Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Какво представлява Optimal Call?

Optimal Call е доставчик на VoIP телефония и комуникационни услуги от Словакия. Предлагат услуги за компании и физически лица в Словакия и Чехия. Освен гласовите услуги, Optimal Call предлага възможност за купуване на уникални, лесни за запомняне телефонни номера в различни географски райони.

Другите услуги предлагани от Optimal Call включват кол център, обща връзка с други системи като телефонни мрежи от типа CRM, SIP Trunking и CPBX (Cloud Private Branch Exchange) (Обмен на частни клонове).

Как можете да използвате Optimal Call с LiveAgent?

Ако търсите доставчик на VoIP услуги, Optimal Call може да се погрижи за обажданията ви по интернет и да ви предостави телефонен номер. Можете да добавите този номер в системата на LiveAgent, за да създадете омниканален Help Desk продукт с кол център.

Когато добавите номера си в LiveAgent, можете да започнете да го използвате като основен програмен продукт за кол център. LiveAgent предлага безброй функции за улесняване на работния процес и за по-лесно управление на клиентските обаждания, благодарение на функциите на кол центъра и автоматизацията.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=6s

Колко ще ви струва интеграцията на Optimal Call с LiveAgent?

Въпреки че услугите на Optimal Call платени, с отделни тарифни планове, интеграцията с LiveAgent няма да ви струва нито стотинка. Можете да добавите номера си в Optimal Call към програмния продукт за клиентска поддръжка на LiveAgent безплатно и да започнете да се обаждате.

Какви са ползите от използването на Optimal Call?

  • Достъпни тарифни планове
  • Множество услуги за физически лица и компании
  • Уникални, лесни за запомняне телефонни номера
  • CPBX и SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Как можете да свържете Optimal Call с LiveAgent?

Optimal Call е включен към акаунта ви в LiveAgent; затова не е необходимо активирането на плъгини или създаването на интеграции с външни услуги. Добавете номера си в Optimal Call и започнете да се обаждате. Ето как можете да направите това.

  • Ще ви бъдат необходими потребителското ви име, парола и телефонен номер в Optimal Call. Влезте в акаунта си в Optimal Call или си направете нов. Ще получите имейл с новото си потребителско имепарола и телефонен номер след завършване на регистрацията.
Optimal Call
Натиснете бутона, за да се регистрирате
  • Можете да откриете тази информация и в раздела с профила на акаунта ви в Optimal Call. Пригответе си информацията за следващите стъпки. 
Optimal Call
Информация за профил в Optimal Call
  • Отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждания  > Номера. Натиснете оранжевия бутон, за да добавите нов номер в LiveAgent и изберете Optimal Call от списъка с доставчици на VoIP услуги.
Optimal Call
Optimal Call е в списъка с доставчици на VoIP услуги
  • Въведете потребителското си имепарола и телефонен номер в Optimal Call в следващия раздел. Можете да дадете име на номера, да изберете префикс за излизане, отдел, който ще отговаря за обажданията от този номер и да включите записването на разговорите. Когато сте готови, натиснете “Добави” в долната част на прозореца.
Optimal Call
Настройване на OptimalCall

Телефонният ви номер в Optimal Call вече е свързан към системата на LiveAgent, можете да започнете да правите и получавате обаждания. Искате ли да научите повече за LiveAgent? Вижте това видео и направете опознавателна обиколка с нас 

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво представлява Optimal Call?

Optimal Call доставчик на VoIP телефония и комуникационни услуги от Словакия. Компанията предлага услуги на клиенти от Словакия и Чехия. 

Колко струва интеграцията на Optimal Call в системата на LiveAgent?

Интеграцията с Optimal Call е включена в тарифния ви план и няма да бъдете таксувани допълнително за използването на услугите на доставчика. Можете да добавите телефонния си номер и да започнете да се обаждате, без да е необходимо да плащате допълнително.

Как мога да свържа Optimal Call с LiveAgent?

Optimal Call е вградена функция в системата на LiveAgent, затова не е необходимо използването на плъгини или външни услуги за интеграция. Всичко, което трябва да направите е да добавите телефонния си номер и да предоставите информация за акаунта си. 

  • Отидете на Конфигурация > Обаждания> Номера в LiveAgent
  • Създайте нов номер и изберете Optimal Call като доставчик на VoIP услуги
  • Въведете потребителското си име, парола, телефонен номер и друга необходима информация
  • Натиснете "Добави" и сте готови

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо