Преминете към многоканалния ни софтуер за комуникация с клиенти и позволете на клиентите си да общуват с вас удобно чрез любимите си канали за връзка. Подобрете взаимодействието с клиентите с помощта на управление на тикети по имейл, чат на живо, социалните медии, кол център или база знания.
Получавате достъп до всичко това в една обединена универсална система създадена за удобна употреба. Заявете безплатната си пробна версия още днес и подобрете удовлетвореността на клиентите си с помощта на LiveAgent.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Обслужването по чат е бърза и надеждна опция за комуникация с клиентите. Чатът на живо на LiveAgent е най-бързият на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Чатът ни предлага чудесни функции, които могат да подобрят ангажирането на клиентите и производителността на труда на служителите.
Прегледът на написаното в реално време ви позволява да виждате написаното от клиентите, преди да натиснат бутона за изпращане, а проактивните покани за чат насърчават клиентите да се свържат с вас. Разгледайте пълния списък с функции или ги опитайте.
Чатът на Tidio е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиенти. Но не всеки софтуер за клиентска поддръжка може да разчита единствено на чат за осигуряването на безупречно обслужване. Затова LiveAgent ви предлага управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и интеграция със социалните медии – Facebook, Twitter и Instagram.
Изградете по-здрави връзки с клиентите си и им позволете да се свързват с вас от всяка една популярна онлайн платформа. Опитайте продукта ни още днес и вижте как можете да подобрите обслужването на клиентите си с помощта на мултиканалната ни система за управление на тикети.
LiveAgent разполага с разширени функции за всеки инструмент и канал за комуникация, до които ви дава достъп планът ви. Управлявайте контактите си и използвайте функцията за филтриране за сортиране на входящите съобщения от клиентите ви. Създайте персонализирани IVR дървета за вашия кол център.
Създайте персонализирани бутони за чат и обаждане или настройте формата на статиите в клиентския портал. Разгледайте пълния списък с функции, за да разберете какво можете да правите с LiveAgent.
Софтуер пионер
Създаден през 2006 година, LiveAgent бе първият продукт на пазара предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-добрият и обсъждан Help Desk софтуер на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.
Създавайте незабравим клиентски опит и повишете приходите си.
Изненадайте приятно клиентите с бързината на отговорите си.
Увеличете продажбите си, запазвайки лоялните клиента на бранда си.
Разбираме, че осигуряването на клиентско обслужване може да бъде трудна работа, когато няма кой да ви помогне. Затова екипът ни за обслужване на клиенти предлага 24/7 помощ за всеки искащ да научи нещо ново или нуждаещ се от подкрепа за решаване на проблем.
LiveAgent се радва на много щастливи клиенти и вие можете да станете един от тях. Заявете безплатната си пробна версия още днес и вижте как работи продуктът ни или прегледайте отзивите от клиенти и разберете защо са преминали към LiveAgent.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Подобрете общуването с клиентите си и заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес. Без скрити условия; не се изисква информация за кредитна карта. Искате ли да научите повече? Разгледайте уеб страницата ни и научете повече за възможностите на LiveAgent. Изгледайте и видеото за продукта ни и вижте LiveAgent в действие.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Tidio е софтуер за чат с клиенти предлагащ много чудесни функции. Една от най-добрите му алтернативи е LiveAgent , който ви предлага мултиканална система за управление на тикети и бърза джаджа за чат на живо с невероятна скорост.
Опитайте LiveAgent и вижте защо мултиканалната система за работа с тикети е толкова полезна за обслужването на клиентите ви. Отговаряйте на запитвания по имейл, в чата на живо, кол центъра, клиентския портал и дори в Viber, Facebook, Twitter и Instagram.
LiveAgent предлага достъпни тарифни планове за използването на мултиканалната си система за управление на тикети. С негова помощ ще можете да обслужвате повече канали за връзка и да осигурявате безупречно 24/7 обслужване на клиентите си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни