Дайте възможност на клиентите си да поискат автоматично обратно повикване, ако линията е заета, ако няма налични агенти, които да вземат своето обаждане, или ако те просто искат да бъдат извикани обратно по-късно.
Системата ни за обратно повикване на опашката спестява мястото на клиента на линия и когато те са в предната част на опашката, системата автоматично ги връща обратно.
Подобрете изживяването на клиентите си с нашия телефонен център за обратно повикване софтуер днес.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
LiveAgent call център софтуер предлага функция за обратно повикване като част от своята IVR (интерактивна гласова реакция) способност. Вместо да чакат на изчакване, клиентите ви вече могат да поискат обратно повикване, като натиснат един бутон.
Няма нужда да чакате, нито да се притеснявате, че ще загубите мястото си на опашка. LiveAgent ще се обади на клиента автоматично, след като се появи в предната част на опашката.
С call центъра за повикване на LiveAgent обратно повикване, агентите ви няма да трябва да следят за искания обратно повикване ръчно. Вградената ACD (автоматично разпределение на обажданията) функционалност работи в синхрон с нашата мощна IVR система за автоматично запазване на номера на обаждащия се и място в опашката, в допълнение към автоматично набиране на номера на обаждащия се и присвояване на повикването към съответния агент.
Предложете на клиентите си възможност да получат обратно обаждане от екипа на центъра за контакт, вместо да чакат задържане. Като сте внимателен за времето си, ще намалите процента на изоставяне на обажданията си и ще видите увеличение на цялостната удовлетвореност на клиентите си
Клиентите очакват безпроблемно преживяване всеки път, когато се свързват с поддръжката на клиенти. Като им предоставите опция за автоматично обратно повикване, можете да им осигурите безпроблемно обслужване. Намалете усилията на клиентите днес, като същевременно подобрите удовлетвореността на клиентите и лоялността към вашата марка.
За да започнете да използвате услугата за автоматично обратно повикване, просто създайте IVR скрипт, който включва опцията за обратно повикване.
Влезте в акаунта си в LiveAgent и щракнете върху “Конфигуриране”, след това “Обади се” и след това “Номера”. Кликнете върху “Редактиране на съществуващи номера” и изберете IVR.
Кликнете върху “Добавяне на запис” и качете предварително записаните IVR съобщения или запишете свои собствени.
Създайте своя IVR скрипт. Следвайте стъпките, описани в ръководството ни за създаване на базата знания за автоматично обаждане.
Започнете разговор, за да проверите дали функцията за обратно повикване работи. Следвайте указанията на IVR и натиснете заявения номер за обратно повикване.
Софтуерър callback кол център е рентабилно решение за бизнеси с всякакви размери. При автоматичните обратни обаждания ще са необходими по-малко агенти на контактния център, за да отговорят на обажданията, тъй като обемите на обажданията няма да са толкова високи.
Не пропускайте потенциалните възможности за продажби, просто защото клиентите ви не могат да се свържат с Вас. С автоматичните обратно повикване клиентите Ви ще бъдат по-малко разочаровани и ще се откажат от телефонните си обаждания. Като им дадете възможност да поискат автоматично обратно повикване, можете да генерира повече продажби и да подобрите удовлетворението на клиентите едновременно.
Съберете повече информация за услугата, която предоставяте. Нашите надеждни функции за отчитане за отчитане показват статистически данни за вашия виртуален център за обаждания, включително пропуснати и отговори на обаждания, продължителност на обажданията, назначени агенти и др.
Със софтуера на Contact Center на LiveAgent, има безкрайни опции за отчитане. Сегментирайте данните по ден, седмица, месец или персонализиран период от време и създайте графика или диаграма, която най-добре отговаря на нуждите Ви. С по-голяма информираност сте за услугата, която предоставяте, толкова повече можете да подобрите и увеличите удовлетвореността на клиентите и лоялността.
LiveAgent’s automatic callback function holds your customer’s place in line. They can hang up with the knowledge that their number is retained, their place in queue secure, and their callback imminent.
Нашият софтуер за контактен център предлага единен мултиканален агент на работния. С LiveAgent, агентите на вашия контактен център имат достъп до всички заявки от различни канали (социални медии, чат на живо, имейл, телефон) в един интерфейс.
Настройте правила за автоматизация, за да подобрите производителността и работния поток на агента си. Правилата за автоматизация могат да бъдат използвани за автоматично изпращане на имейли за проследяване, добавяне на етикети (обратно повикване) към билети и др.
Софтуерът LiveAgent кол център за повикване е оборудван с ACD функционалност, за да се гарантира безпроблемно прехвърляне на повиквания и превъзхождащи клиентско изживяване. Нашата ФУНКЦИЯ ACD автоматично насочва обаждащите се към най-подходящия агент/отдел въз
Нашият уеб базиран кол център е оборудван с мощен IVR система, която е готова да изпълни сложни IVR дървета. Системата IVR е достатъчно лесна за използване за начинаещи, но достатъчно здрава, за да задоволи нуждите на професионалните кол центрове.
Системата за автоматично обратно повикване на LiveAgent поема всички тежки повдигания, като гарантира, че агентите могат да продължат да отговарят на обаждания без прекъсване. Когато клиент поиска обратно повикване и те се до предната част на опашката за повиквания, системата автоматично ще набере номера си и да го свърже към съответния агент на контактен център.
Софтуерът LiveAgent кол център автоматично записва всеки входящ и изходящ разговор. Системата може да съхранява записи на разговори, които могат да се използват за осигуряване на качеството, обучение, плавни ръчни билети или правни цели.
Изгледът на liveAgent за хибриден билет гарантира, че агентите на центъра за контакт могат да следват пътешествието с разрешаване на проблеми на клиента в множество канали, докато остават в една и съща нишка на билета. Хибридните потоци от билети помагат на агентите да предоставят проникновени и персонализирани отговори, които помагат за подобряване на удовлетвореността на клиентите и лоялността.
В допълнение към пълноценен кол център софтуер, LiveAgent е едно гише за обслужване на всички неща.
Свържете всички ваши акаунти в социалните медии с нашия софтуер за контактен център, за да подобрите производителността на агента и да защитите данните на клиента си. Софтуерът за помощ на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.
Софтуерът на LiveAgent helpdesk разполага с най-бързия чат на живо джаджа на пазара. Насладете се на разширени функции като проактивни чат покани, офлайн формуляри, формуляри преди чат, както и изглед на въвеждане в реално време, който ви позволява да видите какво пише клиентът в полето за чат, преди да удари изпращането. Възможностите за контактен център на LiveAgent на live chat на Live ще ви помогнат да подобрите ангажираността на клиентите, да увеличите продажбите и да повишите удовлетвореността на клиентите едновременно.
Опростявайте всички клиентски заявки в централизирана система за обслужване на всички агенти на многоканален агент с нашия софтуер за продажба на билети. . Присвояване на билети към различни отдели и агенти и организиране на всяка заявка според етикети, приоритет или дата на получаване. Вижте пътя на всеки клиент за решаване на проблема от началото до края, през различни канали за поддръжка и в контекстно-богат формат с нашия хибриден поток билети.
Създайте и създайте своя база данни от знания, като използвате редактора на WYSIWYG (Това, което виждате, е това, което получавате). Подобряване на удовлетвореността на клиентите, като предоставяте на клиентите си инструменти за самопомощ, като например “как се статии”, “ЧЗВ” или форуми.
LiveAgent уеб базиран телефонен център софтуер предлага много повече от просто опашка обратно повикване.
Софтуерът на LiveAgent helpdesk е пълен с над 200 полезни функции, които ще ви помогнат да рационализират работния поток на вашия агент и да се възползвате от догадката за обслужване на клиентите. Подобрете представянето на агента си с LiveAgent днес.
Нашият софтуер за контактен център е проектиран да работи добре с други приложения Интегрирайте вашите предпочитани с нашия софтуер за кол център, за да постигнете максимална ефективност на агента, както и цялостен преглед на профила на всеки клиент, пълен с предишни покупки и взаимодействия с вашия бизнес.
Нашата основна цел е вашият успех. Поддръжка на клиенти LiveAgent е достъпна 24/7, 365 дни в годината на множество комуникационни канали, включително Twitter, Facebook, Instagram, електронна поща, чат на живо, нашия портал за клиенти или телефона. Викай ни когато имаш нужда от нас, ще се радваме да помогнем. Предлагаме и поддръжка на различни езици ако имате нужда от нея.
Софтуерът LiveAgent за обратно повикване е създаден с гъвкавост, мащабируемост и екипно сътрудничество в ума. Тъй като всеки бизнес (независимо от размера си или индустрията, в който се намира) има различни нужди, нашият център за контакт е напълно приспособим.
Нашият софтуер може да бъде мащабиран за операции от всякакъв размер и каквато и да е цел, независимо дали вашият контактен център е специализиран в обслужването на клиенти, изходящите продажби, или и двете. Нашите професионални консултанти или технически персонал могат да ви помогнат в създаването на най-ефикасното и ефективно софтуерно решение, което да отговаря на вашите нужди.
Софтуерът на Contact Center LiveAgent е съвместим с GDPR, Google OAuth Verified, шифрован HTTPS и съхранява клиентски данни в съвместими с Tier-III+ или IV DSS или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001 съоръжения.
Софтуерът liveAgent кол център е напълно базиран на облак. Достъп до мощните функции за автоматично обратно повикване на вашия контактен център с лекота всеки ден.
Нашият софтуер за мултиканален кол център спечели над 20 награди само през 2020 г., благодарение на своите всемогнени възможности, мощен crm и усъвършенствани CRM интеграции. Открийте как LiveAgent създава безпроблемни преходи от един канал към друг днес.
LiveAgent кол център софтуер се предлага на freemium модел ценообразуване . Предлагаме безплатен телефонен център софтуер, както и разширена платена версия, която включва автоматични обратно повикване. Нашият платен телефонен център софтуер се предлага на достъпна цена. Плащайте по-малко и получавате повече стойност с LiveAgent днес.
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез предпочитаните от тях канали за поддръжка. Независимо дали става въпрос за чат на живо, имейл, глас, видео, социални медии или уеб чат, LiveAgent е готов да достави безпроблемното многоканално клиентско изживяване, което клиентите очакват.
Предоставяйте високо персонализирани, добре запознати и богати на контекст услуги с нашата система за обратно повикване и се наслаждавайте на подобрени дълготрайни взаимоотношения с клиентите, по-висока удовлетвореност на клиентите, подобрена лоялност на клиентите и повече възможности за продажби.
Вземете нашия всепризнат мултиканален кол център за повикване на софтуера за завъртане. Тествайте нашите мощни IVR и CRM интеграции, за да откриете как можете да предоставите безпроблемна работа на клиентите във всички канали за услуги. Поискайте демо или създайте безплатен 14-дневен пробен период, за да видите всичко, което софтуерът на центъра за обаждания liveAgent може да предложи.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Неограничени записи на разговори
LiveAgent е мултифункционална комуникационна платформа, която предлага функции за вътрешен чат, опции за разширено маршрутизиране и трансфер на обаждания. Предлага безплатна 14-дневна пробна версия и подобрява удовлетвореността на клиентите. Характеристиките на системата включват уникален идентификатор за тикети, универсална пощенска кутия и поддръжка на много езици. Вътрешният чат улеснява връзката между екипите и автоматично разпределя чатовете, за по-ефективна работа на агентите.
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
Разнообразни стратегии и софтуерни решения могат да подобрят клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall и се използва от различни компании.
Искате да повишите скоростта си на отговаряне?
Една готова система за уеб хостинг, която предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Основните стратегии включват реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Софтуерът LiveAgent помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и управление на CRM.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни