Автоматични обратни обаждания до Вашите клиенти

Дайте възможност на клиентите си да поискат автоматично обратно повикване, ако линията е заета, ако няма налични агенти, които да вземат своето обаждане, или ако те просто искат да бъдат извикани обратно по-късно.

Системата ни за обратно повикване на опашката спестява мястото на клиента на линия и когато те са в предната част на опашката, системата автоматично ги връща обратно.

Подобрете изживяването на клиентите си с нашия телефонен център за обратно повикване софтуер днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Call център софтуер с функция за обратно повикване

LiveAgent call център софтуер предлага функция за обратно повикване като част от своята IVR (интерактивна гласова реакция) способност. Вместо да чакат на изчакване, клиентите ви вече могат да поискат обратно повикване, като натиснат един бутон.

Няма нужда да чакате, нито да се притеснявате, че ще загубите мястото си на опашка. LiveAgent ще се обади на клиента автоматично, след като се появи в предната част на опашката.

Предимствата на автоматичните обратни обаждания

С call центъра за повикване на LiveAgent обратно повикване, агентите ви няма да трябва да следят за искания обратно повикване ръчно. Вградената ACD (автоматично разпределение на обажданията) функционалност работи в синхрон с нашата мощна IVR система за автоматично запазване на номера на обаждащия се и място в опашката, в допълнение към автоматично набиране на номера на обаждащия се и присвояване на повикването към съответния агент.

Business woman walking and holding a mobile phone

Предложете на клиентите си възможност да получат обратно обаждане от екипа на центъра за контакт, вместо да чакат задържане. Като сте внимателен за времето си, ще намалите процента на изоставяне на обажданията си и ще видите увеличение на цялостната удовлетвореност на клиентите си

Definition of good customer service

Клиентите очакват безпроблемно преживяване всеки път, когато се свързват с поддръжката на клиенти. Като им предоставите опция за автоматично обратно повикване, можете да им осигурите безпроблемно обслужване. Намалете усилията на клиентите днес, като същевременно подобрите удовлетвореността на клиентите и лоялността към вашата марка.

Как работи функцията за автоматично обратно повикване?

За да започнете да използвате услугата за автоматично обратно повикване, просто създайте IVR скрипт, който включва опцията за обратно повикване.

Customer support agent chatting live with client

Разходно-ефективен софтуер за кол център

Софтуерър callback кол център е рентабилно решение за бизнеси с всякакви размери. При автоматичните обратни обаждания ще са необходими по-малко агенти на контактния център, за да отговорят на обажданията, тъй като обемите на обажданията няма да са толкова високи.

Автоматичните обратно повикване създават повече възможности за продажби

Не пропускайте потенциалните възможности за продажби, просто защото клиентите ви не могат да се свържат с Вас. С автоматичните обратно повикване клиентите Ви ще бъдат по-малко разочаровани и ще се откажат от телефонните си обаждания. Като им дадете възможност да поискат автоматично обратно повикване, можете да генерира повече продажби и да подобрите удовлетворението на клиентите едновременно.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

More insights about usage statistics

Съберете повече информация за услугата, която предоставяте. Нашите надеждни функции за отчитане за отчитане показват статистически данни за вашия виртуален център за обаждания, включително пропуснати и отговори на обаждания, продължителност на обажданията, назначени агенти и др.

Със софтуера на Contact Center на LiveAgent, има безкрайни опции за отчитане. Сегментирайте данните по ден, седмица, месец или персонализиран период от време и създайте графика или диаграма, която най-добре отговаря на нуждите Ви. С по-голяма информираност сте за услугата, която предоставяте, толкова повече можете да подобрите и увеличите удовлетвореността на клиентите и лоялността.

Функции на софтуера за обратно повикване

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgent’s automatic callback function holds your customer’s place in line. They can hang up with the knowledge that their number is retained, their place in queue secure, and their callback imminent.

Live chat for business by LiveAgent

Многоканален екран на сътрудник

Нашият софтуер за контактен център предлага единен мултиканален агент на работния. С LiveAgent, агентите на вашия контактен център имат достъп до всички заявки от различни канали (социални медии, чат на живо, имейл, телефон) в един интерфейс.

LiveAgent Time Rules Overview

Настройте правила за автоматизация, за да подобрите производителността и работния поток на агента си. Правилата за автоматизация могат да бъдат използвани за автоматично изпращане на имейли за проследяване, добавяне на етикети (обратно повикване) към билети и др.

Call routing in LiveAgent

Софтуерът LiveAgent кол център за повикване е оборудван с ACD функционалност, за да се гарантира безпроблемно прехвърляне на повиквания и превъзхождащи клиентско изживяване. Нашата ФУНКЦИЯ ACD автоматично насочва обаждащите се към най-подходящия агент/отдел въз

Нашият уеб базиран кол център е оборудван с мощен IVR система, която е готова да изпълни сложни IVR дървета. Системата IVR е достатъчно лесна за използване за начинаещи, но достатъчно здрава, за да задоволи нуждите на професионалните кол центрове.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Системата за автоматично обратно повикване на LiveAgent поема всички тежки повдигания, като гарантира, че агентите могат да продължат да отговарят на обаждания без прекъсване. Когато клиент поиска обратно повикване и те се до предната част на опашката за повиквания, системата автоматично ще набере номера си и да го свърже към съответния агент на контактен център.

Call recording by LiveAgent

Софтуерът LiveAgent кол център автоматично записва всеки входящ и изходящ разговор. Системата може да съхранява записи на разговори, които могат да се използват за осигуряване на качеството, обучение, плавни ръчни билети или правни цели.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

Изгледът на liveAgent за хибриден билет гарантира, че агентите на центъра за контакт могат да следват пътешествието с разрешаване на проблеми на клиента в множество канали, докато остават в една и съща нишка на билета. Хибридните потоци от билети помагат на агентите да предоставят проникновени и персонализирани отговори, които помагат за подобряване на удовлетвореността на клиентите и лоялността.

Вижте какво може да направи автоматичният софтуер за обратно повикване за Вас

Насладете се на безплатен 14-дневен пробен период на LiveAgent, за да видите какво може да направи нашето виртуално уеб базирано решение за вашия бизнес и клиентска поддръжка, продажби и маркетинг екипи.

Над 3000 отзива Capterra GetApp G2 Crowd

Ние предлагаме много повече от просто автоматизиран софтуер за обратно повикване

В допълнение към пълноценен кол център софтуер, LiveAgent е едно гише за обслужване на всички неща.

LiveAgent helpdesk tour

Свържете всички ваши акаунти в социалните медии с нашия софтуер за контактен център, за да подобрите производителността на агента и да защитите данните на клиента си. Софтуерът за помощ на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Софтуерът на LiveAgent helpdesk разполага с най-бързия чат на живо джаджа на пазара. Насладете се на разширени функции като проактивни чат покани, офлайн формуляри, формуляри преди чат, както и изглед на въвеждане в реално време, който ви позволява да видите какво пише клиентът в полето за чат, преди да удари изпращането. Възможностите за контактен център на LiveAgent на live chat на Live ще ви помогнат да подобрите ангажираността на клиентите, да увеличите продажбите и да повишите удовлетвореността на клиентите едновременно.

LiveAgent helpdesk tour

Опростявайте всички клиентски заявки в централизирана система за обслужване на всички агенти на многоканален агент с нашия софтуер за продажба на билети. . Присвояване на билети към различни отдели и агенти и организиране на всяка заявка според етикети, приоритет или дата на получаване. Вижте пътя на всеки клиент за решаване на проблема от началото до края, през различни канали за поддръжка и в контекстно-богат формат с нашия хибриден поток билети.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Създайте и създайте своя база данни от знания, като използвате редактора на WYSIWYG (Това, което виждате, е това, което получавате). Подобряване на удовлетвореността на клиентите, като предоставяте на клиентите си инструменти за самопомощ, като например “как се статии”, “ЧЗВ” или форуми.

Извлечете максимума от Вашата система за обратно повикване на опашката

LiveAgent уеб базиран телефонен център софтуер предлага много повече от просто опашка обратно повикване.

Person drafting the integration flow

Софтуерът на LiveAgent helpdesk е пълен с над 200 полезни функции, които ще ви помогнат да рационализират работния поток на вашия агент и да се възползвате от догадката за обслужване на клиентите. Подобрете представянето на агента си с LiveAgent днес.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Нашият софтуер за контактен център е проектиран да работи добре с други приложения Интегрирайте вашите предпочитани с нашия софтуер за кол център, за да постигнете максимална ефективност на агента, както и цялостен преглед на профила на всеки клиент, пълен с предишни покупки и взаимодействия с вашия бизнес.

Person speaking multiple languages

Нашата основна цел е вашият успех. Поддръжка на клиенти LiveAgent е достъпна 24/7, 365 дни в годината на множество комуникационни канали, включително Twitter, Facebook, Instagram, електронна поща, чат на живо, нашия портал за клиенти или телефона. Викай ни когато имаш нужда от нас, ще се радваме да помогнем. Предлагаме и поддръжка на различни езици ако имате нужда от нея.

Agents building customer support portal

Безкрайни опции за персонализиране

Софтуерът LiveAgent за обратно повикване е създаден с гъвкавост, мащабируемост и екипно сътрудничество в ума. Тъй като всеки бизнес (независимо от размера си или индустрията, в който се намира) има различни нужди, нашият център за контакт е напълно приспособим.

Нашият софтуер може да бъде мащабиран за операции от всякакъв размер и каквато и да е цел, независимо дали вашият контактен център е специализиран в обслужването на клиенти, изходящите продажби, или и двете. Нашите професионални консултанти или технически персонал могат да ви помогнат в създаването на най-ефикасното и ефективно софтуерно решение, което да отговаря на вашите нужди.

LiveAgent модерна, достъпна, &- лесна за използване система за обратно повикване на опашката

Security lock and badge

Софтуерът на Contact Center LiveAgent е съвместим с GDPR, Google OAuth Verified, шифрован HTTPS и съхранява клиентски данни в съвместими с Tier-III+ или IV DSS или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001 съоръжения.

Person organizing information into tickets

Софтуерът liveAgent кол център е напълно базиран на облак. Достъп до мощните функции за автоматично обратно повикване на вашия контактен център с лекота всеки ден.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Нашият софтуер за мултиканален кол център спечели над 20 награди само през 2020 г., благодарение на своите всемогнени възможности, мощен crm и усъвършенствани CRM интеграции. Открийте как LiveAgent създава безпроблемни преходи от един канал към друг днес.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent кол център софтуер се предлага на freemium модел ценообразуване . Предлагаме безплатен телефонен център софтуер, както и разширена платена версия, която включва автоматични обратно повикване. Нашият платен телефонен център софтуер се предлага на достъпна цена. Плащайте по-малко и получавате повече стойност с LiveAgent днес.

Предоставяне на персонализирани изживявания

Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез предпочитаните от тях канали за поддръжка. Независимо дали става въпрос за чат на живо, имейл, глас, видео, социални медии или уеб чат, LiveAgent е готов да достави безпроблемното многоканално клиентско изживяване, което клиентите очакват.

Предоставяйте високо персонализирани, добре запознати и богати на контекст услуги с нашата система за обратно повикване и се наслаждавайте на подобрени дълготрайни взаимоотношения с клиентите, по-висока удовлетвореност на клиентите, подобрена лоялност на клиентите и повече възможности за продажби.

 

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Предоставяне на несравнимо обслужване с LiveAgent обратно софтуер

Вземете нашия всепризнат мултиканален кол център за повикване на софтуера за завъртане. Тествайте нашите мощни IVR и CRM интеграции, за да откриете как можете да предоставите безпроблемна работа на клиентите във всички канали за услуги. Поискайте демо или създайте безплатен 14-дневен пробен период, за да видите всичко, което софтуерът на центъра за обаждания liveAgent може да предложи.

Какво мислят клиентите ни?

Related Articles to Обратни обаждания
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x