Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Какво е OptiTELECOM?

OptiTELECOM действа от 2008 , с фокус върху IP решенията, с фокус върху IP решенията, най- вече за телефонни централи и IP телефони.

OptiTELECOM непрекъснато се стреми да предложи най-иновативните, но все пак стабилни решения за нашите клиенти, с впечатляваща комбинация от търговски и технически функции, защото винаги иска да предложи най- добрите решения .

Има и екип за специализирано техническо обслужване, който е достъпен 24 часа на ден за да поддържа работата на виртуалния телефонен обмен на Вашата компания, защото работата на Вашия бизнес е наша грижа.

Услугата виртуален телефонен обмен, както и свързаните комуникации се предоставят от национален референтен оператор, регистриран по надлежния ред и упълномощен да действа в Португалия.

Как можете да го използвате?

Ако търсите VoIP доставчик за да се свържете с Вашия LiveAgent кол център, OptiTELECOM е страхотен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обслужи Вашите обаждания и тикети, докато OptiTELECOM ще предостави останалото. Всичко, което Ви е необходимо за установяването на първоначалния кол център са лаптоп или микрофони за смарт телефон. Може да се наложи да изискате друг хардуер ако желаете да подобрите качеството на Вашите обаждания на по- късен етап.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?

LiveAgent улеснява действието и управлението на кол центъра за бизнесите с помощта на своите разширени характеристики. Например, можете да създадете персонализирани IVR (интерактивен гласов отговор) дървета, които автоматично ще насочват Вашите клиенти към правилните отдели и агенти.

Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.

Кол център с IVR

Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте call transfersпрехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.

Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.

Искате повече информация за нашите кол център характеристики? Разгледайте нашата кол център страница с характеристики, които имат цялата информация за възможностите на кол центъра на LiveAgent.

Как да интегрирате OptiTELECOM VoIP с LiveAgent?

Ако искате да създадете кол център в LiveAgent със Sipcall като Ваш VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.

  • Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част. 
  • Изберете OptiTELECOM от списъка с VoIP доставчиците
OptiTELECOM
Изберете OptiTelecom
  • Вмъкнете номера, изберете отдел, въведете Вашите детайли за вписване и изберете номер за избиране на префикс. Можете също така да отбележите или да не отбележите опцията за записване на всички телефонни обаждания. получени и направени от този номер. Когато искате да приключите, кликнете върху бутона Добавяне в дъното.
OptiTELECOM
Конфигурирайте OptiTelecom телефонен номер

Телефонният номер е на LiveAgent и е готов за употреба. Ако желаете, можете да добавите повече Duocom телефонни номера или да добавите номера от други VoIP доставчици.

OptiTELECOM

Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent

Търсите повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако сте заинтересовани, разгледайте LiveAgent академията за повече информация по отношение на кол центровете и други теми от света на клиентското обслужване.

Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за обслужване на клиенти.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

Често задавани въпроси

Какво е OptiTELECOM?

OptiTELECOM е португалски оператор, специализиран във VoiP от 2008, с фокус върху IP решенията, най- вече за телефонни централи и IP телефони.

Колко струва да се интегрира Flash Telecom с LiveAgent?

LiveAgent има вече интегриран в него OptiTELECOM. Поради това, интеграцията е безплатна. Въпреки това, вземете под внимание, че OptiTELECOM таксува за неговите услуги.

Как можете да реализирате OptiTELECOM VoIP в рамките на LiveAgent?

Както споменахме преди това, OptiTELECOM е вече част от LiveAgent. Нужно е само да се впишете и да следвате инструкциите по- долу: 

1. Отидете на конфигурации > обаждания > номера > OptiTELECOM

2. Добавете VoIP номера и го използвайте веднага

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо