Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sinch

Какво е Sinch?

Sinch е световен VoIP доставчик, който предлага богати клиентски комуникационни опции. Може да се справи склинетско обаждания по целия свят, обаждания с данни и дори видео обаждания. Текстовите съобщения също не са пропуснати, много SMS и дори Facebook Messenger и Instagram чрез приложно-програмен интерфейс.

Sinch Ви позволява да избирате от многобройни видове номера като виртуални дълги номера, кратки кодове и безплатни номера. Sinch предлага също така допълнителни страхотни характеристики като светкавично (флаш) обаждане, гласово удостоверяване или СМС удостоверяване. Неговите решения са подходящи за употреба за различни бизнеси – здравна грижа, финанси, продажби на дребно, пътуване и медии наред с много други.

Как може да използвате Sinch?

Използвайте Sinch като Вашия VoIP доставчик на услуга и започнете да посещавате Вашите клиенти от унифицирана тикетинг система от множество канали, където можете да проследите всеки комуникационен канал. Sinch може да направи страхотно допълнение към Вашия LiveAgent кол център. Използвайте Rest програмно-приложен интерфейс с LiveAgent с цел пренасочването на всички обаждания, които са входящи към Sinch номера на Вашия LiveAgent кол център. 

LiveAgent може да Ви помогне да управлявате разговори с клиенти и да предоставяте най- доброто клиентско обслужване. Нашият кол центът е свързан с други канали, което означава че можете да обработите всички, което са подали Вашите клиенти и да проследите всяко едно запитване от едно място.

Кол центърът се поддържа също така от страхотни характеристики като персонализирани IVR дървета, персонализирани чат бутони, неограничени записи на обаждания, или автоматични обратни обаждания. Разгледайте пълния списък от характеристики на кол центъра.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Кои са предимствата от употребата на Sinch?

  • Разнообразни и полезни характеристики
  • Предлага текстови съобщения и видео разговори
  • Използва се в множество индустрии
  • Удостоверяване на приложно- програмните опции

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

FREE TRIAL

Безплатна ли е интеграцията на LiveAgent със Sinch?

Интеграцията със Sinch е включено в един от нашите планове, така че няма допълнителни таксувани. Нужно е само да свържете Вашия Sinch номер с LiveAgent и започнете да управлявате клиентските обаждания. 

Как мога да интегрирам Sinch с LiveAgent?

Sinch интеграцията е лесна благодарение на вградения плъгин. Всичко, което трябва да направите е да предоставите информация на LiveAgent. Следвайте ръководството по- долу и разберете, как да го направите.

  • Следващата стъпка е да отидете на Вашия Sinch акаунт и да отворете секцията с приложението на левия панел. Кликнете върху Създаване на ново приложение. Назовете го и предоставете кратко описание на приложението. Когато сте готови, ще сте в състояние да видите новото приложение в списъка с приложенията. 
Sinch настройките с опцията за създаване на ново приложение
Създаване на ново приложение в Sinch
  • Кликнете върху приложението за да го конфигурирате и отидете на секцията глас и видео. Изберете URL с обратно обажданеto SIP пренасочване и вход към данните на хостването от първата стъпка на този формат: ” sip:{number}@your.asterisk.host “.

    Подайте Sinch номера, който Ви е достъпен за това приложение и кликнете върху Обновяване на гласови & видео настройки. Ако все още нямате Sinch номера, имате опция да наемете един.
Sinch гласовите и видео настройки в новата конфигурация на приложението с избран SIP за пренасочване
Sinch гласови и видео настройки
  • Сега създайте второ приложение и го назовете. Използвайте Ключа и Секретен код на това приложение за SIP удостоверяване на LiveAgent. Също така се нуждаете от Вашето Sinch потребителско име и парола за следващите стъпки.
Sinch приложение за ключ и секретен код във второто приложение
Sinch ключ и секретен код
  • Отворете LiveAgent и отидете на номерата наКонфигурация > обаждания > номера. Кликнете върху оранжевия бутон на Създаване на нов номер. В новия прозорец, открийте и изберете Sinch от списъка на VoIP доставчиците.
Създайте нова опция за номер в конфигурацията на  LiveAgent
Създайте номер на LiveAgent
  • Последната стъпка е конфигурация на интеграцията. Можете да предоставите Вашето Sinch потребителско име, парола и телефонен номер, както и ключа и секретния код от втората стъпка. Можете също така да изберете отдела към който да насочвате обажданията, да назовавате номер , както и да предоставите код за набиране. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне и Вашия Sinch номер ще бъде свързан с LiveAgent.
Конфигуриране на Sinch номера на LiveAgent
Конфигуриране на sinch номер

Успешно завършихте интеграцията на Sinch с LiveAgent. Чувствайте се в правото си да разгледате нашата страници с характеристики за обаждане за да видите, как можете да използвате центъра за обаждане на LiveAgent. Уверете се , че сте разгледали страницата с нашата Академия за да разгледате нашите съвети и трикове & по отношение на телефонното обслужване. 

LiveAgent Product Tour

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Колко струва Sinch?

Sinch интеграцията с LiveAgent е включена в един от плановете, така че не е свързана с допълнителни плащания и можете свободно да започнете да я използвате. 

Какво е Sinch?

Sinch е VoIP доставчик със световни клиентски гласови обаждания, обаждания на данни и дори видео разговори. Той предоставя услуги в световен мащаб.

Как мога да използвам Sinch с LiveAgent?

Използвайте го за да свържете Вашия Sinch номер към LiveAgent и да настроите Вашия клиентски кол център. 

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо