Омръзна ли ви от Вашия help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на HelpSpot на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка    
  • ✓ Обслужване 24/7    
  • ✓ Без изискване за кредитна карта    
  • ✓ Прекратяване по всяко едно време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на HelpSpot?

Отидете отвъд очакванията на клиентите и осигурете най-доброто обслужване чрез всички популярни комуникационни канали . LiveAgent обединява , чат , социални мрежи , и  клиентски портал на едно удобно място, от което можете да се погрижите за всичките си разговори с клиенти.

Предоставянето на обслужване на клиенти от световна класа не трябва да е скъпо . LiveAgent предлага достъпни платени планове, подходящи за повечето бизнеси. Продължете да четете, за да научите повече или се запознайте с LiveAgent с нашия безплатен 14-дневен тестов период още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Универсална пощенска кутия, управляваща всеки канал

Мощният софтуер за поддръжка трябва да Ви помогне да осигурите обслужване на клиентите от всеки канал, който те биха използвали . Ето защо LiveAgent обхваща всеки важен канал, включително имейл тикети , чат , кол център с Viber, клиентски портал и социални мрежи Facebook, Twitter и Instagram.

Управлявайте всички заявки от клиенти от едно място

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Вземете най-бързото чат приспособление

Разговорите в чата са бърз и лесен начин клиентите да се свържат с Вас директно от вашия уебсайт . Решавайте проблемите по-бързо с най-бързото чат приложение на пазара, със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди. Включени са и разнообразни разширени функции като преглед на въвеждане в реално време, активни покани за чат и персонализирани чат бутони . Опитайте сами и вижте защо нашите клиенти са влюбени в него.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Правилното приспособление, за да осигурите удовлетвореност на клиентите

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Настройте свои собствени работни процеси с нашите функционалности

Разширените функции за автоматизация и филтриране са част от нашето персонализирано решение за обслужване на клиенти . Всеки инструмент е подкрепен от набор от функции , които улесняват работните Ви процеси и Ви осигуряват време за почивка, когато имате нужда от него.

Разгледайте пълния списък на функциите на LiveAgent и разберете повече за нашия надежден и достъпен софтуер .

Водещ софтуер

Знаете ли че...

Създадена през 2006 г., LiveAgent е първата компания на пазара, която предлага възможности за чат и софтуер за обслужване. Към 2021 г. LiveAgent е най-добре оцененото и най-преглежданото решение на пазара, обслужващо над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят.

30%

Генерирайте повече приходи

Създайте запомнящо се клиентско изживяване, което увеличава значително приходите.

97%

Подобрена удовлетвореност

Зарадвайте клиентите си със светкавично бърза реакция.

16 пъти;

повече добавена стойност

Правете повече продажби, като държите клиентите си верни на Вашия бранд.

Нека Ви покажем отличната грижа за клиента

Поддържаме потребителите на LiveAgent доволни и отговаряме на всички въпроси или запитвания възможно най-скоро. Всичко това е възможно благодарение на нашето денонощно обслужване. Изпратете ни съобщение или се свържете с нас по телефона по всяко време, когато имате нужда от нас, за да ви помогнем. Прочетете отзивите и разберете защо нашите клиенти са преминали към LiveAgent от други софтуерни решения.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен чат, тикетинг система и автоматизации, които ни позволяват да осигурим изключително обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да опитате?

Вижте нашите достъпни ценови планове , които са подходящи за фирми с всякакви размери. Гледайте видеото ни, за да получите пълната информация за LiveAgent или стартирайте нашия безплатен 14-дневен пробен период и започнете да предлагате страхотно обслужване на клиентите още днес! Без изискване за кредитна карта и без ангажименти.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Алтернатива на HelpSpot
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

Търсите алтернатива на Aircall?

Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.

Търсите ли алтернатива на Olark? Разгледайте, възможностите, инструментите, функциите и многоканалната поддръжка на LiveAgent.

Търсите алтернатива на Olark?

LiveAgent предлага алтернатива на Verloop и Aircall, със стабилни услуги и лесна интеграция в различни платформи за подобряване на обслужването на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо