Техническа поддръжка

Какво е техническа поддръжка?

Техническата поддръжка е осигуряването на помощ и обслужване на хората с технически проблеми свързани с използването на електроуреди, компютри, мобилни телефони или софтуерни продукти. Поддръжката може да се осъществява по имейл, телефон или софтуер за поддръжка като LiveAgent. Екипът за техническа поддръжка трябва да бъде квалифициран и да притежава перфектни познания, за да отговаря на специфичните въпроси и запитвания.

Обикновено компаниите предоставят безплатна техническа поддръжка на клиентите си. Добрата и качествена техническа поддръжка може да се превърне в голямо предимство за компанията.

Frequently asked questions

Какво е техническа поддръжка?

Техническата поддръжка е свързана с предоставянето на потребителите на специфични технологични продукти или услуги. Повечето компании предлагат техническа поддръжка за услугите или продуктите, които продават.

 

Трябва ли всяка компания да предлага техническа поддръжка?

Ако сте компания предлагаща технологични продукти или услуги, трябва да предлагате техническа поддръжка. Това оказва влияние върху удовлетвореността на клиентите и репутацията на бранда.

 

Можете ли да предлагате техническа поддръжка чрез LiveAgent?

Можете да предлагате техническа поддръжка чрез LiveAgent. Този софтуер е чудесен вариант за осигуряване на техническа поддръжка.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо