Запознайте се с нашите агенти за управление на успеха на клиентите

Михаела

Мениджър управление на успеха на клиента

Работно време на Михаела (CET, Виенско време)

Понеделник: 9:00 – 17:00
Вторник: 11:00 – 19:00
Сряда: 9:00 – 17:00
Четвъртък: 11:00 – 19:00
Петък: 9:00 – 17:00

Андрей

Мениджър управление на успеха на клиента

Работно време на Андрей (CET, Виенско време)

Понеделник: 11:00 – 19:00
Вторник: 7:00 – 15:00
Сряда: 11:00 – 19:00
Четвъртък: 7:00 – 15:00
Петък: 7:00 – 15:00

Лаура

Мениджър управление на клиентското обслужване

Работно време на Лаура (CET, Виенско време)

Понеделник: 9:00 – 17:00
Вторник: 11:00 – 19:00
Сряда: 9:00 – 17:00
Четвъртък: 11:00 – 19:00
Петък: 9:00 – 17:00

Джон Гордън

Мениджър управление на клиентското обслужване

Работно време на Дж. Гордън (EST, нюйорско време)

Понеделник: 9AM – 5PM
Вторник: 9AM – 5PM
Сряда: 9AM – 5PM
Четвъртък: 9AM – 5PM
Петък: 9AM – 5PM

Беата

Мениджър управление на клиентското обслужване

Работно време на Беата (CET, виенско време)

Понеделник: 11:00 – 19:00
Вторник: 7:00 – 15:00
Сряда: 11:00 – 19:00
Четвъртък: 7:00 – 15:00
Петък: 7:00 – 15:00

Related Articles to Управление на успеха на клиента
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Интеграции

Открийте мощни интеграции и плъгини в LiveAgent, които оптимизират клиентското обслужване и подобряват работния процес. Вижте повече!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Академия LiveAgent

Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Функции

Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване

Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x