Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Умения за клиентско обслужване

Кои са уменията за клиентското обслужване?

Клиентското обслужване може да бъде понякога сравнително предимство за компанията. Така че е много важно да се предостави възможно най- доброто обслужване, което можете. Всеки клиентски представител трябва да има добри умения и да има страхотни познания за продукти и услуги.

Клиентските представители трябва да слушат внимателно, какво питат клиентите и да дават лични отговори. Те трябва да са също така убедителни оратори. Много е важно да са въоръжение с търпение, когато клиентът е ядосан. Когато нещо се обърка, трябва да носят отговорност за проблема.

Има много други умения, което клиентските представители трябва да притежават, като добра комуникация, решителност, любезност, гъвкавост, самоконтрол, управление на времето и много повече.

Често задавани въпроси

Какво е определението за умения за клиентско обслужване?

Уменията за клиентско обслужване са набор от вид поведение, на които екипът за клиентско обслужване трябва да се осланя при взаимодействието си с клиентите. Без тези способности, екипът за клиентско обслужване няма да се представя добре. Тези умения включват: способности за комуникация, емпатия, търпение, специални и технически познания.

Кои са най- полезните умения за клиентско обслужване?

Комуникацията е едно от най- полезните умения при клиентската услуга. Благодарение на ясната комуникация, можем лесно да комуникираме с клиента и да изясняваме решенията на проблема. Друга способност е емпатията, която Ви позволява да се чувствате като в кожата на клиента и Ви позволява по- добре да разберете неговите нужди. Третото умение е специалното знание, което е необходимо както да се обясни точно решаването на проблем, спецификацията на продукти и услуги, които се предлагат от компанията, но също така ефективно да управлява тези инструменти.

Как да тренираме умения за клиентското обслужване?

Обучението за уменията за клиентско обслужване е изключително важен процес. Първият източник, от който можем да извлечем познания по тази тема се базира на информацията, предоставена от клиентите, партньорите и нашия непосредствен ръководител. Това Ви дава шанс да забележите неща, които иначе не знаете и не бихте забелязали. Друг източник са докладите за клиентската обратна връзка, които ще Ви покажат на какво да обръщате внимание. В допълнение към това, можете да практикувате умения като любезност и търпение, както и езикът на комуникацията.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо