Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Acronis. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Acronis. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Acronis и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Acronis като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
Сътрудниците на Acronis обикновено отговарят във чата в рамките на 1 ден .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Софтуер за архивиране със защита за дома и бизнеса.
Софтуер за архивиране със защита за дома и бизнеса.
Екипът за обслужване на клиенти на Acronis предлага помощ чрез следните комуникационни канали: контактна форма, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Acroni, като им изпратите имейл чрез контактна форма, започнете чат с техен сътрудник на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Acronis като попълните формата:
https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Да, Acronis поддържат чат. Посетете сайта:
https://support.acronis.com/start-chat
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 781-782-9000.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни