Какво е IT хелп деск?
IT хелп дескът е вид хелп деск, предоставен от техническото обслужване за да помогне на клиентите при техните IT запитвания , проблеми и да предостави комбинация от услуги в сферата на информационните технологии. Така, основната цел е да се предостави IT съдействие и помощ.
Групата на представителите клиентско обслужване използва хелп деск софтуера за да разрешава проблеми и възникнали запитвания. IT хелп дескът съхранява контактите за клиентите, управлява запитвания (следи и ги сортира) и предоставя много други функции и характеристики.
Frequently Asked Questions
Какво е IT хелп деск?
IT хелп дескът е отдел в рамките на организация, който е отговорен за предоставянето на обслужване, свързано с техническите проблеми на потребителите. Повечето компании използват хелп деска за по- бързи отговори на клиентските запитвания по имейл, телефон, уебсайт или чат на живо. IT хелп дескът предоставя също така съдействие за другите служители в дадена организация.
Кои са елементите на IT хелп деск?
Основните елементи на IT хелп деска са управлението на инциденти, например ежедневни проблеми, с които се сблъскват потребителите, управление на проблеми, напр. по- сериозни запитвания, свързани с ефикасните технически операции, управление на промените, които възникват, когато промените бъдат представени на софтуера, който има значително въздействие върху неговата употреба. В допълнение към това, основните елементи са тикетите, които имат да обработят, както и управлението на запитванията за услуга.
Има ли начин да се подобри IT хелп деска?
Има някои много важни стъпки, които можете да предприемете за да подобрите Вашия IT хелп деск. Първо, определете точно от какво се нуждаят Вашата организация и Вашите клиенти. Като отговаряте на нуждите на двете страни, ще създадете най-добрия хелп деск. Влезте в кожата на Вашите клиенти и им дайте най- доброто преживяване по отношение на клиентската услуга. Автоматизирайте действията и не се страхувайте да използвате новите технологии за да постигнете Вашите цели (но не и със сила).
Двутонален многочестотен сигнал
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с демонстрации, цени, функции и интеграции. Duocom и Megafon предлагат виртуални телефонни услуги за подобряване на B2B клиентското обслужване. Виртуалният телефонен сигнал DTMF се използва за предаване на информация между телефонни устройства.