Добавете въвеждащия текст тук

Заглавен блок с регистрационния формуляр за достъп до безплатната пробна версия (с фон)

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен текст, курсив или неномериран списък бихте могли да го направите.

В този блок можете да добавите бутони използвайки HTML, лого чрез кратък код, или секция с често задавани въпроси чрез schema.org.

За повече важна информация посетете github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Блок с хоризонтални раздели

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен шрифт или курсив, можете да го направите.

Ценови блок - два пакета (без фон)

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен текст, курсив, неномериран или номериран списък можете да го направите.

В този блок можете да добавите бутони използвайки HTML.

Package Name

Име на пакета

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Име на пакета

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Кол център решение "всичко в едно" за малки бизнеси и големи организации

Свържете всичките си профили в социалните мрежи с нашия кол център софтуер, за да подобрите производителността на служителите и да запазите сигурността на данните на Вашите клиенти. Софтуерът на LiveAgent се свързва с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Софтуера на LiveAgent поддържа чат приложение на пазара. Превърнете посетителите на уебсайта в клиенти за секунди. Комуникирайте активно, предлагайте персонализирано и компетентно обслужване и се наслаждавайте на подобрена удовлетвореност на клиентите, докато генерирате повече продажби.

Рационализирайте всички заявки на клиенти в централизиран работен плот с нашия тикетинг софтуер . Възлагайте запитванията на на различни отдели и служители и организирайте всяка заявка според маркери, приоритет или дата на получаване. Прегледайте разрешаването на проблем всеки клиент от началото до края, през различни канали за комуникация и в богат на контекст формат с нашия хибриден тикет поток .

Създайте и стилизирайте своята собствена секция с полезна информация с помощта на нашия редактор WYSIWYG (Какво виждаш, това и получаваш). Подобрете удовлетвореността на клиентите, като им предоставите функции за самопомощ като статии с инструкции, често задавани въпроси или форуми .

Related Articles to Оформление на целева страница
Включете нашия списък със задачи за целева (лендинг) страница в стратегията за съдържанието си, за да увеличите максимално конвесиите и да привлечете повече клиенти. Лесен са прилагане, точка по точка.

Списък със задачи за целева страница

Увеличете конверсиите с нашия подробен списък със задачи за целева страница. Открийте как да създадете привлекателно съдържание, да оптимизирате за търсачки и да използвате Schema markup. Научете повече на LiveAgent!

Търсите конткретна страница в сайта на LiveAgent? Вижте картата на сайта ни, за да откриете бързо това, което търсите.

Карта на сайта

Търсите конткретна страница в сайта на LiveAgent? Вижте картата на сайта ни, за да откриете бързо това, което търсите.

Страницата FAQ (често задавани въпроси) е сред най-използваните опции за самообслужване днес. Използвана стратегически, една FAQ страница може наистина да добави стойност към клиентите ви.

Как да създадете страница FAQ

Научете как да създадете ефективна FAQ страница за вашия бизнес уебсайт с нашето ново ръководство. Открийте значимостта на стратегически изградените FAQ секции, 7 стъпки за тяхното създаване и поддържане, и как могат да подобрят SEO и клиентския опит. Разберете разликите между FAQ и базата данни и защо актуализацията е ключова. Посетете страницата ни за повече информация!

Готови шаблони за клиентско обслужване в социалните медии, които можете да адаптирате, персонализирате и използвате всеки пък, когато клиентите ви се обърнат към вас за обс;ужване в социалните медии.

Шаблони за клиенско обслужване в социалните медии

Открийте безплатни шаблони за клиентско обслужване в социалните медии с LiveAgent. Подобрете отговорите си с персонализирани шаблони и съвети за справяне с негативни коментари. Научете най-добрите практики и как да не игнорирате клиентските оплаквания. Посетете страницата за повече информация!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start a Free Trial x