Кои са компаниите за клиентско обслужване?
Ако Вашите клиентски представители не могат да се справят с растящия брой на входящите клиентски запитвания и въпроси, то все пак има решение за Вас. Компаниите за клиентско обслужване са оутсорсинг компании, които предоставят цялостно клиентско обслужване. Техният екип клиентско обслужване е обучен да отговаря бързо на всички тикети и да отстранява проблеми, запитвания и оплаквания.
Компаниите за клиентско обслужване могат да доставят 24/7 услуга. Те предлагат различни доклади, ключови показатели за представяне, така че имате страхотен преглед върху Вашия собствен хелп деск софтуер и да следвате съществуващите процеси.
Frequently asked questions
Кои са компаниите за клиентско обслужване?
Компаниите са клиентско обслужване са компании, които се занимават с клиентската услуга. Те обикновено предоставят услугата 24/7. Благодарение на това, те могат да поддържат операциите на Вашите компании, можете да сте учтиви, защото знаете, че някой денонощно се грижи за Вашите клиенти.
Кои са най- добре познатите компании за клиентско обслужване?
Има много компании, които се занимават и са специализирани само в клиентската услуга. Най- популярните компании за клиентски услуги са Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue и Wistia.
Колко компании за клиентско обслужване има там?
Има стотици хиляди компании за клиентско обслужване по света. Преди да решите, към коя компания искате да се присъедините, определете Вашия бюджет, Вашите очаквания спрямо компанията и разберете за офертите на компаниите, които Ви интересуват и изберете най- добрата за Вас..
Expert note
Компаниите за клиентско обслужване могат да предоставят ефективна комуникация и лоялни взаимоотношения с клиентите. Нашата компания Ви гарантира всичко това.

Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
В областта на имейл маркетинга и създаването на връзки с клиентите, трансакционните имейли имат определени цели, свързани с потвърждаване на поръчките и плащанията. За да се създадат ориентирани към клиентите продукти и за да се решат техните проблеми, бизнесите трябва да използват обратната връзка и дъската за предложения. Въпреки това, повечето популярни начини за събиране на обратна връзка не са ефективни, защото малък брой клиенти имат интерес и желание да отговорят на въпросите на бизнеса. Разговорите 1:1 с клиентите също могат да бъдат трудни и да отклонят вниманието на бизнесите от основните аспекти на техния бизнес.
Списък със задачи за клиентско обслужване
За да постигнете успех в комуникацията с клиенти, трябва да използвате позитивен и учтив тон. Важно е да не реагирате емоционално на оплакванията на клиентите си. За да сте спокойни, можете да си отделите време за себе си, да дишате и да слушате активно. За да се справите по-добре с проблемите, може да използвате обучения за емоционална интелигентност, наръчници за клиентско обслужване и процедури за обработка на оплаквания. Също е важно да надхвърляте очакванията на клиентите си.
Бъдещето е в персонализацията в маркетинга, което подобрява клиентското изживяване. Използването на шаблони за имейли и обратни линкове в съдържанието е важно за уеб трафика и оптимизацията за търсачки. Събирането на отзиви и отговарянето на запитвания на клиенти са критични за успеха на бизнеса, като добрата комуникация с клиентите повишава репутацията на компанията ви.
Клиентско обслужване в социални медии
Социалните медии промениха изцяло начина , по който работи клиентското обслужване. Целият цикъл по отношение на потенциалните клиенти започва да изглежда малко по-различно.