Гласова комуникация

Какво е гласова комуникация

Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.

Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:

  • Телефон към телефон (Клиентът се обажда от телефона си и Агентътму отговаря също с телефон)
  • Телефон към компютър (Клиентът се обажда от телефона си и Агентът отговаря на повикването от контролния си панел на LiveAgent.)
  • Телефон към смарт устройство (Работи подобно на телефон към компютър, но вместо компютър се използва смартфон. Клиентът може да се обади от телефона си, а агентът от другата страна да приеме обаждането чрез приложението за телефон на LiveAgent на мобилното си устройство . Приложението използва мобилни данни за стартиране.)
  • Компютър към компютър (чрез поставяне на уиджет за обаждане на вашия уебсайт, можете да позволите на клиентите да ви се обадят директно от бюрото си като използват компютъра си. Точно както Skype.)
LiveAgent's voice call
Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо