Какво е база знания?
Базата знания е част от Вашия помощен център, който предлага съдържание за самообслужване. Тя предоставя на клиентите документация за Вашите продукти.
Базата знания може да бъде от полза както за клиента, така и за агента. Клиентите могат да открият в нея решения, без да е необходимо да се свързват с екипа по обслужването. Агентите са в състояние да работят с по-малко тикети и могат да ги видят директно в базата знания.
Научете повече за базата знания на LiveAgent.
![example_of_customer_portal_liveagent LiveAgent's example of customer portal](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/be722a76fb6245f3cec9cb8eb2d0084b/example_of_customer_portal_liveagent.jpg)
Гледайте видеоклип за базата от знания
Софтуерът за помощ на LiveAgent е мощен инструмент за обслужване на клиенти и база знания. Той помага на фирмите да предоставят бързи и ефективни решения за обслужване на клиентите си. Неговата база от знания е обширна и добре проектирана база данни с информация. Помага на клиентите бързо да търсят отговори на своите въпроси и намалява времето, изразходвано за решаване на клиентски запитвания. LiveAgent също така предоставя интуитивен потребителски интерфейс и анализи за процеса на обслужване на клиенти, което позволява на бизнеса да проследява ефективността и да поддържа висока удовлетвореност на клиентите.
![Youtube video: What is a Knowledge Base?](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/d737d692247e9cd692528a03144371e6/hqdefault.jpg)
Наред с много други предимства, интегрирането на база от знания във вашата стратегия за брандиране може значително да повлияе и подобри класирането ви в Google. Разгледайте как една база от знания може да поеме водеща роля и да надмине конкурентите.
Frequently Asked Questions
Какво е база знания?
Базата знания е онлайн библиотека за самообслужване, която съдържа информация за продукти и услуги, определени запитвания и други, свързани с определената марка теми. Те помагат на клиентите, но също така и на служителите да придобият знания, които нямат и са им необходими да решат проблема.
Какво включва базата знания?
Съдържанието на базата знания зависи от нейните цели. Ако е необходимо за вътрешна употреба на компанията, тя съдържа информация за индивидуалните процеси на отдела ЧР или за правния отдел, обяснява как точно работи продукта и как да решите клиентския проблем. Може също така да бъде за външна употреба, в кой случай ще съдържа информация за продукти и услуги, които могат да бъдат полезни за клиентите.
Как работи базата знания на LiveAgent?
Базата знания на LiveAgent Ви позволява да създавате категории в клиентския портал на базата на Вашите продукти и услуги, както и видовете клиенти. Клиентите имат достъп до съдържание (под формата на статии, видео клипове, ръководства и други), които им помагат да се справят с проблемите, с които е възможно да се сблъскат, докато използват продукти или услуги, предлагани от Вашата компания. Можете да ги персонализирате според достъпните шаблони или да ги адаптирате към Вашите нужди.