This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.
Търсите си Dashly алтернатива?
Използвайте LiveAgent и X-Cart като алтернативи на Freshcaller и Dashly за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни