Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT тикетинг система

Какво е IT тикетинг система?

IT тикетинг системата е част от хелп деск, който улеснява Вашите клиенти да получат помощ и на Вашите агенти да получат бърз отговор. Клиентите Ви могат да изпратят имейл, да чатят с Вашите агенти чрез чат на живо или да се свържат с Вашите агенти чрез чат на живо- цялата комуникация се съхранява в тикети. IT тикетинг системата управлява всички тикети, така че помага на персонала по клиентско обслужване да запази своята организираност и ефикасност.

IT тикетинг система

Често задавани въпроси

Какво е IT тикетинг система?

IT тикетинг системата е системата, която позволява на организациите да разрешават техните вътрешни IT запитвания за обслужване, като управлява и рационализира процеса за разрешаване на проблеми. Агентите обработват индивидуалните елементи, наречени тикети, които Ви позволяват да откриете проблема, с който потребителят се сблъсква.

 

Как работи IT тикетинг системата?

IT тикетинг системата работи със създаването на тикет, който записва Вашето обслужване или взаимодействия за искане за услуга. Агентът има достъп до тикети и следователно има достъп до комуникация в една непрекъсната нишка. По този начин, ако агентът или клиентът иска да поправят нещо, което се е появило преди това в нишката, могат да го направят без проблеми. Това също помага да се върнат лесно обратно в историята.

 

Как изглежда IT тикетинг системата на LiveAgent?

IT тикетинг системата на LiveAgen е достъпна в един панел, точно както другите инструменти на LiveAgent . Благодарение на това, имате достъп до универсална входяща кутия, запитванията биват групирани в тикети, лесно можете да проверите историята на контактите на даден клиент и отчетите, които Ви позволяват да анализирате дейностите си до тук.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо