Какво е IT тикетинг система?
IT тикетинг системата е част от хелп деск, който улеснява Вашите клиенти да получат помощ и на Вашите агенти да получат бърз отговор. Клиентите Ви могат да изпратят имейл, да чатят с Вашите агенти чрез чат на живо или да се свържат с Вашите агенти чрез чат на живо- цялата комуникация се съхранява в тикети. IT тикетинг системата управлява всички тикети, така че помага на персонала по клиентско обслужване да запази своята организираност и ефикасност.
Frequently Asked Questions
Какво е IT тикетинг система?
IT тикетинг системата е системата, която позволява на организациите да разрешават техните вътрешни IT запитвания за обслужване, като управлява и рационализира процеса за разрешаване на проблеми. Агентите обработват индивидуалните елементи, наречени тикети, които Ви позволяват да откриете проблема, с който потребителят се сблъсква.
Как работи IT тикетинг системата?
IT тикетинг системата работи със създаването на тикет, който записва Вашето обслужване или взаимодействия за искане за услуга. Агентът има достъп до тикети и следователно има достъп до комуникация в една непрекъсната нишка. По този начин, ако агентът или клиентът иска да поправят нещо, което се е появило преди това в нишката, могат да го направят без проблеми. Това също помага да се върнат лесно обратно в историята.
Как изглежда IT тикетинг системата на LiveAgent?
IT тикетинг системата на LiveAgen е достъпна в един панел, точно както другите инструменти на LiveAgent . Благодарение на това, имате достъп до универсална входяща кутия, запитванията биват групирани в тикети, лесно можете да проверите историята на контактите на даден клиент и отчетите, които Ви позволяват да анализирате дейностите си до тук.
Expert’s note
IT тикетинг системата е важен инструмент за ефективното и бързо обслужване на клиенти. Тя улеснява комуникацията между клиенти и агенти и подобрява клиентското обслужване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.