Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Уеб устройство

Какво представлява уеб устройтвото?

Web widget, also called a contact widget, is a strip of code HTML/Javascript embedded to your website. A web widget can be shown in the form of a chat button, pre-chat invitation, contact form, or a feedback form.

Ето и как изглеждат уеб устройствата:

Уеб устройство
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява уеб устройството?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Уеб устройството е уеб апликация или уеб елемент, който е свързан с уебсайта, но е отделно. Уеб устройствата изискват достъп до съдържанието, който страницата не може покаже. То може да бъде под различни форми като чат бутони или форма за контакти.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как да вградим LiveAgent чата на живо като инструмент в уеб сайта ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Чатът на живо е много важен канал за обслужване на клиентите. Благодарение на него, помощта, отправена към клиентите е бърза и навременна. Как да интегрирате устройството към своя уебсайт? 1. Изберете доставчик за чат на живо. Има много възможности, които се предлагат на пазара, за това ги проучете внимателно и се уверете, че ще изберете най-добрите, според Вашите бизнес нужди. 2. Регистривайте се в уеб сайта. При положение, че не сте сигурни относно софтуарите, повечето предлагат безплатен пробен период на техните инструменти, с които можете да ги тествате. 3. Добавете бутон за чат на живо във Вашият уеб сайт. След регистрацията, можете да избере бутона и да поставите HTML кода на Вашият уеб сайт. 4. Персонализирайте устройството за чат на живо. Можете да го коригирате като модифицирате дизайна от онлайн и офлайн бутони, чат прозорци, език, текст, а също и начинът, по който се показва самия чат. 5. Активирайте и позволете чат покани. Можете да изберете дали бихте искали да бъде показано на всяла страница или само на определени подстраници. 6. Създайте лист от бързи отговори. Те могат да направят процеса на работа по-бърз и да го подобрят. ” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как изглежда уеб устройството? “, “acceptedanswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Чатът на живо изглеждат като приложение за съобщения. Там, например има лента или кръгче, с което е отбелязано на уен сайта и когато се натигне (ии автоматично) се отваря чат и прозорец за разговор. Обиковено сте са малки и не заемат голяма част от екрана.” } }] }

FAQ

Какво представлява уеб устройството?

Уеб устройството е приложение или елемант от страницата, която се създава за уеб сайта, но е отделно от него. Уеб устройството изисква достъп до съдържанието, което страницата не може да покаже. То може да бъде под различни форми като чат бутон или форме за контакти.

Как да вградим LiveAgent чата в нашият уеб сайт?

Чатът на живо е много важен канал за обслужване на клиентите. Благодарение на него, помощта, отправена към клиентите е бърза и навременна. Как да интегрирате устройството към своя уебсайт? 1. Изберете доставчик за чат на живо. Има много възможности, които се предлагат на пазара, за това ги проучете внимателно и се уверете, че ще изберете най-добрите, според Вашите бизнес нужди. 2. Регистривайте се в уеб сайта. При положение, че не сте сигурни относно софтуарите, повечето предлагат безплатен пробен период на техните инструменти, с които можете да ги тествате. 3. Добавете бутон за чат на живо във Вашият уеб сайт. След регистрацията, можете да избере бутона и да поставите HTML кода на Вашият уеб сайт. 4. Персонализирайте устройството за чат на живо. Можете да го коригирате като модифицирате дизайна от онлайн и офлайн бутони, чат прозорци, език, текст, а също и начинът, по който се показва самия чат. 5. Активирайте и позволете чат покани. Можете да изберете дали бихте искали да бъде показано на всяла страница или само на определени подстраници. 6. Създайте лист от бързи отговори. Те могат да направят процеса на работа по-бърз и да го подобрят.

Какво представлява уеб устройтвото?

Чатът на живо изглежда като приложение за съобщения. Там, например има лента или кръгче, с което е отбелязано на уен сайта и когато се натигне (ии автоматично) се отваря чат и прозорец за разговор. Обиковено те са малки и не заемат голяма част от екрана.”

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо