Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT хелп деск

Какво е IT хелп деск?

IT хелп дескът е вид хелп деск, предоставен от техническото обслужване за да помогне на клиентите при техните IT запитвания , проблеми и да предостави комбинация от услуги в сферата на информационните технологии. Така, основната цел е да се предостави IT съдействие и помощ.

Групата на представителите клиентско обслужване използва хелп деск софтуера за да разрешава проблеми и възникнали запитвания. IT хелп дескът съхранява контактите за клиентите, управлява запитвания (следи и ги сортира) и предоставя много други функции и характеристики.

Често задавани въпроси

Какво е IT хелп деск?

IT хелп дескът е отдел в рамките на организация, който е отговорен за предоставянето на обслужване, свързано с техническите проблеми на потребителите. Повечето компании използват хелп деска за по- бързи отговори на клиентските запитвания по имейл, телефон, уебсайт или чат на живо. IT хелп дескът предоставя също така съдействие за другите служители в дадена организация.

 

Кои са елементите на IT хелп деск?

Основните елементи на IT хелп деска са управлението на инциденти, например ежедневни проблеми, с които се сблъскват потребителите, управление на проблеми, напр. по- сериозни запитвания, свързани с ефикасните технически операции, управление на промените, които възникват, когато промените бъдат представени на софтуера, който има значително въздействие върху неговата употреба. В допълнение към това, основните елементи са тикетите, които имат да обработят, както и управлението на запитванията за услуга.

 

Има ли начин да се подобри IT хелп деска?

Има някои много важни стъпки, които можете да предприемете за да подобрите Вашия IT хелп деск. Първо, определете точно от какво се нуждаят Вашата организация и Вашите клиенти. Като отговаряте на нуждите на двете страни, ще създадете най-добрия хелп деск. Влезте в кожата на Вашите клиенти и им дайте най- доброто преживяване по отношение на клиентската услуга. Автоматизирайте действията и не се страхувайте да използвате новите технологии за да постигнете Вашите цели (но не и със сила).

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо