Обучения за обслужване на клиенти

Какво е обучение за обслужване на клиенти?

Ако компаниите искат да надхвърлят очакванията на своите клиенти, те трябва да предоставят отлична обслужване. Обученията за обслужване на клиенти (CST) са събития, чрез които професионалистите се научават да общуват с клиентите в положителен тон, да реагират професионално на проблем или да се свързват с разгневен клиент.

Те придобиват нови умения или научават нова информация за продукти или услуги, за да повишат удовлетвореността и лоялността на клиентите. Служителите стават по-обучени и по-големи професионалисти. Това може да помогне и за увеличаване на продажбите и приходите, както и за намаляване на разходите

Frequently asked questions

Какво е обучение за обслужване на клиенти?

Обучението за обслужване на клиенти (CST) е събитие за служители на организация, насочено към развитие на техните знания, умения и компетенции, което ще увеличи удовлетвореността на клиентите. Всеки служител, който има контакт с клиента, трябва да премине такова обучение, като се обърне специално внимание на екипа за обслужване на клиенти.

Кой трябва да участва в обучение за обслужване на клиенти?

Всеки служител, който контактува с клиенти, трябва да премине обучение за обслужване. Независимо дали става въпрос за лице, работещо в екипа за обслужване на клиенти, или член на маркетинговия отдел, или пък някой, който работи на рецепцията в офиса на организацията. Благодарение на обучението всеки има основните знания, които определят организацията като професионалисти, поставящи клиентите на първо място.

Какви са видовете обучения за обслужване на клиенти?

Видовете обучения за обслужване на клиенти са страхотни. Първият тип е обучение, ръководено от инструктор. Тази форма е много интерактивна и Ви позволява да говорите и да споделяте знания. Друг пример е уебинар, който е по-едностранен, но участниците обикновено могат да задават въпроси и да водят дискусии в писмена форма. Друга форма е електронното обучение, което може да се завърши индивидуално у дома. Менторството е следващото. В този случай обикновено се работата е само на един човек с друг. Освен това има инструкции, които уточняват как работата да бъде свършена -Електронна система за подпомагане на производителността (EPSS), която помага на служителите да придобият техническите умения, необходими за осигуряване на отлично обслужване на клиентите .

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Видовете обучения за обслужване на клиенти включват обучение от инструктор, онлайн обучение, обмен на знания и сътрудничество. Всички те помагат за подобряване на уменията на служителите в обслужването на клиенти.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.

Чували ли сте някога за застъпничество за клиенти? Това е важна стратегия, която увеличава продажбите, достоверността и изгражда клиентското доверие!

Застъпничество за клиентите

Автоматизацията на процесите и насърчаването на комуникацията чрез социалните мрежи може да помогне за изграждането на добри взаимоотношения с клиентите и може да подобри качеството на клиентското обслужване. Специалистите от LiveAgent предлагат софтуер за управление на тикети и център за обслужване. Безплатната им пробна версия включва уникален идентификатор за всеки тикет, универсална пощенска кутия и хибридни тикет потоци.

Разбирането на клиентите е базирано на тяхното поведение, техните желания и предпочитания. Техният опит във Вашата компания, което ги кара да взимат решения.

Впечатление на клиентите

Клиентско ориентираната маркетингова стратегия насочена към възможно най-голямо удовлетворение и повишаване на лоялността може да доведе до повече продажби. Обслужването на клиентите трябва да е индивидуално и многоканално, а автоматизираната система може да улесни много от дейностите. Тикет формата е предпочитана, тъй като предоставя повече информация от клиентите и позволява създаването на индивидуално съдържание за определени видове искания. Практическият кодекс трябва да се следва от консултантите за обслужване на клиенти, които могат да правят предложения за подобряване на ефективността.

Конференциите за обслужване на клиенти са събития, в които експерти от обслужването на клиенти. Прочетете повече, за да научите как са свързани с образованието.

Конференции за обслужване на клиенти и тяхното въздействие върху образованието

Конференциите за обслужване на клиенти са събития, в които експерти от обслужването на клиенти. Прочетете повече, за да научите как са свързани с образованието.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо