Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за обслужване на клиенти

Какво представлява софтуерът за обслужване на клиенти?

Софтуерът за обслужване на клиенти е софтуер, който може да се използва за комуникация, анализ за подръжка на клиенти и изготвяне на отчети. Всяко взаймодейтвие между компания и клиенти, посетители на уебсайтове или бизнес партньори се съхранява в билети. Всеки път когато някой нов се свърже с Вас, софтуерът за обслужване на клиенти създава нов контакт.

Софтуерът за обслужване на клиенти като LiveAgent също включва управление на билети, интеграции, възможност за създаване на портал на клиенти, чат на живо и много други функции. Можете също така да създадете отчет или статистика за клиентската поддръжка и удовлетвореността на клиентите.

Софтуер за обслужване на клиенти

Често задавани въпроси

Какво представлява софтуерът за обслужване на клиенти?

Софтуерът за обслужване на клиенти е софтуер, който позволява да управлявате, организирате и проследявате заявките на клиентите. Имаме достъп до всичко на едно място. Той консолидира проблеми и разговори и ги свързва със специфични клиентски записи. Основната функция е системата за билети, която трансформира всички съобщения от клиентите в билети и в тази форма ги насочва към агенти.

Какви са видовете софтуери за обслужване на клиенти?

Можем да разграничим три основни типа софтуер за обслужване на клиент: HelpDesk Software, CRM Software, LiveChat Software. Софтуерът HelpDesk e софтуер, който е отговорен за получаване на заявки от потребители и контролиране на тяхното решение, което така наречената единична точка за контакт. CRM софтуерът Ви позволява да управлявате взаймоотношенията с клиентите. LiveChat, от друга страна е софтуерът, който Ви позволява да управлявате чат на живо.

Как да изберете най-добрият софтуер за обслужване на клиенти?

За да изберете най-добрият софтуер за подръжка на клиенти, трябва да имате предвид, че той Ви помага при повечето (ако не и при всички) процеси за обслужване на клиенти. Той трябва да има достъп до всички комуникационни канали, от които се нуждаете, т.е. имейли, телефони и социални медии. Чатът на живо е изключително важна функция. Обърнете внимание и на създаването на анализи и отчети, които ще Ви помогнат да подобрите обслужването на клиенти.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо