Какво е база знания?
Базата знания е част от Вашия помощен център, който предлага съдържание за самообслужване. Тя предоставя на клиентите документация за Вашите продукти.
Базата знания може да бъде от полза както за клиента, така и за агента. Клиентите могат да открият в нея решения, без да е необходимо да се свързват с екипа по обслужването. Агентите са в състояние да работят с по-малко тикети и могат да ги видят директно в базата знания.
Научете повече за базата знания на LiveAgent.

Frequently asked questions
Какво е база знания?
Базата знания е онлайн библиотека за самообслужване, която съдържа информация за продукти и услуги, определени запитвания и други, свързани с определената марка теми. Те помагат на клиентите, но също така и на служителите да придобият знания, които нямат и са им необходими да решат проблема.
Какво включва базата знания?
Съдържанието на базата знания зависи от нейните цели. Ако е необходимо за вътрешна употреба на компанията, тя съдържа информация за индивидуалните процеси на отдела ЧР или за правния отдел, обяснява как точно работи продукта и как да решите клиентския проблем. Може също така да бъде за външна употреба, в кой случай ще съдържа информация за продукти и услуги, които могат да бъдат полезни за клиентите.
Как работи базата знания на LiveAgent?
Базата знания на LiveAgent Ви позволява да създавате категории в клиентския портал на базата на Вашите продукти и услуги, както и видовете клиенти. Клиентите имат достъп до съдържание (под формата на статии, видео клипове, ръководства и други), които им помагат да се справят с проблемите, с които е възможно да се сблъскат, докато използват продукти или услуги, предлагани от Вашата компания. Можете да ги персонализирате според достъпните шаблони или да ги адаптирате към Вашите нужди.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Търсите Service Hub алтернатива?
Включва реферален маркетинг и онлайн чат, работа от разстояние, клиентска сегментация. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.