Търсите алтернатива на Tidio?

Преминете към многоканалния ни софтуер за комуникация с клиенти и позволете на клиентите си да общуват с вас удобно чрез любимите си канали за връзка. Подобрете взаимодействието с клиентите с помощта на управление на тикети по имейл, чат на живо, социалните медии, кол център или база знания.

Получавате достъп до всичко това в една обединена универсална система създадена за удобна употреба. Заявете безплатната си пробна версия още днес и подобрете удовлетвореността на клиентите си с помощта на LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Търсите алтернатива на Tidio?
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Най-бързият инструмент за чат на пазара

Обслужването по чат е бърза и надеждна опция за комуникация с клиентите. Чатът на живо на LiveAgent е най-бързият на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Чатът ни предлага чудесни функции, които могат да подобрят ангажирането на клиентите и производителността на труда на служителите.

Прегледът на написаното в реално време ви позволява да виждате написаното от клиентите, преди да натиснат бутона за изпращане, а проактивните покани за чат насърчават клиентите да се свържат с вас. Разгледайте пълния списък с функции или ги опитайте.

Водете разговорите в чата професионално с помощта на платформата ни за чат

Отговаряйте на запитванията на клиенти чрез повече канали

Чатът на Tidio е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиенти. Но не всеки софтуер за клиентска поддръжка може да разчита единствено на чат за осигуряването на безупречно обслужване. Затова LiveAgent ви предлага управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и интеграция със социалните медииFacebook, Twitter и Instagram.

Изградете по-здрави връзки с клиентите си и им позволете да се свързват с вас от всяка една популярна онлайн платформа. Опитайте продукта ни още днес и вижте как можете да подобрите обслужването на клиентите си с помощта на мултиканалната ни система за управление на тикети.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Help Desk платформа с интелигентно пренасочване на съобщенията

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Улеснете управлението на клиентския опит

LiveAgent разполага с разширени функции за всеки инструмент и канал за комуникация, до които ви дава достъп планът ви. Управлявайте контактите си и използвайте функцията за филтриране за сортиране на входящите съобщения от клиентите ви. Създайте персонализирани IVR дървета за вашия кол център.

Създайте персонализирани бутони за чат и обаждане или настройте формата на статиите в клиентския портал. Разгледайте пълния списък с функции, за да разберете какво можете да правите с LiveAgent.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създаден през 2006 година, LiveAgent бе първият продукт на пазара предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-добрият и обсъждан Help Desk софтуер на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

Знаете ли че...
30%

по-високи приходи

Създавайте незабравим клиентски опит и повишете приходите си.

97%

по-висока удовлетвореност

Изненадайте приятно клиентите с бързината на отговорите си.

16 пъти;

по-висока стойност на клиента

Увеличете продажбите си, запазвайки лоялните клиента на бранда си.

Можем да ви предложим безупречно клиентско обслужване

Разбираме, че осигуряването на клиентско обслужване може да бъде трудна работа, когато няма кой да ви помогне. Затова екипът ни за обслужване на клиенти предлага 24/7 помощ за всеки искащ да научи нещо ново или нуждаещ се от подкрепа за решаване на проблем.

LiveAgent се радва на много щастливи клиенти и вие можете да станете един от тях. Заявете безплатната си пробна версия още днес и вижте как работи продуктът ни или прегледайте отзивите от клиенти и разберете защо са преминали към LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Готови ли сте да опитате платформата ни за обслужване на клиенти?

Подобрете общуването с клиентите си и заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес. Без скрити условия; не се изисква информация за кредитна карта. Искате ли да научите повече? Разгледайте уеб страницата ни и научете повече за възможностите на LiveAgent. Изгледайте и видеото за продукта ни и вижте LiveAgent в действие.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси

Какво е Tidio и кои са най-добрите му алтернативи?

Tidio е софтуер за чат с клиенти предлагащ много чудесни функции. Една от най-добрите му алтернативи е LiveAgent , който ви предлага мултиканална система за управление на тикети и бърза джаджа за чат на живо с невероятна скорост.

Търсите алтернатива на Tidio?

Опитайте LiveAgent и вижте защо мултиканалната система за работа с тикети е толкова полезна за обслужването на клиентите ви. Отговаряйте на запитвания по имейл, в чата на живо, кол центъра, клиентския портал и дори в Viber, Facebook, Twitter и Instagram.

Какви са предимствата на алтернативата на Tidio LiveAgent?

LiveAgent предлага достъпни тарифни планове за използването на мултиканалната си система за управление на тикети. С негова помощ ще можете да обслужвате повече канали за връзка и да осигурявате безупречно 24/7 обслужване на клиентите си.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо