Преминете към многоканалния ни софтуер за комуникация с клиенти и позволете на клиентите си да общуват с вас удобно чрез любимите си канали за връзка. Подобрете взаимодействието с клиентите с помощта на управление на тикети по имейл, чат на живо, социалните медии, кол център или база знания.
Получавате достъп до всичко това в една обединена универсална система създадена за удобна употреба. Заявете безплатната си пробна версия още днес и подобрете удовлетвореността на клиентите си с помощта на LiveAgent.
Обслужването по чат е бърза и надеждна опция за комуникация с клиентите. Чатът на живо на LiveAgent е най-бързият на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Чатът ни предлага чудесни функции, които могат да подобрят ангажирането на клиентите и производителността на труда на служителите.
Прегледът на написаното в реално време ви позволява да виждате написаното от клиентите, преди да натиснат бутона за изпращане, а проактивните покани за чат насърчават клиентите да се свържат с вас. Разгледайте пълния списък с функции или ги опитайте.
Чатът на Tidio е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиенти. Но не всеки софтуер за клиентска поддръжка може да разчита единствено на чат за осигуряването на безупречно обслужване. Затова LiveAgent ви предлага управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и интеграция със социалните медии – Facebook, Twitter и Instagram.
Изградете по-здрави връзки с клиентите си и им позволете да се свързват с вас от всяка една популярна онлайн платформа. Опитайте продукта ни още днес и вижте как можете да подобрите обслужването на клиентите си с помощта на мултиканалната ни система за управление на тикети.
LiveAgent разполага с разширени функции за всеки инструмент и канал за комуникация, до които ви дава достъп планът ви. Управлявайте контактите си и използвайте функцията за филтриране за сортиране на входящите съобщения от клиентите ви. Създайте персонализирани IVR дървета за вашия кол център.
Създайте персонализирани бутони за чат и обаждане или настройте формата на статиите в клиентския портал. Разгледайте пълния списък с функции, за да разберете какво можете да правите с LiveAgent.
Софтуер пионер
Създаден през 2006 година, LiveAgent бе първият продукт на пазара предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-добрият и обсъждан Help Desk софтуер на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.
Създавайте незабравим клиентски опит и повишете приходите си.
Изненадайте приятно клиентите с бързината на отговорите си.
Увеличете продажбите си, запазвайки лоялните клиента на бранда си.
Разбираме, че осигуряването на клиентско обслужване може да бъде трудна работа, когато няма кой да ви помогне. Затова екипът ни за обслужване на клиенти предлага 24/7 помощ за всеки искащ да научи нещо ново или нуждаещ се от подкрепа за решаване на проблем.
LiveAgent се радва на много щастливи клиенти и вие можете да станете един от тях. Заявете безплатната си пробна версия още днес и вижте как работи продуктът ни или прегледайте отзивите от клиенти и разберете защо са преминали към LiveAgent.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Подобрете общуването с клиентите си и заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес. Без скрити условия; не се изисква информация за кредитна карта. Искате ли да научите повече? Разгледайте уеб страницата ни и научете повече за възможностите на LiveAgent. Изгледайте и видеото за продукта ни и вижте LiveAgent в действие.
LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team