Показатели за измерване

Кои са показателите за измерване?

Показателите за измерване са наричани още доклади са различни видове начини за измерване. Има три основни категории от показатели за измерване: времеви показатели, показатели за усилие и показатели за активност на агент.

Времевите показатели за измерване Ви предоставят данни като първоначалното време за даване на отговор, времето за изчакване на заявителя или пълното време за разрешаване. Показателите за усилие включват броя на отговорите, повторното отваряне или възлагане на тикетите, а показателя за активност на агента засяга онлайн времето, достъпността и разрешените тикети. Можете също така да създадете клиентски показатели за проследяване на данни, които са от Ваш голям интерес.

Научете повече за Metrics на LiveAgent.

Кои са показателите за измерване?

Frequently asked questions

Кои са показателите за измерване?

Показателите за измерване са мерки за количествено определяне. Те се използват за оценката, сравнение и проследяването на представянето или производството. Това е група от мерки, спрямо която управлението или анализаторите регулярно преглеждат за да поддържат рейтинги за представяне, мнение или бизнес стратегии.

 

Кои са най- често срещаните показатели за измерване на клиентското обслужване?

Най- често срещаните показатели за измерване на клиентската услуга е обемът на тикетите, който е броят на измерванията, които измерват общия брой на обажданията в полето за помощ. Следващите са средното време за решаване на проблеми, средното време за отговори, средното време за пръв отговор, резултатът от клиентското удовлетворение и средното време на клиентската услуга.

 

С кои показатели за измерване можете да измерите LiveAgent?

На LiveAgent можете да измерите клиентите и работата на агентите. Когато стане въпрос за клиенти, наред с другото можете да измерите средния резултат на популяризаторите, индекса на клиентското удовлетворение, резултата на клиентското усилие, вътрешния резултат на качеството, клиентския ангажимент, процента на отлива, процента за запазените клиенти, процента на препоръките. Когато стане въпрос за агенти, наред с другото можете да измерите обема на тикетите, броя на договорите, нивото на услугата и тикет изоставането.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо