Партньор
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е най-големият доставчик на интегрирани телекомуникационни услуги в Чешката република и Словакия. Компанията предоставя услуги в цяла Европа от 2015 г. Освен това , “комплексно портфолио от гласови и данни услуги и професионални ИКТ решения.”
Как функционира софтуерът за кол център?
Как можете да интегрирате O2 бизнес услуги в LiveAgent?
Ето какво трябва да направите:
1. Вземете VoIP номер от O2 бизнес услуги
2. Влезте в профила си в LiveAgent
3. Кликнете върху Конфигурации – Call – Numbers – Създаване (+ бутон)
4. Търсене на O2 Бизнес услуги
5. Прилагане на voIP номера
6. Запазване
Какви са разходите за интегриране на O2 Бизнес Услуги?
Няма допълнителни такси за интегриране на вашия VoIP номер в LiveAgent. Въпреки това, O2 Бизнес услуги могат да ви таксуват за услугите, тъй като компанията работи независимо.
Какви са ползите?
- надежден доставчик
- безплатно интегриране на LiveAgent
- подобрение на CX
- изгодна цена
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е телекомуникационно дружество, което предоставя услуги в Европа.
Как можете да свържете O2 Business Service VoIP вътре в LiveAgent?
Просто влезте в профила си в LiveAgent и навигирайте до Конфигурации - Обаждане -Числа - Създаване (+). След това потърсете O2 Business Service и незабавно въведете своя VoIP номер.
Колко струва да се приложи VoIP номер в LiveAgent?
LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси. По този начин, ако имате абонамент LiveAgent, можете да реализирате voIP безплатно.
Софтуер за управление на услуги
Различни стратегии за усъвършенстване на клиентското обслужване са предложени, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са от значение, докато използването на социални медии не е предпочитано.
Входящи срещу изходящи кол център
Подобрете клиентското обслужване чрез различни стратегии и софтуерно решение като LiveAgent, което предоставя функционалности за комуникация с клиенти чрез чат, обаждания и социални медии.
Софтуер за клиентско обслужване
Съветите за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат. Инвестиции в софтуер за телефонни центрове и управление на клиентските отношения са от съществено значение. Използването на социалните медии за клиентско обслужване не е предпочитано.