чат на живо. През 2021 г. той е най-преглежданото хелп деск решение на пазара.
Използвайте софтуера за често задавани въпроси, за да оптимизирате самообслужването на клиентите си
Направете базата си знания и често задаваните въпроси част от корпоративния ви бранд и уверете се, че порталът за самообслужване отговаря на идентичността на компанията. Използвайте персонализацията на темата, логото, цветовете и други, за да съответстват на Вашият имидж. Често задаваните въпроси и базата знания са само част от многоканалното решение на LiveAgent със повече от 180 функции за подобряване на стратегията за обслужване на клиенти и увеличаването на удовлетвореността на клиентите.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Съвет за намаляване на запитванията и окуражаване на клиентите да търсят информация самостоятелно. Предлагат се 4 стъпки за създаване на безплатна секция с полезна информация, където служителите и клиентите могат да споделят знания и да решават проблеми.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни