Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Политика за поверителността
Какво е Zimbra?
Zimbra е софтуерно решение за лична бизнес комуникация и съвместна работа. Софтуерът на Zimbra се състори както от клиентски, така и от сървърни компоненти и преди се е предлагал и десктоп софтуер, наречен Zimbra Desktop. Освен версията с отворен код на Zimbra, има и търговска версия (“Network Edition”), която има допълнения със затворен код, като например собствен Приложно-програмен интерфейс за съобщения (MAPI) за синхронизиране на срещи и контакти с Outlook.
Как да използвате Zimbra?
С интегриран имейл, базиран на облак, календар и софтуер за съвместна работа, Zimbra е стандартът за големи компании в публичните и частни облаци. Zimbra предлага един от най-иновативните начини да изпращате и получавате имейли в днешно време, свързвайки крайните потребители с информацията и активностите, съхранени в личните им облаци чрез обновен уеб-базиран интерфейс.
Не успявате да подредите и отговорите на имейлите от клиентите си в Zimbra навреме? Време е за интеграция с LiveAgent, за да управлявате комуникацията си с клиенти чрез системата за управление на запитвания.
Системата за управление на запитвания изпълнява най-вече функции, свързани с клиентско обслужване. Предоставя на сътрудниците обслужване на клиенти лесен за използване интерфейс, в който да отговарят на запитвания. Въпросите от клиенти, без значение от къде идват, се превръщат в запитвания веднага щом ги получи сътрудник. Можете да достъпвате запитванията си през универсалната входяща кутия. Това ще позволи на сътрудниците клиентско обслужване да предоставят бързо и ефективно обслужване.
Системата за управление на запитвания LiveAgent също така разполага с функции за ефективност и продуктивност, които ви помагат да подредите, организирате и отговорите по-бързо на имейлите от клиенти. Можете да използвате функционалности като отдели, етикети, филтри и детекция на потребители, работещи върху едно запитване, както и други, за да създадете безпроблемен работен процес.
Универсалната ни входяща кутия не само обработва имейли, но също така разполага с лайв чат, клиентски портал, телефонна централа и ви помага да управлявате социални медии – Facebook, Twitter, Instagram. Включва също така и Viber. Всеки канал за комуникация има собствени функционалности, които да направят всички безпроблемно и надеждно.
Предимства на използването на Zimbra
- Едно от най-добрите налични имейл решения
- Архив на най-важните имейли
- Zimbra имейли в организирана система за управление на запитвания
- Допълнителни функции и подобрени възможности за комуникация
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Как да интегрирате Zimbra с LiveAgent
Няма нужда да активирате плъгини или да използвате приложения от трети страни, за да изпълните процеса. За да интегрирате Zimbra с LiveAgent, трябва единствено да въведете някои данни в системата на LiveAgent
- Ако все още нямате имейл в Zimbra, отидете в сайта им и започнете безплатен тест период. Попълнете формуляр и настройте новия си имейл. Ако вече имате профил в Zimbra, може да пропуснете тази стъпка и да продължите към следващата.
- След това отидете в акаунта си в LiveAgent и отворете Настройки > Имейл > Имейл акаунти. Кликнете върху бутона Създай и изберете Друг.
- Сега можете да изберете дали да интегрирате чрез Препращане или IMAP/POP3. Ще ви покажем и двата варианта за интеграция, като започнем от Препращане. Кликнете върху Препращане и продължете към следващата стъпка.
- След като изберете Препращане, въведете имейл адреса си и Настройка на SPF за домейна си в Zimbra. Ако не сте сигурни как да го направите, разгледайте това ръководство от сайта на Zimbra. Трябва да направите това, за да сте сигурни, че имейлите ви няма да се третират като спам от LiveAgent. След като сте готови, изберете отдел, отговорен за имейлите от този профил в Zimbra, и кликнете Запази.
Ако искате да свържете Zimbra имейла чрез IMAP/POP3, изберете тази опция. Попълнете имейл адреса си, данни за вход и парола. Избетете тип получаване на имейли (IMAP или POP3), попълнете информацията за сървър и порт. След това кликнете Запази.
Това е, Zimbra имейлът ви е свързан със системата за управление на запитвания LiveAgent и имейлите ви ще бъдат организирани, в помощ на по-доброто клиентско обслужване.
Искате да научите повече? Разгледайте полезните статии в Академията на LiveAgent, за да научите повече за предоставянето на отлично клиентско обслужване по всички канали. Вижте видеото в YouTube или разгледайте страницата с фукнции, за да видите какво още може да прави LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е Zimbra?
Zimbra е бизнес имейл решение. Zimbra е също така платформа за съвместна работа, която включва не само имейл, но и групови календари.
Как да използвате Zimbra?
Zimbra може да се използва за всякакви цели, свързани с имейл. Няма значение дали се занимавате с продажби, клиентско обслужване или друга област, Zimbra може да обслужва имейл комуникацията и графика ви.
Какви са предимствата на интеграцията със Zimbra?
Надеждно и ефективно имейл решение в LiveAgent help desk-а ви Архивира всичките ви важни имейли Системата за управление на запитванията на LiveAgent дава допълнителни възможности Изобилие от функции за управление на запитвания
Желаете ли да се пренасочите от Zopim към LiveAgent?
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиенти в индустрията B2B, включително онлайн чат и управление на електронна поща.Те също предоставят контакти за продажби и поддръжка в социалните мрежи.
ZlavaDna е уебсайт за сделки и купони, който се развива бързо и има значителен брой клиенти. LiveAgent помага на компанията да подобри клиентското обслужване и да следи историята на комуникацията със всеки клиент. Чрез вкарването на бутона чат на живо на своя уебсайт, компанията успешно обслужва над 1000 клиенти на живо в реално време. Целта е да се поддържа перфектното клиентско обслужване.