Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява Optimal Call?
Optimal Call е доставчик на VoIP телефония и комуникационни услуги от Словакия. Предлагат услуги за компании и физически лица в Словакия и Чехия. Освен гласовите услуги, Optimal Call предлага възможност за купуване на уникални, лесни за запомняне телефонни номера в различни географски райони.
Другите услуги предлагани от Optimal Call включват кол център, обща връзка с други системи като телефонни мрежи от типа CRM, SIP Trunking и CPBX (Cloud Private Branch Exchange) (Обмен на частни клонове).
Как можете да използвате Optimal Call с LiveAgent?
Ако търсите доставчик на VoIP услуги, Optimal Call може да се погрижи за обажданията ви по интернет и да ви предостави телефонен номер. Можете да добавите този номер в системата на LiveAgent, за да създадете омниканален Help Desk продукт с кол център.
Когато добавите номера си в LiveAgent, можете да започнете да го използвате като основен програмен продукт за кол център. LiveAgent предлага безброй функции за улесняване на работния процес и за по-лесно управление на клиентските обаждания, благодарение на функциите на кол центъра и автоматизацията.
Колко ще ви струва интеграцията на Optimal Call с LiveAgent?
Въпреки че услугите на Optimal Call платени, с отделни тарифни планове, интеграцията с LiveAgent няма да ви струва нито стотинка. Можете да добавите номера си в Optimal Call към програмния продукт за клиентска поддръжка на LiveAgent безплатно и да започнете да се обаждате.
Какви са ползите от използването на Optimal Call?
- Достъпни тарифни планове
- Множество услуги за физически лица и компании
- Уникални, лесни за запомняне телефонни номера
- CPBX и SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Как можете да свържете Optimal Call с LiveAgent?
Optimal Call е включен към акаунта ви в LiveAgent; затова не е необходимо активирането на плъгини или създаването на интеграции с външни услуги. Добавете номера си в Optimal Call и започнете да се обаждате. Ето как можете да направите това.
- Ще ви бъдат необходими потребителското ви име, парола и телефонен номер в Optimal Call. Влезте в акаунта си в Optimal Call или си направете нов. Ще получите имейл с новото си потребителско име, парола и телефонен номер след завършване на регистрацията.
- Можете да откриете тази информация и в раздела с профила на акаунта ви в Optimal Call. Пригответе си информацията за следващите стъпки.
- Отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера. Натиснете оранжевия бутон, за да добавите нов номер в LiveAgent и изберете Optimal Call от списъка с доставчици на VoIP услуги.
- Въведете потребителското си име, парола и телефонен номер в Optimal Call в следващия раздел. Можете да дадете име на номера, да изберете префикс за излизане, отдел, който ще отговаря за обажданията от този номер и да включите записването на разговорите. Когато сте готови, натиснете “Добави” в долната част на прозореца.
Телефонният ви номер в Optimal Call вече е свързан към системата на LiveAgent, можете да започнете да правите и получавате обаждания. Искате ли да научите повече за LiveAgent? Вижте това видео и направете опознавателна обиколка с нас
Frequently Asked Questions
Какво представлява Optimal Call?
Optimal Call доставчик на VoIP телефония и комуникационни услуги от Словакия. Компанията предлага услуги на клиенти от Словакия и Чехия.
Колко струва интеграцията на Optimal Call в системата на LiveAgent?
Интеграцията с Optimal Call е включена в тарифния ви план и няма да бъдете таксувани допълнително за използването на услугите на доставчика. Можете да добавите телефонния си номер и да започнете да се обаждате, без да е необходимо да плащате допълнително.
Как мога да свържа Optimal Call с LiveAgent?
Optimal Call е вградена функция в системата на LiveAgent, затова не е необходимо използването на плъгини или външни услуги за интеграция. Всичко, което трябва да направите е да добавите телефонния си номер и да предоставите информация за акаунта си. Отидете на Конфигурация > Обаждания> Номера в LiveAgent Създайте нов номер и изберете Optimal Call като доставчик на VoIP услуги Въведете потребителското си име, парола, телефонен номер и друга необходима информация Натиснете "Добави" и сте готови
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.