Кои са уменията за клиентското обслужване?
Клиентското обслужване може да бъде понякога сравнително предимство за компанията. Така че е много важно да се предостави възможно най- доброто обслужване, което можете. Всеки клиентски представител трябва да има добри умения и да има страхотни познания за продукти и услуги.
Клиентските представители трябва да слушат внимателно, какво питат клиентите и да дават лични отговори. Те трябва да са също така убедителни оратори. Много е важно да са въоръжение с търпение, когато клиентът е ядосан. Когато нещо се обърка, трябва да носят отговорност за проблема.
There are many other skills that customer representatives should have, such as good communication, assertiveness, empathy, friendliness, flexibility, self-control, time management and much more.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за умения за клиентско обслужване?
Уменията за клиентско обслужване са набор от вид поведение, на които екипът за клиентско обслужване трябва да се осланя при взаимодействието си с клиентите. Без тези способности, екипът за клиентско обслужване няма да се представя добре. Тези умения включват: способности за комуникация, емпатия, търпение, специални и технически познания.
Кои са най- полезните умения за клиентско обслужване?
Комуникацията е едно от най- полезните умения при клиентската услуга. Благодарение на ясната комуникация, можем лесно да комуникираме с клиента и да изясняваме решенията на проблема. Друга способност е емпатията, която Ви позволява да се чувствате като в кожата на клиента и Ви позволява по- добре да разберете неговите нужди. Третото умение е специалното знание, което е необходимо както да се обясни точно решаването на проблем, спецификацията на продукти и услуги, които се предлагат от компанията, но също така ефективно да управлява тези инструменти.
Как да тренираме умения за клиентското обслужване?
Обучението за уменията за клиентско обслужване е изключително важен процес. Първият източник, от който можем да извлечем познания по тази тема се базира на информацията, предоставена от клиентите, партньорите и нашия непосредствен ръководител. Това Ви дава шанс да забележите неща, които иначе не знаете и не бихте забелязали. Друг източник са докладите за клиентската обратна връзка, които ще Ви покажат на какво да обръщате внимание. В допълнение към това, можете да практикувате умения като любезност и търпение, както и езикът на комуникацията.
Expert’s note
Уменията за клиентско обслужване са ключови за успешното представяне на компанията. Важно е екипът за обслужване на клиенти да има способности за комуникация, емпатия и търпение.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.