Кои са показателите за измерване?
Показателите за измерване са наричани още доклади са различни видове начини за измерване. Има три основни категории от показатели за измерване: времеви показатели, показатели за усилие и показатели за активност на агент.
Времевите показатели за измерване Ви предоставят данни като първоначалното време за даване на отговор, времето за изчакване на заявителя или пълното време за разрешаване. Показателите за усилие включват броя на отговорите, повторното отваряне или възлагане на тикетите, а показателя за активност на агента засяга онлайн времето, достъпността и разрешените тикети. Можете също така да създадете клиентски показатели за проследяване на данни, които са от Ваш голям интерес.
Learn more about Metrics in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Кои са показателите за измерване?
Показателите за измерване са мерки за количествено определяне. Те се използват за оценката, сравнение и проследяването на представянето или производството. Това е група от мерки, спрямо която управлението или анализаторите регулярно преглеждат за да поддържат рейтинги за представяне, мнение или бизнес стратегии.
Кои са най- често срещаните показатели за измерване на клиентското обслужване?
Най- често срещаните показатели за измерване на клиентската услуга е обемът на тикетите, който е броят на измерванията, които измерват общия брой на обажданията в полето за помощ. Следващите са средното време за решаване на проблеми, средното време за отговори, средното време за пръв отговор, резултатът от клиентското удовлетворение и средното време на клиентската услуга.
С кои показатели за измерване можете да измерите LiveAgent?
На LiveAgent можете да измерите клиентите и работата на агентите. Когато стане въпрос за клиенти, наред с другото можете да измерите средния резултат на популяризаторите, индекса на клиентското удовлетворение, резултата на клиентското усилие, вътрешния резултат на качеството, клиентския ангажимент, процента на отлива, процента за запазените клиенти, процента на препоръките. Когато стане въпрос за агенти, наред с другото можете да измерите обема на тикетите, броя на договорите, нивото на услугата и тикет изоставането.
Списък със задачи за целева страница
Статията описва необходимостта от качествено съдържание, оптимизация и адаптивност за маркетингова кампания с продукт. Тя предлага контролен списък за технически изисквания на кол центъра, включващ софтуер и обучение на продуктите, и инструменти като видео конференции и критерии за избор на телефонна централа. Статията обръща внимание на важността на контролен списък за смяна на телефонната централа и на подходящото обучение на служителите за успешен клиентски център. Клиентският портал може да предостави самообслужване и достъп до специфична информация, като кръстосаните продажби и надграждането на продажбите могат да увеличат приходите.
Компанията LiveAgent е първият help desk софтуер, създаден през 2004 г. от Виктор и Андрей, които искат да предоставят ефективно клиентско обслужване в реално време. Днес LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса в света. Целта на компанията е да създава достъпен и иновативен инструмент за обслужване, който непрекъснато се развива. Визията на LiveAgent е да превърне достъпно и отлично клиентско обслужване във всяка компания. Компанията има 3 офиса и повече от 100 иноватори, а лидерите на екипите са Андрей Харсани и Виктор Земан.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.