Какво е дневник на одит?
Track the account and changes made by users and your customer representatives staff. Audit log is a chronological set of records. This documentary evidence of activities automatically tracks actions like: user logging in, user viewing ticket, tags changed, user left ticket, ticket ranking, ticket voice message, ticket transfer and much more. In your LiveAgent you can use audit log custom filter, that display only a certain activities or selected customer representative.
Learn more about Audit log in LiveAgent.

Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent предлага софтуерно решение за по-добро клиентско преживяване.
Предлагани са софтуери за обслужване на клиенти и телекомуникационни решения, включително чат, обаждания, видео обаждания и форми за контакт. Взаимодействията могат да се осъществяват през различни социални медии. Потребителите могат да използват различни комуникационни канали, включително Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp и Slack.
Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са от стратегиите за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Verloop със софтуерни решения за обслужване на клиенти, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Порталът за поддръжка съхранява статии от информационната база и осигурява поддържка на клиентите.
LiveAgent offers proactive chat invitations with business benefits such as increased sales, customer satisfaction, and a 14-day free trial. The software includes various designs and customization options for chat invitations. Additionally, LiveAgent has a docking station for chat windows that provides a customer service platform with self-service software, complaint management system, and other features. The platform is popular, certified, and reasonably priced. Good support and a support portal are also available.