Какво е гласова комуникация
Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.
Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:
- Телефон към телефон (Клиентът се обажда от телефона си и Агентътму отговаря също с телефон)
- Телефон към компютър (Клиентът се обажда от телефона си и Агентът отговаря на повикването от контролния си панел на LiveAgent.)
- Телефон към смарт устройство (Работи подобно на телефон към компютър, но вместо компютър се използва смартфон. Клиентът може да се обади от телефона си, а агентът от другата страна да приеме обаждането чрез приложението за телефон на LiveAgent на мобилното си устройство . Приложението използва мобилни данни за стартиране.)
- Компютър към компютър (чрез поставяне на уиджет за обаждане на вашия уебсайт, можете да позволите на клиентите да ви се обадят директно от бюрото си като използват компютъра си. Точно както Skype.)
Expert note
Гласовата комуникация може да бъде по-ефективна в решаването на нетехнически въпроси, като заявки за продажба или фактуриране.

LiveAgent предлага мултифункционална комуникационна платформа с вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания и многоезичност. 14-дневната безплатна проба позволява да се създаде привлекателна анимация на чат бутоните и да се персонализират бутоните. Комуникацията е видима само за получателя и улеснява връзката между екипите.
TeleCube is a global VoIP platform offering phone services that are easily managed and affordable. It can be used with LiveAgent for better customer service. There are no additional fees for using TeleCube as a VoIP provider with LiveAgent. Integration is an easy process and TeleCube covers over 50 countries.
Рационализирайте изходящата комуникация
Компанията Quality Unit предоставя софтуерни решения за управление на запитвания и help desk. LiveAgent е алтернатива на HelpSpot и предлага обединени имейл, чат, социални мрежи, кол център и клиентски портал на едно място. Освен това има софтуер за самообслужване на клиентите, като това може да донесе повишена удовлетвореност на клиентите, по-малка натовареност на отдела за обслужване и повишена ефективност. Компанията има калкулатор на цени и предлага 14-дневен тестов период.