Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Макроси

Какво са макросите?

Може да има определени действия, които Вашия екип по обслужването продължава да повтаря. За да спестите Вашето време, можете да създадете готови отговори или действия и да оставите Вашия екип да ги използва вместо да трябва да преминавате през целия процес всеки път.

Макросите (или консервираните съобщения или предварително зададени отговори) са бърз начин за отговор на клиентските нужди. Те Ви помагат също така да постигнете консистенция при отговорите от различните участници в екипа при обслужването.

Научете повече за консервираните съобщения  на LiveAgent

Често задавани въпроси

Какво е макрос?

Макросът е шаблон за съобщение, който да бъде изпратен, когато клиентът получи подходящ за обслужването тикет. Благодарение на макросите, можете да автоматизирате Вашата работа, защото Ви позволяват да давате повтарящи се отговори. Не е необходимо, клиентът да дава всеки път ново съобщение.

 

Струва ли си да използвате макроси?

Употребата на макроси е необходима. Те определено улесняват работата и спестяват време. Те Ви позволяват да автоматизирате Вашата работа, защото не е необходимо да въвеждате едно и също съобщение няколко пъти, всеки път когато клиентът е с едно и също съобщение. Благодарение на тях, клиентът получава почти мигновен отговор на своя въпрос.

 

Предоставя ли LiveAgent макроси?

LiveAgent предоставя макроси. Предварително направените съобщения Ви позволяват да осъществите бърз отговор на общи запитвания със стандартен отговор. Вместо да пишете отговор, може да се използват готови подготвени съобщения, които да казват на клиента как да се разреши проблема.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо