Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Автоматични обратни обаждания до Вашите клиенти

Дайте възможност на клиентите си да поискат автоматично обратно повикване, ако линията е заета, ако няма налични агенти, които да вземат своето обаждане, или ако те просто искат да бъдат извикани обратно по-късно.

Системата ни за обратно повикване на опашката спестява мястото на клиента на линия и когато те са в предната част на опашката, системата автоматично ги връща обратно.

Подобрете изживяването на клиентите си с нашия телефонен център за обратно повикване софтуер днес.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Call център софтуер с функция за обратно повикване

LiveAgent call център софтуер предлага функция за обратно повикване като част от своята IVR (интерактивна гласова реакция) способност. Вместо да чакат на изчакване, клиентите ви вече могат да поискат обратно повикване, като натиснат един бутон.

Няма нужда да чакате, нито да се притеснявате, че ще загубите мястото си на опашка. LiveAgent ще се обади на клиента автоматично, след като се появи в предната част на опашката.

Предимствата на автоматичните обратни обаждания

Обратни обаждания

С call центъра за повикване на LiveAgent обратно повикване, агентите ви няма да трябва да следят за искания обратно повикване ръчно. Вградената ACD (автоматично разпределение на обажданията) функционалност работи в синхрон с нашата мощна IVR система за автоматично запазване на номера на обаждащия се и място в опашката, в допълнение към автоматично набиране на номера на обаждащия се и присвояване на повикването към съответния агент.

Business woman walking and holding a mobile phone

Предложете на клиентите си възможност да получат обратно обаждане от екипа на центъра за контакт, вместо да чакат задържане. Като сте внимателен за времето си, ще намалите процента на изоставяне на обажданията си и ще видите увеличение на цялостната удовлетвореност на клиентите си

Definition of good customer service

Клиентите очакват безпроблемно преживяване всеки път, когато се свързват с поддръжката на клиенти. Като им предоставите опция за автоматично обратно повикване, можете да им осигурите безпроблемно обслужване. Намалете усилията на клиентите днес, като същевременно подобрите удовлетвореността на клиентите и лоялността към вашата марка.

Как работи функцията за автоматично обратно повикване?

За да започнете да използвате услугата за автоматично обратно повикване, просто създайте IVR скрипт, който включва опцията за обратно повикване.

Customer support agent chatting live with client

Разходно-ефективен софтуер за кол център

Софтуерър callback кол център е рентабилно решение за бизнеси с всякакви размери. При автоматичните обратни обаждания ще са необходими по-малко агенти на контактния център, за да отговорят на обажданията, тъй като обемите на обажданията няма да са толкова високи.

Автоматичните обратно повикване създават повече възможности за продажби

Не пропускайте потенциалните възможности за продажби, просто защото клиентите ви не могат да се свържат с Вас. С автоматичните обратно повикване клиентите Ви ще бъдат по-малко разочаровани и ще се откажат от телефонните си обаждания. Като им дадете възможност да поискат автоматично обратно повикване, можете да генерира повече продажби и да подобрите удовлетворението на клиентите едновременно.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

More insights about usage statistics

Съберете повече информация за услугата, която предоставяте.  Нашите надеждни функции за отчитане за отчитане показват статистически данни за вашия виртуален център за обаждания, включително пропуснати и отговори на обаждания, продължителност на обажданията, назначени агенти и др.

Със софтуера на Contact Center на LiveAgent, има безкрайни опции за отчитане. Сегментирайте данните по ден, седмица, месец или персонализиран период от време и създайте графика или диаграма, която най-добре отговаря на нуждите Ви. С по-голяма информираност сте за услугата, която предоставяте, толкова повече можете да подобрите и увеличите удовлетвореността на клиентите и лоялността.

Функции на софтуера за обратно повикване

customer service automated callback

LiveAgent’s automatic callback function holds your customer’s place in line. They can hang up with the knowledge that their number is retained, their place in queue secure, and their callback imminent.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Многоканален екран на сътрудник

Нашият софтуер за контактен център предлага единен мултиканален агент на работния. С LiveAgent, агентите на вашия контактен център имат достъп до всички заявки от различни канали (социални медии, чат на живо, имейл, телефон) в един интерфейс.

Настройте правила за автоматизация, за да подобрите производителността и работния поток на агента си. Правилата за автоматизация могат да бъдат използвани за автоматично изпращане на имейли за проследяване, добавяне на етикети (обратно повикване) към билети и др.

Софтуерът LiveAgent кол център за повикване е оборудван с ACD функционалност, за да се гарантира безпроблемно прехвърляне на повиквания и превъзхождащи клиентско изживяване. Нашата ФУНКЦИЯ ACD автоматично насочва обаждащите се към най-подходящия агент/отдел въз

Нашият уеб базиран кол център е оборудван с мощен IVR система, която е готова да изпълни сложни IVR дървета. Системата IVR е достатъчно лесна за използване за начинаещи, но достатъчно здрава, за да задоволи нуждите на професионалните кол центрове.

Inbound and Outbound Call Center Software

Системата за автоматично обратно повикване на LiveAgent поема всички тежки повдигания, като гарантира, че агентите могат да продължат да отговарят на обаждания без прекъсване. Когато клиент поиска обратно повикване и те се до предната част на опашката за повиквания, системата автоматично ще набере номера си и да го свърже към съответния агент на контактен център.

Софтуерът LiveAgent кол център автоматично записва всеки входящ и изходящ разговор. Системата може да съхранява записи на разговори, които могат да се използват за осигуряване на качеството, обучение, плавни ръчни билети или правни цели.

Изгледът на liveAgent за хибриден билет гарантира, че агентите на центъра за контакт могат да следват пътешествието с разрешаване на проблеми на клиента в множество канали, докато остават в една и съща нишка на билета. Хибридните потоци от билети помагат на агентите да предоставят проникновени и персонализирани отговори, които помагат за подобряване на удовлетвореността на клиентите и лоялността.

Вижте какво може да направи автоматичният софтуер за обратно повикване за Вас

Насладете се на безплатен 14-дневен пробен период на LiveAgent, за да видите какво може да направи нашето виртуално уеб базирано решение за вашия бизнес и клиентска поддръжка, продажби и маркетинг екипи.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ние предлагаме много повече от просто автоматизиран софтуер за обратно повикване

В допълнение към пълноценен кол център софтуер, LiveAgent е едно гише за обслужване на всички неща.

tour 01

Свържете всички ваши акаунти в социалните медии с нашия софтуер за контактен център, за да подобрите производителността на агента и да защитите данните на клиента си. Софтуерът за помощ на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

tour 03

Софтуерът на LiveAgent helpdesk разполага с най-бързия чат на живо джаджа на пазара. Насладете се на разширени функции като проактивни чат покани, офлайн формуляри, формуляри преди чат, както и изглед на въвеждане в реално време, който ви позволява да видите какво пише клиентът в полето за чат, преди да удари изпращането. Възможностите за контактен център на LiveAgent на live chat на Live ще ви помогнат да подобрите ангажираността на клиентите, да увеличите продажбите и да повишите удовлетвореността на клиентите едновременно.

tour 02

Опростявайте всички клиентски заявки в централизирана система за обслужване на всички агенти на многоканален агент с нашия софтуер за продажба на билети. . Присвояване на билети към различни отдели и агенти и организиране на всяка заявка според етикети, приоритет или дата на получаване. Вижте пътя на всеки клиент за решаване на проблема от началото до края, през различни канали за поддръжка и в контекстно-богат формат с нашия хибриден поток билети.

What is knowledge base software

Създайте и създайте своя база данни от знания, като използвате редактора на WYSIWYG  (Това, което виждате, е това, което получавате). Подобряване на удовлетвореността на клиентите, като предоставяте на клиентите си инструменти за самопомощ, като например “как се статии”, “ЧЗВ” или форуми.

Извлечете максимума от Вашата система за обратно повикване на опашката

LiveAgent уеб базиран телефонен център софтуер предлага много повече от просто опашка обратно повикване.

Софтуерът на LiveAgent helpdesk е пълен с над 200 полезни функции, които ще ви помогнат да рационализират работния поток на вашия агент и да се възползвате от догадката за обслужване на клиентите. Подобрете представянето на агента си с LiveAgent днес.

Нашият софтуер за контактен център е проектиран да работи добре с други приложения Интегрирайте вашите предпочитани с нашия софтуер за кол център, за да постигнете максимална ефективност на агента, както и цялостен преглед на профила на всеки клиент, пълен с предишни покупки и взаимодействия с вашия бизнес.

Нашата основна цел е вашият успех. Поддръжка на клиенти LiveAgent е достъпна 24/7, 365 дни в годината на множество комуникационни канали, включително Twitter, Facebook, Instagram, електронна поща, чат на живо, нашия портал за клиенти или телефона. Викай ни когато имаш нужда от нас, ще се радваме да помогнем. Предлагаме и поддръжка на различни езици ако имате нужда от нея.

Agents building customer support portal

Безкрайни опции за персонализиране

Софтуерът LiveAgent за обратно повикване е създаден с гъвкавост, мащабируемост и екипно сътрудничество в ума. Тъй като всеки бизнес (независимо от размера си или индустрията, в който се намира) има различни нужди, нашият център за контакт е напълно приспособим.

Нашият софтуер може да бъде мащабиран за операции от всякакъв размер и каквато и да е цел, независимо дали вашият контактен център е специализиран в обслужването на клиенти, изходящите продажби, или и двете. Нашите професионални консултанти или технически персонал могат да ви помогнат в създаването на най-ефикасното и ефективно софтуерно решение, което да отговаря на вашите нужди.

LiveAgent модерна, достъпна, &- лесна за използване система за обратно повикване на опашката

Security lock and badge

Софтуерът на Contact Center LiveAgent е съвместим с GDPR, Google OAuth Verified, шифрован HTTPS и съхранява клиентски данни в съвместими с Tier-III+ или IV DSS или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001 съоръжения.

Person organizing information into tickets

Софтуерът liveAgent кол център е напълно базиран на облак. Достъп до мощните функции за автоматично обратно повикване на вашия контактен център с лекота всеки ден.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Нашият софтуер за мултиканален кол център спечели над 20 награди само през 2020 г., благодарение на своите всемогнени възможности, мощен crm и усъвършенствани CRM интеграции. Открийте как LiveAgent създава безпроблемни преходи от един канал към друг днес.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent кол център софтуер се предлага на freemium модел ценообразуване . Предлагаме безплатен телефонен център софтуер, както и разширена платена версия, която включва автоматични обратно повикване. Нашият платен телефонен център софтуер се предлага на достъпна цена. Плащайте по-малко и получавате повече стойност с LiveAgent днес.

Предоставяне на персонализирани изживявания

Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез предпочитаните от тях канали за поддръжка. Независимо дали става въпрос за чат на живо, имейл, глас, видео, социални медии или уеб чат, LiveAgent е готов да достави безпроблемното многоканално клиентско изживяване, което клиентите очакват.

Предоставяйте високо персонализирани, добре запознати и богати на контекст услуги с нашата система за обратно повикване и се наслаждавайте на подобрени дълготрайни взаимоотношения с клиентите, по-висока удовлетвореност на клиентите, подобрена лоялност на клиентите и повече възможности за продажби.

 

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Предоставяне на несравнимо обслужване с LiveAgent обратно софтуер

Вземете нашия всепризнат мултиканален кол център за повикване на софтуера за завъртане. Тествайте нашите мощни IVR и CRM интеграции, за да откриете как можете да предоставите безпроблемна работа на клиентите във всички канали за услуги. Поискайте демо или създайте безплатен 14-дневен пробен период, за да видите всичко, което софтуерът на центъра за обаждания liveAgent може да предложи.

Какво мислят клиентите ни?

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

What is the function of a call center?

The main function of a call center is to enable customers to call businesses with any questions they might have regarding products, policies, returns, functionality, troubleshooting, or feedback.

What is an automatic callback?

The automatic callback feature is a computer telephony function that allows callers to request a callback if the line is busy, if there are no available agents to pick up their call, or if they simply want to be called back at a later time.

Are automatic callbacks an important feature?

Implementing the automatic callback function into your virtual call center software will allow you to provide better service for your customers. Having a callback feature active indicates that you value your customer’s time, which is what customers desire most.

How much does callback software cost?

The cost of callback software varies. However, the callback function is usually a part of an all-in-one system. For instance, call center or a help desk software. LiveAgent is a customer service software that has more than 180 features, including a callback function. The price for a full help desk solution is $39 per month for each agent.

Why should you use a callback function?

A callback function is mainly used in companies with a high amount of customer inquires. Since customers want answers right away, your business needs to adapt. Having a callback function in your call center can prevent a bad customer experience. Opting for a feature-rich call center software that includes a callback function can improve customer representative workflow as well as customer satisfaction.

How do I activate automatic callback in LiveAgent?

To active a callback function, you need to navigate to Configurations -> Call -> Numbers -> Edit number -> IVR -> Insert a preferred callback feature -> Save.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо