Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обучения за обслужване на клиенти

Какво е обучение за обслужване на клиенти?

Ако компаниите искат да надхвърлят очакванията на своите клиенти, те трябва да предоставят отлична обслужване. Обученията за обслужване на клиенти (CST) са събития, чрез които професионалистите се научават да общуват с клиентите в положителен тон, да реагират професионално на проблем или да се свързват с разгневен клиент.

Те придобиват нови умения или научават нова информация за продукти или услуги, за да повишат удовлетвореността и лоялността на клиентите. Служителите стават по-обучени и по-големи професионалисти. Това може да помогне и за увеличаване на продажбите и приходите, както и за намаляване на разходите

Често задавани въпроси

Какво е обучение за обслужване на клиенти?

Обучението за обслужване на клиенти (CST) е събитие за служители на организация, насочено към развитие на техните знания, умения и компетенции, което ще увеличи удовлетвореността на клиентите. Всеки служител, който има контакт с клиента, трябва да премине такова обучение, като се обърне специално внимание на екипа за обслужване на клиенти.

Кой трябва да участва в обучение за обслужване на клиенти?

Всеки служител, който контактува с клиенти, трябва да премине обучение за обслужване. Независимо дали става въпрос за лице, работещо в екипа за обслужване на клиенти, или член на маркетинговия отдел, или пък някой, който работи на рецепцията в офиса на организацията. Благодарение на обучението всеки има основните знания, които определят организацията като професионалисти, поставящи клиентите на първо място.

Какви са видовете обучения за обслужване на клиенти?

Видовете обучения за обслужване на клиенти са страхотни. Първият тип е обучение, ръководено от инструктор. Тази форма е много интерактивна и Ви позволява да говорите и да споделяте знания. Друг пример е уебинар, който е по-едностранен, но участниците обикновено могат да задават въпроси и да водят дискусии в писмена форма. Друга форма е електронното обучение, което може да се завърши индивидуално у дома. Менторството е следващото. В този случай обикновено се работата е само на един човек с друг. Освен това има инструкции, които уточняват как работата да бъде свършена -Електронна система за подпомагане на производителността (EPSS), която помага на служителите да придобият техническите умения, необходими за осигуряване на отлично обслужване на клиентите .

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо