Какво е бранд?
Има много определения за думата бранд. Може да бъде дизайн, символ и много повече. Може да бъде нещо като обещание към клиентите. Брандовете трябва да бъдат видими, специални, запомнящи се и още много неща. Малките бизнеси могат успешно да изградят бранда си чрез социланите медии, онлайн отзиви. Доброто клиентско обслужване може да е голямо предимство за тях.
След като научите повече за това какво представлява брандът, можете да продължите с разглеждането на удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това ще ви даде представа как да измерите успеха на вашите усилия за подобряване на обслужването. Ако искате да оптимизирате управлението на клиентските акаунти, разгледайте статията за управление на сметки, която предлага интеграции и безплатен пробен период. За тези, които се интересуват от бърза и ефективна комуникация, лайв чат софтуерът може да бъде ключов инструмент за подобряване на клиентското обслужване. А ако търсите ефективни начини за комуникация в социалните медии, вижте общи шаблони за отговор, които предлагат идеи и съвети за бързи и релевантни отговори. Накрая, за по-добро управление на бранда в електронната поща, разгледайте имейл шаблони за ново споменаване на бранда, които ще ви помогнат да комуникирате ефективно с клиентите си.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!