Helpdesk software for Fitness industry

Увеличете производителността на обслужването на клиенти. Използвайте LiveAgent – мултиканален помощ бюро и софтуер за чат на живо, който перфектно отговаря на вашите нужди. Надминава очакванията на клиентите.

Създаване на консервирани отговори, които могат да бъдат разположени с едно кликване, за да предоставят бързи отговори на често задавани въпроси.

Следвайте пътешествието на клиента с разрешаване на проблеми в различни канали с богати на контекст хибридни потоци билети.

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

С LiveAgent за фитнес индустрия не е нужно да се притеснявате за безопасността на вашите данни. Нашите центрове за данни се намират в САЩ и Европа и всичко е в съответствие с GDPR. Данните за Вашите клиенти са в сигурни ръце – точно като Вашия бизнес отдел и обслужване на клиенти.

woman meditating-illustration
woman exercising-illustration

По-добър опит

Всеки клиент иска да има персонализиран опит за неговите нужди. Осигурете изключително обслужване на клиентите с LiveAgent за фитнес индустрията и създайте своя собствена база от лоялни клиенти. Поставете чат наживо, имплементационен кол център и създайте база от знания… Макси екип за поддръжка!

Помощ за задаване на срещи един-с-друг

Най-ефективните и най-продуктивни обучения са тези, които са поставени с личен треньор. Бъдете до Вашите клиенти точно когато те се нуждаят от ръка за помощ или нап. LiveAgent за фитнес индустрията слуша вашите нужди и се вписва според Вашите желания.

woman working out with trainer-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на Вашите клиенти.

Related Articles to Здравеопазване
Процесът на обслужване на клиенти е система от правила и стандартни оперативни процедури, които гарантират, че клиентите са обгрижени ефективно.

Процеси в обслужването на клиенти

Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.

Гарантирайте, че вашите проучвания за удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия са успех с нашите предварително направени, силно конвертиращи шаблони.

Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия

The article provides tips for improving customer service on social media, emphasizing the importance of proper communication and personalized responses. It also presents template responses for apology emails and highlights the importance of knowing and connecting with customers for long-term loyalty. Conducting customer satisfaction surveys is recommended, but companies should focus on user experience instead of just obtaining data for their brand's image. The article encourages using surveys to enhance marketing communication.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентско обслужване в социалните медии без стрес

Използвайте готовите шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии за цени на продукт/услуга. Възможност за персонализация! Унифицирайте комуникацията с клиентите от всички канали в универсална входяща кутия.

Научете как да прекратите имейл с професионалното ни ръководство и съвети. Увеличете цените си за CTR и отговор днес с нашите безплатни шаблони!

Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Текстът обсъжда различни теми свързани с маркетинга, сред които професионално затваряне, събиране на отзиви от клиенти, настройка на кол център и начини за започване на бизнес имейли. Подчертава се важността на инвестирането в обучение на служителите за обслужване на клиенти, шаблоните за имейли и персонализацията на маркетинга. Използването на упселинг може да бъде маркетингов трик за увеличение на продажбите. Също така, обсъждат се начините за събиране на отзиви, като се подчертава важността на добрата комуникация с клиентите.

Управлявайте и виждайте данни за Вашите клиенти, като например езикови предпочитания или всякаква информация, добавена в контактните полета на LiveAgent..

Контакти

LiveAgent е инструмент за комуникация, който подобрява обслужването на клиентите. Позволява персонализирано и компетентно обслужване, което води до удовлетворени клиенти и повишени продажби.

Ако искате да осигурите безупречно клиентско обслужване, използването на безплатен софтуер за кол център е чудесно начало.

Безплатен софтуер за кол център

Подобрете ефективността на кол центъра със софтуер за регистриране на обаждания. Повишете удовлетвореността на клиентите и намалете разходите с безплатния софтуер. Лесна настройка и дистанционна работа за мащабируемост.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x