Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipcall

Какво е Sipcall ?

VoIP телефония от Sipcall : Иновативни решения за Вашия бизнес!

Sipcall предлага оптималното решение за телефония за всички ваши нужди: Виртуални телефонни системи (PBX) с широк набор от функции (sipcall vPBX), надеждна връзка с Вашата телефонна система чрез SIP или с Вашата среда на Microsoft Teams – Sipcall е вашият професионален и компетентен партньор.

Нашата компания, базирана в Schindellegi, Швейцария, има 35 служители и е активна във VOIP телефонията от 2005 г. Предлагаме сертифицирани SIP акаунти с швейцарски телефонни номера за LiveAgent.

Как да го използвате?

Ако търсите доставчик на VoIP, който да свържете с Вашия център за обаждания LiveAgent, Sipcall е чудесен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обработва вашите обаждания и тикети, а Sipcall ще осигури останалото. Микрофоните и високоговорителите за лаптоп или смартфон са всичко, от което се нуждаете, за да създадете стартов кол център. Може да ви е необходим друг хардуер , ако искате да подобрите качеството на обажданията си по-късно.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Как да се възползвате от кол центъра на LiveAgent?

Въпреки че някои хора предпочитат дигиталното преживяване, други искат по-лична връзка с бизнесите, с които си взаимодействат. Кол центровете са чудесен начин да подобрите взаимоотношенията с клиентите си, да продавате продукти, да спечелите нови клиенти и потребители на услуги или да предоставяте общи клиентски услуги.

С упадъка на традиционните кол центрове и възхода на софтуера за кол центрове като LiveAgent е лесно да предоставите този тип опит на Вашите клиенти, без да нарушавате бюджета си. Кол центровете вече са достъпни за всички видове бизнес, големи или малки.

Как работи кол центъра на LiveAgent?

LiveAgent улеснява управлението на кол център за бизнеса с помощта на своите разширени функции. Например можете да създадете персонализирани IVR (интерактивни гласови менюта) , които автоматично ще насочат клиентите ви към правилните отдели и служители.

Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да прослушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържете с точния човек.

Кол център с IVR

Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте прехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.

Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.

Искате повече информация за функциите на нашия кол център? Разгледайте нашата страница с функции за кол център , която съдържа цялата информация за възможностите на LiveAgent.

Как да свържете Sipcall VoIP с LiveAgent?

Ако искате да създадете кол център в LiveAgent със Sipcall като Ваш VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.

  • Отворете LiveAgent и отидете на  Конфигурация – Обаждания – Номера. Кликнете на оранжевия бутон Създай по-горе.
  • Изберете Sipcall от списъка с VoIP доставчици.
Sipcall
Изберете Sipcall
  • Дайте име на номера, изберете отдел, въведете данните си за вход и изберете номера на префикса за избиране. Можете също да поставите или да махнете отметката от опцията за записване на всички получени и осъществени телефонни обаждания от този номер. Когато искате да завършите, щракнете върху бутона Добавяне в долната част.
Sipcall
Конфигурация на Sipcall телефонен номер

Телефонният номер е в LiveAgent и е готов за употреба. Ако предпочитате, можете да добавите още телефонни номера на Sipcall или на други VoIP доставчици.

Sipcall
Добавен Sipcall телефонен номер

Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent

Търсите ли повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако се интересувате, погледнете Академията на LiveAgent за повече информация относно кол центрове и други теми от света на обслужването на клиенти.

Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за поддръжка на клиенти.обслужване на клиенти.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо