Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SendMyCall

Какво е SendMyCall? 

SendMyCall е бизнес телефонна система и VoIP доставчик. Техните услуги включват виртуални номера, PBX телефонна система за компания, безплатни номера и управление на обажданията.

Как може да използвате SendMyCall?

Тикетинг системата на LiveAgent обработва също клиентски обаждания. Благодарение на тази характеристика, лесно можете да настроите Вашия кол център и да започнете да отговаряте на обажданияs. SendMyCall може да бъде избран като VoIP доставчик за Вашия LiveAgent кол център. 

Разрешете всчко едно запитване по телефона с LiveAgent и започнете да предоставчте страхотно клиентско обслужване. Нашите кол център характеристики гарантират гладкото протичане на Вашето клиентско обслужване. Възползвайте се от предимствата на видео обажданията, IVR дървета, персонализирани бутони за обажданияs, и много повече. 

Call Center Software Demo | LiveAgent

Кои са предимствата от употребата на SendMyCall?

  • Достъпни и гъвкави ценови планове
  • Предоставя безплатни номера
  • Покритие по целия свят

Start providing better phone support

Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone

FREE TRIAL

Струва ли нещо да интегрирате SendMyCall с LiveAgent?

SendMyCall интеграция за LiveAgent е включен в един от плановете, така че няма допълнителни такси за него. Нужно е само да свържете Вашия SendMyCall номер, настройте Вашия кол център и започнете да правите и да отговаряте на клиентските обаждания. 

Как да интегрирате SendMyCall с LiveAgent?

Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути. Няма нужда да активирате плъгини или да разчитате на услуги от трети страни за да приключите с интеграцията на SendMyCall с LiveAgent. Следвайте следните стъпки по- долу за да научите как да изпълните процеса на интеграция.

  • Първо, отидете на уебсайта на SendMyCall и купете Вашия нов виртуален номер. Можете да го направите като кликнете на бутона Купуване сега в десния горен ъгъл на тяхната начална страница.
SendMyCall начална страница с бутон Купуване сега в десния горен ъгъл
SendMyCall начална страница
  • В тази секция изберете страна и област, в която искате номерът да бъде поставен. Изберете VoIP в секцията Избор на дестинация за препращане и след това въведете Хост и Детайли. Когато сте готови, кликнете върху “Продължи”.
SendMyCall избор на номер с опции за област и страна
Купете SendMyCall номер
  • Ще се изиска от Вас да се регистрирате преди плащането. След като един път приключите с процеса на регистрация, имате потребителско име, парола или готов виртуален номер за следващите стъпки. 
Формуляр за регистрация на SendMyCall
Регистрация
  • Сега отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Create в горната част и изберете формуляра SendMyCall от списъка с VoIP доставчиците. 
SendMyCall в списъка с VoIP доставчиците в LiveAgent конфигурацията
SendMyCall във VoIP списъка
  • Нужно е да предоставите Вашите детайли, като потребителско име, парола и Вашия SendMyCall телефонен номер. Нужно е също така да изберете съответния отдел, да наберете кода за избиране, хоста, опция за записване на обаждания и да назовете номер. Когато сте готови, кликнете върхуЗапазване
SendMyCall конфигурация на номер на LiveAgent
Конфигурация на номер

Успешно добавихте Вашия SendMyCall номер към кол центъра на LiveAgent. Вече можете да го използвате за да направите и да отговорите на клиентските обаждания. Искате да научите повече за предоставянето на клиентско обслужване по телефон? Разгледайте статиите на академията и научете нови съвети и трикове.

LiveAgent Product Tour

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е SendMyCall?

SendMyCall е компания, която предоставя виртуални телефонни номера, PBX системи за офиси и безплатни номера. Техните цени са гъвкави и можете да избирате от много страни и области по света. 

Работи ли SendMyCall с LiveAgent?

Да, SendMyCall е един от VoIP доставчиците, които се поддържат от LiveAgent. Можете да добавите Вашите SendMyCall виртуални номера към кол центъра на LiveAgent и да започнете да правите и да отговаряте на клиентски обаждания. 

Как да интегрирам SendMyCall с LiveAgent?

Лесно е, ето и няколко стъпки.

  • Вземете Вашите SendMyCall телефонен номер
  • Отидете на конфигурацията на LiveAgent > обаждания > номера
  • Създайте нов номер и изберете SendMyCall
  • Добавете Вашето потребителско име, парола и други детайли и кликнете върху "Запазване"

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо