Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Acronis

Контакти на център за обслужване на клиенти на Acronis

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Acronis. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Acronis. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Acronis и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Acronis като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Acronis

Свържете се с клиентското обслужване на Acronis чрез имейл

Acronis Поддръжка на имейл

https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request

Чат с представител на Acronis

Acronis Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Acronis

Acronis Поддръжка на телефонна централа

+1 781-782-9000

Научете повече за продуктите на Acronis

Acronis База знания

https://kb.acronis.com/

Участвайте във форумните дискусии на Acronis

Acronis Форум

https://forum.acronis.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Acronis Instagram

Acronis Instagram

instagram.com/acronis/

Acronis Facebook Page

Acronis Facebook Page

facebook.com/acronis/

Acronis Twitter

Acronis Twitter

twitter.com/acronis

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Acronis обикновено отговарят във чата в рамките на 1 ден .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Acronis

Общи условия на Acronis

N/A

Политика за поверителността на Acronis

Политика за поверителността на Acronis

N/A

Политика за сигурността на Acronis

Политика за сигурността на Acronis

N/A

Acronis ОРЗД

Acronis ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Acronis

Страница в Уикипедия за Acronis

N/A

Партньорска програма на Acronis

Партньорска програма на Acronis

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Acronis?

Софтуер за архивиране със защита за дома и бизнеса.

Какъв тип обслужване предлага Acronis?

Екипът за обслужване на клиенти на Acronis предлага помощ чрез следните комуникационни канали: контактна форма, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Acronis?

Можете да се свържете с Acroni, като им изпратите имейл чрез контактна форма, започнете чат с техен сътрудник на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Acronis?

Можете да се свържете с Acronis като попълните формата:

https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request

Поддържа ли Acronis чат?

Да, Acronis поддържат чат. Посетете сайта: 

https://support.acronis.com/start-chat

Как да разговарям с някого от Acronis?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 781-782-9000.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо