Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат софтуер за агенции

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Чатът е една от най-бързите и надеждни услуги, които агенциите могат да предложат на своите клиенти. В днешния технологично напреднал свят просто не е вариант да стоите и да чакате клиентите сами да се свържат с Вас. Сега е ерата на самообслужването и много потребители ще изследват подробно всеки сайт, преди да се регистрират.

Въпреки това, дори и най-технически подготвените потребители се нуждаят от помощ от време на време. И очакванията са бизнесът да я предоставя незабавно, когато е необходимо, за предпочитане в реално време. И точно това може да предостави чатът.

Чат в реално време
Пример за чат

Защо агенциите трябва да предлагат чат?

Агенциите и техните стремежи са разнообразни – реклама, маркетинг, човешки ресурси и т.н. Общото между тях е динамична клиентела, отчаяно нуждаеща се от бърз и конкретен отговор.

Съвременните потребители са нетърпеливи. Едно проучване твърди, че възможността за ангажиране на даден клиент е около 10 минути. Тази 10-минутна времева рамка е всичко необходимо, за да загубите потенциални клиенти. Ето къде идва чатът.

Ползата от използването на чат е несъмнена. Той осигурява най-добрата възвръщаемост на инвестициите от всеки друг комуникационен канал и най-високата степен на удовлетвореност на потребителите – цели 92% .

Водещото желание на клиента е да разговаря с реален човек онлайн, без да спира разглеждането на сайта или изпълнението на конкретна задача.

Търсенето в уебсайта може да бъде изтощително. Чатът осигурява помощ, както за активни, така и за проактивни решения. С поканите за чат можете да подтикнете клиента да разговаря с екипа за обслужване. Имейлът и телефонът също са важни комуникационни възможности, но можете да намалите необходимостта от тях чрез използване на чата. В резултат ще получите намален обем на входящите запитвания, тъй като Вашите сътрудници ще отговарят на тях още по време на чат сесията.

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent дава достъп до всички въпроси и заявки, независимо от платформата, от която са изпратени.

Чатът в миналото беше интерпретиран погрешно като обикновена приспособление някъде в уебсайта, което клиентите биха могли да използват, ако желаят. През последните години обаче неговата ефективност за за маркетингови цели и продажби започна да се признава от многобройни бизнеси.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

С какво чатът е по-полезен в сравнение с комуникацията по телефон и имейл?

Ефективната подкрепа на клиентите среща много предизвикателства. Например за телефон това може да бъде дългото време на изчакване. При имейла това са усилията при писане, изпращане и в крайна сметка изчакване на отговора.

Какво подобрява чатът?

  • Средното време за изчакване
  • Намаля обема на имейлите
  • Увеличава продажбите
  • Намаля нивото на отказите
  • Улеснява комуникацията
  • Увеличава ангажираност
  • Увеличава нивата на клиентската удовлетвореност

Как да сте сигурни, че Вашите служители са подготвени за чат?

Специалистите се развиват в три фази:

  • Начинаещ
  • Квалифициран служител
  • Професионалист

В обслужването на клиенти служителите като цяло започват с отговаряне на телефонни запитвания, за да придобият опит. Само такива с отлични умения за писане трябва да обработват запитвания в чат, ако това е възможно. Писането в чат се различава значително от имейла. Когато съставят имейл, служителите обикновено не са ограничени от времето. От друга страна, точно това отличава чата. Писането се извършва в реално време. Ако е възможно, винаги е добра идея да имате коректен скрипт на разположение.

Какви функции да очаквате от чата?

Броят на наличните функции се доближава до впечатляващата цифра от 200.

Цялата кореспонденция между служителите и клиентите се съхраняват в единна, споделена пощенска кутия под формата на тикети. Чат операторът може да изкара всеки предишен разговор с няколко клика в хибридна тикетинг система. Профилът и историята на всеки клиент са незабавно достъпни.

Функция-Универсална пощенска кутия-LiveAgent
Пример за универсална пощенска кутия

Голям избор от дизайни както на приложението за чат, така и на докинг прозореца, за да създадете или изберете предварително направен шаблон от галерията.

Галерия чат бутони
Пример за Галерия с чат бутони

Клиентите изглежда се нуждаят от помощ, но са твърде срамежливи да попитат? Няма нужда да чакате те да започнат разговора. Чатът намалява времето за изчакване и активно предлага помощ под формата на активна покана за чат.

Галерия с чат покани
Пример за чат покана

Предварително зададени отговори на често задавани въпроси или за използване по време на промоционална кампания.

Шаблонни съобщения
Пример за шаблонни съобщения

Прехвърляне на разговори към свободни служители или автоматично маршрутизиране на разговори чрез избор от три предварително зададени опции: произволно възлагане, позвъняване на всички, максимално натоварване.

Чат разпределение
Пример за чат разпределение

Отчетността и наблюдението допринасят за създаването на ясна картина на основния тип поведение, нужди и изисквания на Вашите клиенти или за това колко време прекарват в сайта Ви.

Уебсайт  наблюдение - преглед на чат
Примери за чат набюдение

Тъй като светът става все по-малък, когато става въпрос за комуникация, необходимо е да използвате опцията за многоезичен чат. В момента се поддържат 45 езика и редовно се добавят повече преводи.

Чат софтуер за агенции
Пример за приспособления за адаптиране към езика

Позволява на клиентите да изпращат съобщения чрез формуляр за контакт извън работното време или когато определен служител е офлайн.

Контактни форми
Пример за офлайн форма

Позволява на клиентите да оставят обратна връзка и да оценят до колко служителят им е бил полезен

Функция за оценка на служителите в Help desk софтуера - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

Предимства на софтуера за чат за конкретни агенции

Контактите на агенциите обикновено са доста обширни и честотата на входящите запитвания е значителна. Предимствата на чата се различават за различните агенции, но резултатът винаги е един и същ – щастливи и доволни клиенти.

Обслужването на клиенти е доброволен акт, който показва истинско желание да се удовлетвори, дори да се зарадва един клиент.

Стив Къртин - ентусиаст обслужване клиенти, служител в Marriott International

Рекламни агенции

Представете си следния сценарий: Инветирате много време и ресурси в кампания, само за да могат хората да кликнат върху сайта и след това да излязат. Причините могат да бъдат много. Може би не могат да намерят инструкции как да приложат код за отстъпка или рекламата не е съвсем ясно дефинирана. С чата можете активно да предложите помощ, което би означавало по-висок процент на успеваемост.

Маркетингът не се осъществява само чрез имейл или телефонни обаждания. Чатът предоставя на рекламодателите шанс да популяризират услугата или информират клиентите с едно щракване на бутона. Можете да прикачите и изображения за по-персонализиран подход. Функцията за наблюдение ви позволява да насочите всеки посетител на уебсайта и да се ангажирате с него въз основа на поведението или местоположението му. Отчитането дава възможност за доклад за продажбите,реализирани чрез чата.

Дигитални агенции

В комбинация с проактивен софтуер за чат, маркетингът с цел генериране на нови контакти води до стойностна платформа за многоканален маркетинг. В дигиталния свят клиентите могат да срещнат безлични и автоматични чат ботове. Поставяйки снимка на служителя на Вашия персонализиран бутон, ще уверите клиентът си, че разговаря с истински човек.

Агенции за промоции

Чатът е рентабилен, което го прави идеалният инструмент за комуникация за промоционална кампания. Служителите могат да предлагат купони за отстъпки, да вълнуват аудиторията си с нови продукти или да публикуват разговора си в чата в частта за искане за обратна връзка. Този метод на промоция е много продуктивен за малкия бизнес за увеличаване на списъка с контакти.

Агенции, работещи със социални мрежи

Социалните мрежи се затвърдиха не само като дейност за убиване на времето и забаление, но и като ценен маркетингов инструмент. Внедряването на чат на страница в социалните мрежи позволява на агенцията да управлява по-добре онлайн присъствието на своите посетители и активно да се свързва с потенциалните клиенти. Можете да придобиете имейл адрес от чата, който да използвате за маркетингови цели, превръщайки последователите в абонати, които плащат. LiveAgent предлага интеграция с всички стандартни платформи за социални мрежи, като Facebook или Twitter.

Агенции за акаунт ориентиран маркетинг (АВМ)

Базираният на акаунт маркетинг е фокусиран върху насочване към конкретни акаунти или брандове и B2B маркетинг. Следователно, с проактивните покани за чат , Вашата агенция може да се свърже с ключови акаунти със съответни съобщения и значително да увеличи Вашата възвращаемост на инвестициите. Друго предимство е да го използвате в маркетинговата стратегия, базирана на Вашия акаунт, за да създадете тясна връзка с продажбите, за да идентифицирате целевите акаунти и да изградите по-конкретна база данни и възможности за перспективи.

PR агенции

Изграждането на бизнес изисква много усилия. Но основата на всеки успешен бизнес е доверието. За да се затвърди доверието между една компания и нейните клиенти е необходим PR. Комуникацията с пазара и неговите потребители никъде не е толкова необходима, колкото в сектора за връзки с обществеността. Обхватът е обширен, с цел да се достигне до възможно най-много клиенти. Чатът в една PR агенция е фантастичен инструмент за разширяване на бизнеса.

Туристически агенции

С мисъл за резултатите насочвайте клиентите си без стрес навсякъде по света. Пътувайте в мрежата и по света с обслужване чрез чат. Отворените линии за чат за уреждане на пътувания са възможност за съветване на клиентите относно цялата необходима информация. Ако въпросите станат много подобни или напълно идентични, чатът предоставя възможност за настройване на предварително дефинирани отговори и шаблонни съобщения.

Многоезичната функция на чата Ви позволява да комуникирате с всеки на избрания от тях език и да адаптирате Вашето приложение за чат за конкретен пазар. Понастоящем LiveAgent поддържа 45 езика и нови преводи се добавят редовно. Ако не можете да намерите конкретен език, обърнете се към нас с предложение и ние ще Ви дадем кредити в акаунта на LiveAgent в замяна.

Лица със свободна професия

Броят на фрийлансърите се е увеличил значително през последното десетилетие, тъй като възможността за отдалечена работа става все по-популярна. Независимо дали работите самостоятелно или като част от агенция, чатът може да помогне за разширяване на Вашата мрежа от контакти. Професионалните фрийлансъри, заети в творческата област, биха оцени високо наличната възможност за персонализиране.

Други агенции

Не се притеснявайте, ако Вашата агенция не е в списъка. Чатът е универсален инструмент, подходящ за широк кръг дейности. Основната цел остава – удобното и моментално взаимодействие с клиенти веднага, когато бъде поискано . Функцията за универсална пощенска кутия дава възможност да се възлагат чатове, тъй като всички Ваши клиенти могат да бъдат в един и същ акаунт в LiveAgent.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Как да управлявате клиентите на агенцията чрез LiveAgent?

Софтуерът на LiveAgent е мощна система за поддръжка, при която чатът е една от основните функции. Но какви опции могат да предложат агенциите на клиентите по отношение на управлението на техните акаунти с помощта на LiveAgent?

Един профил за всички отдели:

Полезно за агенция, която се занимава с разработването на уеб дизайн и брандиране или често прави поръчки към външни изпълнители. Клиентът обаче може да не се съгласи да включи непозната комуникация в акаунта си, но все пак е удобна опция.

Много акаунти с конкретен домейн:

Една агенция може да проектира по поръчка един или дори множество домейни на клиентите според техните предпочитания. Недостатъкът на тази настройка може да бъде, че правата върху дизайн се притежават от агенцията, а не от клиента. Това може да е вид услуга, която е част от цялата оферта.

Настройка на профил на клиент:

Срещу възможна такса за създаване или обслужване на профил, клиентите могат да разрешат достъп на агенцията до него. Тази опция е предимно за клиенти, отколкото за компании, тъй като клиентът може да реши, че това е само еднократна сделка. Нищо не пречи на клиентите да решат да прекратят връзките с агенция или да преминат към друга такава по всяко време.

Интеграция и настройка

Опростена собствена интеграция. Просто копирате и поставяте HTML код във Вашия акаунт в LiveAgent и чатът се появява на Вашия или на уебсайта на клиент и можете да започнете да разговаряте веднага. Друго предимство е интеграцията с трети софтуер или приложение.

Полезна информация

Искате да научите повече? Насочете се към нашата секция с полезна информация.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

Try LiveAgent

FAQ

Какво е онлайн чат?

Чатът е инструмент за комуникация, който поддържа взаимодействие в реално време в B2B или B2C комуникации. Бутонът за чат, известен също като пеиспособление за чат, е стратегически поставен на уебсайт, за да реагира и да покани клиентите да се свържат с представител на компанията.

Защо чатът е важен за агенциите?

Осигурява най-висока възвръщаемост на инвестициите от всеки друг комуникационен канал. Намалява необходимостта от използване на имейл и телефонна услуга. Повишава шанса за реализация, като същевременно помага на потенциалните клиенти да се ориентират през уебсайта.

Какви агенции могат да се възползват от чата?

Множество агенции могат да се възползват онлайн чата: 1. Рекламни агенции 2. Дигитални агенции 3. Агенции за промоции 4. Агенции, работещи със социални мрежи 5. Агенции за акаунт ориентиран маркетинг (АВМ) 6. PR агентии 7. Туристически агенции 8. Фрийлансъри 9. Други.

Как да внедря онлайн чата?

Напълно поддържана собствена интеграция. Само копирате и поставяте кратък HTML код и можете веднага да започнете да разговаряте.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо