Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Политика за поверителността
Какво е Sinch?
Sinch е световен VoIP доставчик, който предлага богати клиентски комуникационни опции. Може да се справи c клинетско обаждания по целия свят, обаждания с данни и дори видео обаждания. Текстовите съобщения също не са пропуснати, много SMS и дори Facebook Messenger и Facebook Messenger и Instagram чрез приложно-програмен интерфейс.
Sinch Ви позволява да избирате от многобройни видове номера като виртуални дълги номера, кратки кодове и безплатни номера. Sinch предлага също така допълнителни страхотни характеристики като светкавично (флаш) обаждане, гласово удостоверяване или СМС удостоверяване. Неговите решения са подходящи за употреба за различни бизнеси – здравна грижа, финанси, продажби на дребно, пътуване и медии наред с много други.
Как може да използвате Sinch?
Използвайте Sinch като Вашия VoIP доставчик на услуга и започнете да посещавате Вашите клиенти от унифицирана тикетинг система от множество канали, където можете да проследите всеки комуникационен канал. Sinch може да направи страхотно допълнение към Вашия LiveAgent кол център. Използвайте Rest програмно-приложен интерфейс с LiveAgent с цел пренасочването на всички обаждания, които са входящи към Sinch номера на Вашия LiveAgent кол център.
LiveAgent може да Ви помогне да управлявате разговори с клиенти и да предоставяте най- доброто клиентско обслужване. Нашият кол центът е свързан с други канали, което означава че можете да обработите всички, което са подали Вашите клиенти и да проследите всяко едно запитване от едно място.
Кол центърът се поддържа също така от страхотни характеристики като персонализирани IVR дървета, персонализирани чат бутони, неограничени записи на обаждания, или автоматични обратни обаждания. Разгледайте пълния списък от характеристики на кол центъра.
Кои са предимствата от употребата на Sinch?
- Разнообразни и полезни характеристики
- Предлага текстови съобщения и видео разговори
- Използва се в множество индустрии
- Удостоверяване на приложно- програмните опции
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Безплатна ли е интеграцията на LiveAgent със Sinch?
Интеграцията със Sinch е включено в един от нашите планове, така че няма допълнителни таксувани. Нужно е само да свържете Вашия Sinch номер с LiveAgent и започнете да управлявате клиентските обаждания.
Как мога да интегрирам Sinch с LiveAgent?
Sinch интеграцията е лесна благодарение на вградения плъгин. Всичко, което трябва да направите е да предоставите информация на LiveAgent. Следвайте ръководството по- долу и разберете, как да го направите.
- Следващата стъпка е да отидете на Вашия Sinch акаунт и да отворете секцията с приложението на левия панел. Кликнете върху Създаване на ново приложение. Назовете го и предоставете кратко описание на приложението. Когато сте готови, ще сте в състояние да видите новото приложение в списъка с приложенията.
- Кликнете върху приложението за да го конфигурирате и отидете на секцията глас и видео. Изберете URL с обратно обажданеto SIP пренасочване и вход към данните на хостването от първата стъпка на този формат: ” sip:{number}@your.asterisk.host “.
Подайте Sinch номера, който Ви е достъпен за това приложение и кликнете върху Обновяване на гласови & видео настройки. Ако все още нямате Sinch номера, имате опция да наемете един.
- Сега създайте второ приложение и го назовете. Използвайте Ключа и Секретен код на това приложение за SIP удостоверяване на LiveAgent. Също така се нуждаете от Вашето Sinch потребителско име и парола за следващите стъпки.
- творете LiveAgent и отидете на номерата на Конфигурация > обаждания > номера. Кликнете върху оранжевия бутон на Създаване на нов номер. В новия прозорец, открийте и изберете Sinch от списъка на VoIP доставчиците.
- Последната стъпка е конфигурация на интеграцията. Можете да предоставите Вашето Sinch потребителско име, парола и phone телефонен номер, както и ключа и секретния код от втората стъпка. Можете също така да изберете отдела към който да насочвате обажданията, да назовавате номер , както и да предоставите код за набиране. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне и Вашия Sinch номер ще бъде свързан с LiveAgent.
Успешно завършихте интеграцията на Sinch с LiveAgent. Чувствайте се в правото си да разгледате нашата страници с характеристики за обаждане за да видите, как можете да използвате центъра за обаждане на LiveAgent. Уверете се , че сте разгледали страницата с нашата Академия за да разгледате нашите съвети и трикове & по отношение на телефонното обслужване.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Колко струва Sinch?
Sinch интеграцията с LiveAgent е включена в един от плановете, така че не е свързана с допълнителни плащания и можете свободно да започнете да я използвате.
Какво е Sinch?
Sinch е VoIP доставчик със световни клиентски гласови обаждания, обаждания на данни и дори видео разговори. Той предоставя услуги в световен мащаб.
Как мога да използвам Sinch с LiveAgent?
Използвайте го за да свържете Вашия Sinch номер към LiveAgent и да настроите Вашия клиентски кол център.