Какво са макросите?
Може да има определени действия, които Вашия екип по обслужването продължава да повтаря. За да спестите Вашето време, можете да създадете готови отговори или действия и да оставите Вашия екип да ги използва вместо да трябва да преминавате през целия процес всеки път.
Макросите (или консервираните съобщения или предварително зададени отговори) са бърз начин за отговор на клиентските нужди. Те Ви помагат също така да постигнете консистенция при отговорите от различните участници в екипа при обслужването.
Научете повече за консервираните съобщения на LiveAgent
Frequently Asked Questions
Какво е макрос?
Макросът е шаблон за съобщение, който да бъде изпратен, когато клиентът получи подходящ за обслужването тикет. Благодарение на макросите, можете да автоматизирате Вашата работа, защото Ви позволяват да давате повтарящи се отговори. Не е необходимо, клиентът да дава всеки път ново съобщение.
Струва ли си да използвате макроси?
Употребата на макроси е необходима. Те определено улесняват работата и спестяват време. Те Ви позволяват да автоматизирате Вашата работа, защото не е необходимо да въвеждате едно и също съобщение няколко пъти, всеки път когато клиентът е с едно и също съобщение. Благодарение на тях, клиентът получава почти мигновен отговор на своя въпрос.
Предоставя ли LiveAgent макроси?
LiveAgent предоставя макроси. Предварително направените съобщения Ви позволяват да осъществите бърз отговор на общи запитвания със стандартен отговор. Вместо да пишете отговор, може да се използват готови подготвени съобщения, които да казват на клиента как да се разреши проблема.
Expert’s note
Макросите са готови отговори или действия, които автоматизират работата на екипа по обслужване на клиенти и подобряват клиентския опит.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.