LiveAgent може да ви помогне за по-добро категоризиране на клиентските запитвания чрез използването на функциите отдели и етикети. Това ще ви помогне да насочвате запитванията към експертите и да осигурявате по-бързи и правилни решения на въпросите на клиентите. Тези функции могат да помогнат и за организирането на взаимодействията с клиентите спрямо тяхната категория.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.
Текстът разглежда включването на линкове към уебсайтове във външните статии за маркетингови цели, както и важността на базите от знания и мулти базите знания за управление на компетенциите. Представени са шаблони за имейли за гостуване в блогове и при споменаване на бранда във външен източник, се препоръчва съдържанието да съдържа линк към сайта на бранда. Също така, са разгледани функциите на софтуерен помощник за банковата индустрия LiveAgent, който предлага система за управление на оплакванията от клиентите и гарантира сигурността на центъра за данни. Задържането на клиенти е важен елемент за успешен бизнес.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.