Преуспейте със софтуер за връзка с клиенти

Оставете доволни клиенти като предоставите безупречно обслужване по всички канали.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Софтуер за връзка с клиенти за по-добро изживяване

Добрият софтуер за връзка с клиентите Ви позволява да осигурите страхотно обслужване. Нашето решение “всичко в едно” Ви позволява да се съсредоточите върху изграждането на нови взаимоотношения с клиентите си, защото се фокусира върху персонализирането, скоростта и полезността.

LiveAgent ви позволява да комбинирате всичките си комуникационни канали в единна универсална пощенска кутия, до която всички във Вашата компания имат достъп. Това позволява на всеки член на персонала да вижда всички взаимодействия с клиентите на едно място и дава възможност на служителите да изграждат трайни взаимоотношения с клиентите.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Защо ви е необходим софтуер за връзка с клиенти

Ключът към успеха в обслужването на клиентите е да поддържате страхотни отношения с тях. За да постигнете това, е важно да си създадете навик да отговаряте на запитванията на клиентите бързо, ефективно и персонализирано. Много онлайн бизнеси обаче се сблъскват с предизвикателства, когато става въпрос за управление на запитванията , което от своя страна пречи да предоставят адекватни отговори.

questions illustration

При управлението на заявките най-често се докладват следните проблеми:

inbox cleanup - illustration

Изгубени имейли

Повечето имейл клиенти затрудняват работата в споделена пощенска кутия, тъй като не владеят работата в екип. Например, когато работите с Outlook, може да изтриете работата на колега, без дори те да го знаят и обратно. В резултат на това важните имейли могат лесно да се загубят, пренебрегнат или дори да се изтрият. С LiveAgent всички ваши служители ще имат достъп до споделена входяща поща, което улеснява екипите да си сътрудничат.

Закъснели отговори

Не е добра политика да карате клиентите си да чакат, тъй като можете да ги разочаровате. Често обаче това е реалността. Това важи особено за организации с големи екипи за обслужване, тъй като е лесно да пренебрегвате важни имейли, докато не стане твърде късно.

Въпреки това с LiveAgent можете да настроите напомняния за последващи действия при имейли с висок приоритет. В резултат на това Вашият екип винаги ще получава важни имейли, преди да е станало твърде късно.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Трудности при сътрудничество

Ако имате голям екип за обслужване на клиенти, може да е трудно за всички да си сътрудничат, използвайки традиционните имейли. Например, ако членовете на екипа излязат в отпуск и получат важни съобщения, те могат да се изгубят или забравят.

Решението? LiveAgent ви предоставя споделена корпоративна пощенска кутия, която позволява на персонала Ви да си споделя работата на отсъстващите служители.

Управление на изпълнението

Без споделена система за управление на комуникацията с клиенти е изключително трудно да се оцени ефективността на Вашето обслужване. С LiveAgent можете да наблюдавате цялата комуникация, протичащи между Вашия екип и клиентите. Можете лесно да забележите проблеми или пък да възнаградите членовете на екипа, които предоставят отлично обслужване.

Cartoon woman looking at graph

Запознайте се с LiveAgent - платформата за връзка с клиенти

Проследявайте и отговаряйте на запитвания

LiveAgent предоставя на всички членове на Вашия екип лесен начин да проследяват клиентските заявки и да отговарят на тях. Той интегрира всички форми на комуникация с клиентите в един софтуер.

Многоканално решение за Вашия бизнес

Независимо сдли клиентите ви се свързват с Вас чрез кол център , чат , социални мрежи или имейл, LiveAgent Ви дава всичко, което е необходимо на Вашият екип да наблюдава непрекъснато комуникацията с клиентите.

Ефективна комуникация с LiveAgent

Ключът към успеха с клиентите е комуникацията, а LiveAgent предоставя на Вас и екип Ви инструментите, необходими за ефективна комуникация.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които позволяват да предоставяте изключително обслужване на клиентите.

black Slido logo

Разширени функции

LiveAgent предлага много инструменти, които могат да окажат осезаемо въздействие върху ефективността на Вашия екип и върху успеха на обслужването. Заедно тези инструменти позволяват на персонала Ви да комуникира безпроблемно с клиентите чрез множество канали.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Най-доброто за парите Ви

Нашият софтуер за връзка с клиентите има най-високите рейтинги в сектора и превъзхожда останалите, които са по-скъпи и предоставят много по-малко функции.

Мобилно приложение

Гарантирането на успех при обслужването означава да предложите на клиентите си много възможности за връзка с Вас. Ето защо разработихме специално приложение за Android и iOS, което се свързва безпроблемно с Вашия уеб клиент.

Дори ако вашият персонал не е на работното си място, той може да продължи да комуникира с клиентите чрез имейл, телефон и социални мрежи през приложението. Резултатът? Всяко важно съобщение ще получи бърз отговор.

Mobile application - illustration
connected world map

Напълно многоезичен

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква в приложението.

Това дава възможност на персонала Ви да използва родния си език, когато отговаря на запитвания и означава, че клиентите ви могат да потърсят помощ на собствения си език.

Функции, от които се нуждаете

Нашата интуитивна тикетинг система Ви позволява да видите веднага всички взаимодействия с клиентите и да автоматизирате много повтарящи се задачи при обслужване на клиентите. Вашият персонал може незабавно да превключва между различни форми на комуникация и Вие можете да приспособите обслужването към специфичните нужди на Вашия сектор, като изградите контактни форми и форми за поръчка.

LiveAgent непрекъснато се подобрява и разработва нови функции. LiveAgent вече предоставя повече от 179+ функции и над 40 интеграции .

features overview - integration

Над 21 000 компании не могат да грешат

На LiveAgent се доверяват някои от най-големите и престижни компании в света. Прочетете нашите истории и препоръки, за да разберете как LiveAgent може да Ви помогне да постигнете успех с клиентите, да осигурите лоялност на клиентите и да издигнете Вашето обслужване на следващото ниво.

app installation - illustration

LiveAgent се адаптира към Вашия бизнес

LiveAgent предоставя мощен инструмент за възка с клиентите както за нови, така и за съществуващи потребители. Ако тепърва започвате бизнес, това ще ви позволи бързо да изградите клиентска мрежа и доверие сред клиентите си. Ако сте утвърдена компания, която се стреми да изведе обслужването на следващо ниво, свързването на всички комуникационни канали в една централизирана система ще позволи на Вашия екип да комуникира с клиентите далеч по-лесно и ефективно.

Проектирахме LiveAgent като гъвкаво решение за обслужване на клиенти и нашият софтуер е подходящ за фирми от всякакъв мащаб. Без значение в кой сектор сте или колко голяма е Вашата компания, ние можем да ви помогнем да изградите по-добра комуникация с клиентите.

Какво представлява софтуера за връзка с клиенти?

Софтуерът за връзка ще помогне на Вас и Вашия екип да управлява ефективно взаимодействието с клиентите. LiveAgent е SaaS решение, което обединява цялата комуникация в една система.

Вашите клиенти използват различни начини за връзка с Вас като имейл, телефон , месинджър или чат , така че поддържането на цялата комуникация на едно място помага на Вашите служители да разберат по-добре проблемите на клиентите и да отговорят по-бързо. LiveAgent също така осигурява вътрешна комуникация, за да можете да защитите поверителните клиентски данни.

Успехът в обслужването на клиентите е ключът към изграждането на успешен бизнес и стабилна електронна търговия. Софтуерът за връзка с клиентите може драстично да подобри начина, по който общувате. Не само, че Вашият персонал ще може да достигне до клиенти чрез множество канали, но и ще можете и да наблюдавате ефективността на обслужването.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Как да изберете правилния софтуер за връзка с клиенти

Пазарът за софтуер за връзка клиентите е пренаситен, но всеки доставчик ще Ви предложи различен набор от инструменти. Както при всяко решение за покупка, вашите нужди от софтуер ще зависят от Вашия сектор, размера на бизнеса и Вашите лични нужди.

Повечето доставчици на софтуер предлагат основни функции, които включват тикети, чат или отчети. Тези, които са по-напреднали, имат автоматизация, множество системи за поддръжка на статии с ползена информация или различен набор от инструменти за сътрудничество.

В LiveAgent направихме една крачка напред. Вградихме софтуера на кол център директно в нашата платформа, което Ви позволява безпроблемно да превключвате между телефонни разговори и други форми на комуникация. LiveAgent също така поддържа съобщения в социалните мрежи директно от таблото за управление, където можете да отговорите и на такива съобщения. Нашата уникална тикетинг система обединява всяка форма на комуникация на едно място.

Сравнение на софтуери за връзка с клиенти

С толкова много опции на пазара, изборът на софтуер за връзка с клиентите може да бъде трудна задача. Ето защо създадохме LiveAgent. Ако имате само един член на екипа за обслужване на клиенти, няма проблем: LiveAgent ще поддържа всичките Ви съобщения организирани. Ако имате голям екип, занимаващ се с клиентски заявки, LiveAgent ще им позволи да си сътрудничат и ще предостави на Вашите клиенти възможно най-доброто обслужване.

LiveAgent предлага всички тези функции чрез интуитивен потребителски интерфейс, който е лесен за научаване и от който можете да видите ключови показатели, за това колко добре обслужвате клиентите си. Използването на LiveAgent е изгодна сделка, тъй като получавате всички тези полезни функции на цената на една вечеря за двама.

Mobile testing illustration
Related Articles to Софтуер за връзка с клиенти
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x