MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е MultiTEL?
MultiTEL е доставчик на VoIP услуги с рентабилни комуникационни решения. Те предоставят услуги в глобален мащаб, с присъствие на всички континенти. Освен покритие по цял свят, MultiTEL предлага и инструменти за анализ , които могат да бъдат използвани за проследяване на входящи и изходящи повиквания и обеми на текстови съобщения.
Как да използвате MultiTEL с LiveAgent?
MultiTEL е един от доставчиците на VoIP, поддържан от софтуера за обслужване на LiveAgent. Можете да го изберете като доставчик на телекомуникационни услуги. Всичко, което трябва да направите, е да получите телефонния си номера, да го свържете с LiveAgent и да започнете да предоставяте и получавате обаждания като част от Вашето многоканално help desk решение.
Функцията кол център на LiveAgent може да Ви помогне при управлението на разговорите. Насочете обажданията към точните служители , създайте интерактивно гласово меню , за да помогне на Вашите клиенти да достигнат конкретни отдели , направете видеовръзки или слушайте предишните си разговори, съхранявани в История .
Ако искате да научите повече, гледайте видеоклипа по-долу, за да видите как работи кол центъра на LiveAgent на практика.
Какви са предимствата от използването на MultiTEL?
- Световно покритие
- Глобални телефонни номера
- Полезен набор от функции
- Приспособления за анализ на обаждания и съобщения
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Безплатна ли е интеграцията на MultiTEL с LiveAgent ?
Интеграцията вече е включена в плана на LiveAgent и не е нужно да заплащате допълнителни такси. След като имате достъп както до MultiTEL, така и до LiveAgent, можете просто да свържете Вашия номер с нашия софтуер и да започнете да разговорите.
Как можете да свържете MultiTEL с LiveAgent?
MultiTEL вече е вграден в LiveAgent, всичко, което трябва да направите, е да добавите Вашия MultiTEL номер и да направите проста конфигурация. Следвайте ръководството по-долу, за да научите как да завършите процеса.
- Отидете на уебсайта на MultiTEL и създайте профил. Напълно безплатно е. След като влезете, отидете в таблото за управление и кликнете върху Номера – Моите номера и изберете Наемете номер . Попълнете формата за контакт и MultiTEL ще се свърже с Вас. След като получите номера от MultiTEL, отидете в профила си в LiveAgent.
- В панела за управление на LiveAgent отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера . Кликнете върху бутона Създаване в горната част, за да добавите Вашия MultiTEL номер в системата. След това изберете MultiTEL от списъка с доставчици.
Сега трябва да предоставите Вашето потребителско име, парола и номер в MultiTEL. Изберете отдела, в който трябва да отидат повикванията, дайте име на номера и изберете дали искате разговорите да бъдат записвани. Кликнете върху Добавяне и сте готови.
Вашият MultiTEL номер вече е свързан с LiveAgent и можете да отговаряте на обаждания на клиенти. Освен кол център, LiveAgent предлага широка гама от help desk инструменти в една обединена тикетинг система и – имейли, чат, клиентски портал или социални мрежи като Facebook, Instagram и Twitter .
Научете повече за LiveAgent на нашата страница с функции или гледайте видеоклипа по-долу, за да получите пълна информационна обиколна на нашия продукт.
Frequently Asked Questions
Какво е MultiTEL?
MultiTEL е VoIP доставчик, който предлага глобални телефонни номера, много полезни функции и аналитични инструменти за обаждания и текстови съобщения.
Мога ли да свържа MultiTEL с LiveAgent?
Номерата на MultiTEL могат лесно да се добавят в LiveAgent благодарение на нашата вградена функция. Ето как да го направите. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация - Обаждания - Номера Създайте нов номер и изберете MultiTEL от списъка с доставчици Добавете Вашия номер и други детайли и кликнете върху Добави
Безплатно ли е свързването на MultiTEL с LiveAgent?
Интеграцията е безплатна като част от нашия LiveAgent all-inclusive план и няма допълнителни такси
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.