Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Общи шаблони за отговор

Важни ли са личните съобщения във Facebook и Instagram? Повечето бизнеси, които сега започват със социалните медии смятат, че запитванията, получени на лично съобщение в социалните медии са по-маловажни от имейлите.

Всъщност е точно обратното! Потребителите прекарват повече време в социалните медии отколкото да проверяват имейлите си в днешно време. Затова компанията ви трябва да предоставя забележително клиентско обслужване както в социалните медии, така и по останалите канали за комуникация, и да отговаря на всяко съобщение от клиент, което получи.

Общи шаблони за отговор
Отговаряйте на коментари и лични съобщения във Facebook директно през таблото си в LiveAgent

Какво е лично съобщение? Защо е важно?

Личното съобщение е съобщение, изпратено от един потребител на социалната медия до друг или до бизнес профил. Фактът, че други потребители не могат да видят съдържание, което не е изпратено до тях, прави тази комуникация уникална.

Що се отнася за процента на отваряне, за лично съобщение във Facebook или Instagram стойностите са много високи, надвишавайки 60% или дори 80%, сравнено със средния процент на отваряния на имейли, който е 15-25% (източник). Това е просто защото хората използват социалните медии изключително много. Колкото по-активен е брандът ви в конкретна платформа, толкова по-релевантна ще е входящата ви кутия.

Идеи за отговори на общи въпроси в социалните медии

Общ отговор в социалните медии

Общ отговор в социалните медии – отговор на съобщение за дефектна/повредена поръчка

Общ отговор в социалните медии – отговор на въпрос относно повторно зареждане

Общ отговор в социалните медии – отговор на въпрос за статус на поръчка

Общ отговор в социалните медии – отговор на съобщение с молба за помощ, защото клиетът не е получил отговор по други канали

Комуникация чрез социалните медии – общи правила

Създайте онлайн индивидуалност

Бъдете себе си. Свързвате се с други човешки същества, така че бъдете прозрачни, честни и съпричастни. Предайте своите ценности или ценностите на бранда си на клиентите.

Бъдете последователни

Уверете се, че както публичната, така и личната комуникация са с един и същ изказ. Ако тонът ви е спокоен и лесен за разбиране в публичните ви постове, правете същото и в личните си съобщения. Не бъдете твърде официални. Не искате изпращачът да се чуди дали е писал на правилната компания, нали?

Отговаряйте бързо

Социалните медии са канал, който е “винаги на линия”. Свикнете да отговаряте на съобщенията и коментарите възможно най-скоро, без значение какво е съдържанието на съобщението.

Внимавайте за печатни и граматически грешки

Уверете се, че този, който се грижи за входящите кутии на бизнес профилите ви, може да пише правилно. Ако има съмнения, му препоръчайте да използва добър инструмент за проверка на правопис или да се свърже с редакторите ви за помощ.

Общи шаблони за отговор в социалните медии – често задавани въпроси

Колко трябва да е дълго личното съобщение?

Общи шаблони за отговор

Много зависи, няма общо правило. Никое електронно съобщение не трябва да е твърде дълго, но все пак отговорите ви към клиентите не трябва и да са прекалено резки. Това не е имейл за продажба, в който трябва да грабнете вниманието на клиента си в 2-3 изречения. Потенциален или съществуващ клиент ви изпраща съобщение, така че използвайте възможността и се опитайте да го очаровате.

Поздравете изпращача и се опитайте да сте възможно най-изчерпателни със съобщението си. Комуникацияра в социалните медии е по-неформална от имейл комуникацията и често се случва в реално време, така че може да ви позволите повече общи приказки преди да се впуснете в детайли.

Как да се обръщам към потребителите?

Балонче с обратна връзка

Комуникацията в социалните медии е по-скоро неформална, освен това ако някой изпрати лично съобщение на компанията ви, вече знаете името му. Затова предлагаме да се обръщате към изпращача с малкото му име, за да скъсите дистанцията. Ако профилната снимка показва, че говорите с някой по-възрастен, може да решите да използвате “Г-н/Г-жа” в началото на съобщението си, но това е доста необичайно в комуникацията в социалните медии.

Не забравяйте да използвате имотикони, които са вторият езин на комуникацията в социалните медии.

Мога ли да съхранявам информацията на потребители, които са ми изпращали лични съобщения?

Множество центрове за данни

Това зависи от местните закони за защита на данните и условията за употреба на конкретната платформа. Можете да използвате инструмент, за да организирате съобщенията си във входяща кутия на бизнеса, но не третирайте личните съобщения в социалните медии като още един канал за “студени” имейли. Това е изключително необичайна практика и може да доведе до закриването на профила ви в социалната медия.

Ready to use our social media templates?

Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко трябва да е дълго личното съобщение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Много зависи, няма общо правило. Комуникацияра в социалните медии е по-неформална от имейл комуникацията и често се случва в реално време, така че може да ви позволите повече общи приказки преди да се впуснете в детайли. И все пак личните съобщения не трябва да са прекалено дълги.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да се обръщам към потребителите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Комуникацията в социалните медии е по-скоро неформална, освен това ако някой изпрати лично съобщение на компанията ви, вече знаете името му. Затова предлагаме да се обръщате към изпращача с малкото му име, за да скъсите дистанцията. Ако профилната снимка показва, че говорите с някой по-възрастен, може да решите да използвате “Г-н/Г-жа” в началото на съобщението си, но това е доста необичайно в комуникацията в социалните медии.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Мога ли да съхранявам информацията на потребители, които са ми изпращали лични съобщения?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Това зависи от местните закони за защита на данните и условията за употреба на конкретната платформа. Можете да използвате инструмент, за да организирате съобщенията си във входяща кутия на бизнеса, но не третирайте личните съобщения в социалните медии като още един канал за “студени” имейли. Това е изключително необичайна практика и може да доведе до закриването на профила ви в социалната медия.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо