Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия

Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия

Въпреки че звучи очевидно, понякога е лесно да забравите, че клиентите са крайъгълният камък на всеки бизнес. Като такива е изключително важно да поддържате връзка с тях– да знаете как се чувстват, какво мислят и какво ценят във вашите продукти или услуги. Познаването на това ще ви помогне да подобрите предлагането си и да повишите лоялността на клиентите в дългосрочен план. Като такива изпращането на проучвания за удовлетвореността на клиентите следва да бъде редовна маркетингова дейност, особено ако оперирате на пазар или индустрия, в която конкуренцията е разнообразна.

Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия

В един или друг момент всички видяхме проучване за удовлетвореността на клиентите, въпреки че те са по-рядко срещани, отколкото може да мислим. Защо така? Тъй като повечето от проучванията, които компаниите провеждат, не се фокусират върху потребителския опит, свързан с техните продукти или услуги, а по-скоро върху получаването на данни или цифри за възприятията и имиджа на марката на клиентите. За щастие, този подход постепенно се променя и сега е време да хоп на бандата. Нека научим за проучванията за удовлетвореност и да видим как можете да ги използвате във вашата маркетинг комуникация за електронна търговия.

Какво представлява следпродажбено проучване за удовлетвореността на клиентите?

When it comes to running a business, research is crucial. Research takes on many forms, including market analysis, vendor research, long-form questions, or focus groups that can showcase what your target audience is like, their demographics, economic situations, and interests. Въпреки това, тъй като профилите на клиентите постоянно се изместват, научните изследвания трябва да бъдат текущ процес. Като подновявате редовно усилията си за проучване, вашата компания ще може да се развива, развива  и да се превръща в още по-надежден партньор за вашите клиенти в дългосрочен план. така, как можете да съберете най-много данни? Чрез проучвания за удовлетвореност!

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
Използвайте нашата интеграция nicereply, за да вградите проучвания за удовлетвореност директно в имейлите си

Проучванията за удовлетвореност са набор от въпроси с цел събиране както на количествени, така и на качествени данни, които ще ви позволят да определите и измерите колко доволни са клиентите с продукт, услуга или дори процеса на покупка. Поради фокуса си тези проучвания трябва да бъдат изпратени на клиентите, след като са направили транзакция, посетили са онлайн магазин или са имали взаимодействие с вашата фирма.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Вградено проучване за удовлетвореност вътре в имейл на LiveAgent

Някога правили ли сте покупка във физически магазин или сте ходили на кино и след това сте получили проучване, питайки за вашия опит? Това е проучване за удовлетвореността на клиентите. Въпреки че може да изглеждат подобни на други проучвания, зададените въпроси ще зависят от целта, която се стремят да изпълнят. 

За да ви улесним да прецените удовлетвореността на клиентите си, създадохме няколко шаблона за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата, които да използвате. Разгледайте шаблоните по-долу, не се колебайте да ги копирате и поставите, след което започнете да измервате щастието на клиентите си.

Електронна търговия след продажба клиенти удовлетвореност проучване теми редове

  • Благодарим ви, че пазарувате на [името на онлайн магазина] – кажете ни какво мислите
  • Тук сме, за да попитаме вашето мнение
  • Ще се радваме да чуем от вас
  • Споделете мнението си за [продукт/услуга]
  • Вашето мнение означава светът за нас – моля, уведомете ни за какво мислите [името на онлайн магазина]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия

Шаблон за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата #1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Шаблон за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата #2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Шаблон за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата #3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Често задавани въпроси

Да изпратя ли следпродажбено проучване на удовлетвореността на клиентите имейл след всяка покупка?

Всъщност няма никой категоричен отговор на този въпрос. Бихте могли да изпратите следпродажбено проучване за удовлетвореността на клиентите на един и същ клиент след всяка покупка, която направят. Ако обаче бизнес моделът Ви включва чести покупки, или има сегменти от клиенти, които купуват от вас редовно, тогава не е най-добрата идея да изпращате проучвания за удовлетвореност след всяка поръчка.

Защо? Защото може да раздразни клиентите ви. Представете си, че получавате точно същия имейл от една фирма няколко пъти седмично. Щеше да се разочароваш, нали? 

Колко често трябва да изпращам имейли от проучването за удовлетвореността на клиентите след продажбата?

Ако клиентите Ви са склонни да закупуват продуктите Ви веднъж или два пъти месечно можете да изпращате проучвания след продажбата след всяка покупка. Ако имате по-чести купувачи, можете да зададете просто правило, за да изпратите например проучване за удовлетвореност на клиентите след всяка секунда, трета или четвърта покупка в зависимост от обема на продажбите на вашия бизнес в електронната търговия. 

Друго решение би могло да бъде изпращането на ежеседмични, месечни или тримесечни имейли за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата, които са обобщени. Също така бихте могли да обмислите включването на връзка към проучване за удовлетвореността на клиентите след продажбата във всеки имейл, потвърждаващ продуктова пратка. Това решение обаче може да доведе до ниски проценти на подаване и реализация.

Трябва да оцените индивидуалния случай на вашия онлайн магазин и съответно да коригирате честотата на имейлите от проучването за удовлетвореност на клиентите след продажбата.

Необичайно ли е да предложим на клиентите нещо в замяна на попълването на проучване за удовлетвореност на клиентите?

Доста често се възнаграждава клиентите за помощта им. Клиентите ви не трябва да прекарват времето си в отговор на въпросите ви – именно вие печелите от събраните данни. Като такъв, това е хубав жест да предложите на клиентите си нещо в замяна. Можете да им предоставите код за отстъпка за следващата им покупка, да предложите безплатна доставка или да информирате лоялните клиенти за сезонните отстъпки по-рано от останалата част от вашата база данни и др.

Има много начини да кажете “благодаря” за попълването на проучване за удовлетвореността на клиентите. Става въпрос да донесете допълнителна стойност на клиентите си, за да им покажете вашата оценка.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Да изпратя ли следпродажбено проучване на удовлетвореността на клиентите имейл след всяка покупка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Всъщност, няма никой категоричен отговор на този въпрос. Бихте могли да изпратите следпродажбено проучване за удовлетвореността на клиентите на един и същ клиент след всяка покупка, която направят. Ако обаче бизнес моделът Ви включва чести покупки, или има сегменти от клиенти, които купуват от вас редовно, тогава не е най-добрата идея да изпращате проучвания за удовлетвореност след всяка поръчка. Представете си, че получавате точно същия имейл от една фирма няколко пъти седмично. Щяхте да се разочаровате, нали?” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко често трябва да изпращам имейли от проучването за удовлетвореността на клиентите след продажбата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако клиентите Ви са склонни да закупуват продуктите Ви веднъж или два пъти месечно можете да изпращате проучвания след продажбата след всяка покупка. Ако имате по-чести купувачи, можете да зададете просто правило, за да изпратите например проучване за удовлетвореността на клиентите след всяка секунда, трета или четвърта покупка в зависимост от обема на продажбите на вашия бизнес в електронната търговия.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да предложите нещо в замяна на попълването на проучване за удовлетвореността на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Доста често се награждава клиентите за помощта им. Клиентите ви не трябва да прекарват времето си в отговор на въпросите ви – именно вие печелите от събраните данни. Като такъв, това е хубав жест да предложите на клиентите си нещо в замяна. Можете да им предоставите код за отстъпка за следващата им покупка, да предложите безплатна доставка или да информирате лоялните клиенти за сезонните отстъпки по-рано от останалата част от вашата база данни и т.н.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо