Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Гласова комуникация

Какво е гласова комуникация

Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.

Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:

  • Телефон към телефон (Клиентът се обажда от телефона си и Агентътму отговаря също с телефон)
  • Телефон към компютър (Клиентът се обажда от телефона си и Агентът отговаря на повикването от контролния си панел на LiveAgent.)
  • Телефон към смарт устройство (Работи подобно на телефон към компютър, но вместо компютър се използва смартфон. Клиентът може да се обади от телефона си, а агентът от другата страна да приеме обаждането чрез приложението за телефон на LiveAgent на мобилното си устройство . Приложението използва мобилни данни за стартиране.)
  • Компютър към компютър (чрез поставяне на уиджет за обаждане на вашия уебсайт, можете да позволите на клиентите да ви се обадят директно от бюрото си като използват компютъра си. Точно както Skype.)
Гласова комуникация

FAQ

Какви видове гласова комуникация поддържа LiveAgent?

LiveAgent поддържа следните видове гласова комуникация: телефон към телефон, т.е. клиентът и агентът говорят по телефона; телефон към компютър, т.е. клиентът се обажда от телефона и агентът приема обаждането от контролния панел на LiveAgent; телефонно обаждане до смарт устройство, т.е. клиентът се обажда от телефона и агентът приема, използвайки телефонното приложение LiveAgent; компютър към компютър, подобно на Skype, благодарение на уиджета, достъпен на уебсайта.

Как работи гласовата комуникация в LiveAgent?

С LiveAgent можете да провеждате всякакъв вид гласова комуникация на едно място. Това рационализира работата на агента и ви позволява да наблюдавате няколко канала наведнъж.

Какви са предимствата на гласовата комуникация?

Предимството на гласовата комуникация е, че тя е по-естествена от писмената комуникация. Използва се човешкият глас, за да чуваме емоции и е по-лесно и по-бързо да обясним определени неща, които може да са по-трудни за описване. В някои ситуации е и по-възможно, тъй като може да се наложи човек да се свърже с нас по най-бързия начин.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо