Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обслужване в рамките на приложение

Какво е обслужване в рамките на приложение?

Това да запазите Вашите клиенти доволни е от съществено значение за всеки успешен бизнес. С обслужването в рамките на приложение можете да помогнете по- лесно на Вашите клиенти. Те вече не трябва да напускат приложението за да докладват за проблем.

Тази характеристика може да бъде изключително полезна при използването на мобилно приложение, на което иначе трябва да напуснат приложението за да потърсят начин да се свържат с Вашия екип по обслужване.

При обслужването в рамките на приложението се предоставя бутон за помощ в самото приложение, който прехвърля клиентите към множество статии за обслужване. За допълнителна помощ се свързвате с агент по обслужването и се създава тикет.

Често задавани въпроси

Какво е обслужване в рамките на приложение?

Обслужването в рамките на приложението позволява на клиентите да взаимодействат с екипа за клиентско обслужване (или роботи) в рамките на самото приложение. По- често, това е възможно благодарение на интерфейс за комуникация, който е сходен с начина на комуникация в други канали като Messenger или WhatsApp. Той е интуитивен за потребителите. Това позволява на потребителите да бъдат ангажирани през правилното време.

 

Как да се погрижите за обслужването в рамките на приложението?

За да се предостави обслужване в приложението, първо, технически, клиентът трябва да е в състояние лесно да влезе в самото приложение и след това да се свърже с екипа по обслужването. Той трябва да е интуитивен и визуално привлекателен. От страната на клиентското обслужване, клиентът трябва да получава мигновен отговор, който ще му помогне да реши своя проблем. Вие трябва, ако е възможно, да не прехвърляте потребителя към други канали за съобщения, а да му помагате направо в самото приложение.

 

Защо обслужването в рамките на приложението е важно?

Времето, което потребителите прекарват на мобилните устройства се увеличава ежедневно, както същевременно времето, през което достъпа е през Интернет, спада. Все повече клиенти поръчват продукти или резервират услуги през мобилни устройства, затова е важно, приложенията също да активират ефикасната клиентска услуга. Не трябва да прехвърляте клиента към имейл или телефонна опция.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо