Michaela Gombárová customer success

VIP линия за успех на клиента с Микаела

Свържете се директно с Микаела чрез бутона по-долу.

Работното време на Микаела (CET, виенско време)

Понеделник: 9:00 – 17:00
Вторник: 11:00 – 19:00
Сряда: 9:00 – 17:00
Четвъртък: 11:00 – 19:00
Петък: 9:00 – 17:00

Related Articles to Микаела
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Отзиви

Вижте отзиви за продукти в BG.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп

Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

Контакти на бюрото за помощ на Live Agent

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, управление на оплаквания и клиентски портал. Фирмата има партньорски програми и предлага различни видове обучения. Цените за услугите са отделни за всеки продукт.

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Важни моменти

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Тествайте LiveAgent и получете предимство пред конкурентите си с интелигентен многоканален набор от инструменти за обслужване на клиенти.

Черният петък си отиде

Текстът разглежда включването на линкове към уебсайтове във външните статии за маркетингови цели, както и важността на базите от знания и мулти базите знания за управление на компетенциите. Представени са шаблони за имейли за гостуване в блогове и при споменаване на бранда във външен източник, се препоръчва съдържанието да съдържа линк към сайта на бранда. Също така, са разгледани функциите на софтуерен помощник за банковата индустрия LiveAgent, който предлага система за управление на оплакванията от клиентите и гарантира сигурността на центъра за данни. Задържането на клиенти е важен елемент за успешен бизнес.

Свържете GoTrunk VoIP с LiveAgent и използвайте пълния потенциал на Вашия кол център. Разберете повече за предимствата.

GoTrunk

Организацията предлага решения за комуникация и клиентско обслужване, включително софтуер и хардуерни телефонни централи. Нуждата от подобрение на отделите е налице.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x