Andrej Saxon customer success

VIP линия за успех на клиента с Андрей Саксон

Свържете се директно с Андрей чрез бутона по-долу.

Работното време на Андрей (CET, виенско време)

Понеделник: 11:00 – 19:00
Вторник: 7:00 – 15:00
Сряда: 11:00 – 19:00
Четвъртък: 7:00 – 15:00
Петък: 7:00 – 15:00

Related Articles to Андрей
Виртуалният софтуер за контактен център, LiveAgent, улеснява комуникацията и организацията на разговорите, подобрявайки ефективността и продуктивността на центъра.

Отзив за VoIP телефон Poly CCX 700

Виртуалният софтуер за контактен център, LiveAgent, улеснява комуникацията и организацията на разговорите, подобрявайки ефективността и продуктивността на центъра.

Ако някога получите различни тикети, касаещи един и същи проблем, не забравяйте да ги обедините в един тикет и да си спестите време.

Обединяване на тикети

LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x