Placetel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Placetel е немска телекомуникационна компания, предоставяща VoIP услуги. Освен това, предлагащи телефонни номера от всички 5200 германски местни мрежи от 2007 г. насам. Фирмата има впечатляващо портфолио, което е над 150 – да бъде специфично.
Placetel е част от LiveAgent. Следователно, можете да използвате Placetel VoIP номера вече вътре вашия LiveAgent кол център лесно.
Колко струва да се интегрират Placetel VoIP номер в LiveAgent?
LiveAgent предоставя интеграция на място безплатно. Въпреки това, Placetel таксува за своите услуги отделно
Как се интегрират Placetel в LiveAgent?
1. Вземете номера на Placetel VoIP
2. Влезте в профила си в LiveAgent
3. Щракнете върху Конфигурации – Повикване – номера – (+)
4. Търсене на Placetel
5. Попълнете необходимата информация
6. Щракнете върху ДОБАВИ и използвайте voIP номера веднага
Ползи:
- по-добра продуктивност
- подобрен клиентски опит
- изгодна цена
- възможност за използване на няколко устройства
- безплатна интеграция
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently Asked Questions
Какво представлява LiveAgent - интеграция на placetel?
Placetel е доставчик на VoIP. По този начин, ако имате VoIP номер от Placetel, можете да го свържете с вашия кол център в LiveAgent за по-добро клиентско изживяване.
Колко струва да свържете Вашия Placetel VoIP номер с LiveAgent?
LiveAgent не изисква никакви допълнителни такси за свързване на номера на Placetel VoIP с център за обаждания на LiveAgent.
Как работят VoIP телефони в сравнение със стационарен телефон?
С простият отговор е, че вашият VoIP телефон работи почти по същия начин. Основната разлика обаче е, че входящите и изходящите ви повиквания са чрез вашата интернет връзка. В днешно време, тя е по-надеждна, тъй като интернет трафик се е увеличил. Но имайте предвид, че зависи от вашия интернет доставчик.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.