Какво е анкета за клиентско обслужване?
Анкетата и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удовлетворението на клиентите.
Целта на анкетите за клиентско обслужване е да се узнае, преживяването което са имали клиентите и как компанията може да се подобри и да предостави услуги с по- добро качество на своите клиенти.
Ако клиентът е имал лошо преживяване с предоставената клиентска услуга от компанията, той/тя е много вероятно да не препоръчат компанията на някой друг. Всъщност, когато хората в неговия/нейния социален кръг чуят за преживяването, те също не биха избрали продуктите на компанията.
Frequently Asked Questions
Каква е анкетата за клиентско обслужване?
Анкетата за клиентското обслужване е въпросник, който е предназначен да помогне на компаниите да разберат, какво клиентите мислят за техните марки, услуги, продукти и клиентска услуга. Благодарение на това, организациите имат възможността да подобрят техните продукти, да оптимизират своя опит и също така да предоставят на клиентите това, което искат.
Какви са видовете анкета за клиентско обслужване?
Има четири основни вида анкети. Първото е Индекс на удовлетвореност на клиентите (CSAT). Съдържа прости въпроси, обикновено с отговори "да" или "не". Вторият вид от този тип анкети е Нетен промотиращ резултат, който моли клиентите да оценят възможността да препоръчат услуга или продукт на клиент по скалата от 0 до 10. На следващия етап се сравняват критиките на промотиращите. Друга анкета е Индекс на клиентска удовлетвореност (CES). Това ни показва, колко усилия се изискват от клиента да използват този продукт или колко работа е необходима за решаването на проблем за клиентската услуга. Последният вид е проучването на основните етапи, което е изпратено в ключови моменти от пътуването на клиента. Можете да използвате времето за доставка спрямо времето за преживяване.
Как да разпространя анкетата за клиентското обслужване?
Можете да разпространите анкетата за клиентската услуга по различни начини. Можете да я изпратите по имейл, в обичайното пощенско писмо, в чат прозорец или в социалните медии. Трябва да изберете, кой път е най- оптималният. Дали да изберете само един, няколко или евентуално всеки един. Това изисква специфичен анализ. /p>
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.
Интервю за работа в екипа по обслужване на клиенти
Интелигентните устройства и софтуери са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване. Интервютата за работа в екип за обслужване на клиенти включват въпроси за обслужването на клиенти, поведенчески въпроси, ситуационни въпроси и лични въпроси, които помагат да се изберат най-подходящите кандидати.