Какво е обучение за обслужване на клиенти?
Ако компаниите искат да надхвърлят очакванията на своите клиенти, те трябва да предоставят отлична обслужване. Обученията за обслужване на клиенти (CST) са събития, чрез които професионалистите се научават да общуват с клиентите в положителен тон, да реагират професионално на проблем или да се свързват с разгневен клиент.
Те придобиват нови умения или научават нова информация за продукти или услуги, за да повишат удовлетвореността и лоялността на клиентите. Служителите стават по-обучени и по-големи професионалисти. Това може да помогне и за увеличаване на продажбите и приходите, както и за намаляване на разходите
Frequently Asked Questions
Какво е обучение за обслужване на клиенти?
Обучението за обслужване на клиенти (CST) е събитие за служители на организация, насочено към развитие на техните знания, умения и компетенции, което ще увеличи удовлетвореността на клиентите. Всеки служител, който има контакт с клиента, трябва да премине такова обучение, като се обърне специално внимание на екипа за обслужване на клиенти.
Кой трябва да участва в обучение за обслужване на клиенти?
Всеки служител, който контактува с клиенти, трябва да премине обучение за обслужване. Независимо дали става въпрос за лице, работещо в екипа за обслужване на клиенти, или член на маркетинговия отдел, или пък някой, който работи на рецепцията в офиса на организацията. Благодарение на обучението всеки има основните знания, които определят организацията като професионалисти, поставящи клиентите на първо място.
Какви са видовете обучения за обслужване на клиенти?
Видовете обучения за обслужване на клиенти са страхотни. Първият тип е обучение, ръководено от инструктор. Тази форма е много интерактивна и Ви позволява да говорите и да споделяте знания. Друг пример е уебинар, който е по-едностранен, но участниците обикновено могат да задават въпроси и да водят дискусии в писмена форма. Друга форма е електронното обучение, което може да се завърши индивидуално у дома. Менторството е следващото. В този случай обикновено се работата е само на един човек с друг. Освен това има инструкции, които уточняват как работата да бъде свършена -Електронна система за подпомагане на производителността (EPSS), която помага на служителите да придобият техническите умения, необходими за осигуряване на отлично обслужване на клиентите .
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.