OptiTELECOM integration
Partner website
Какво е OptiTELECOM?
OptiTELECOM действа от 2008 , с фокус върху IP решенията, с фокус върху IP решенията, най- вече за телефонни централи и IP телефони.
OptiTELECOM непрекъснато се стреми да предложи най-иновативните, но все пак стабилни решения за нашите клиенти, с впечатляваща комбинация от търговски и технически функции, защото винаги иска да предложи най- добрите решения .
Има и екип за специализирано техническо обслужване, който е достъпен 24 часа на ден за да поддържа работата на виртуалния телефонен обмен на Вашата компания, защото работата на Вашия бизнес е наша грижа.
Услугата виртуален телефонен обмен, както и свързаните комуникации се предоставят от национален референтен оператор, регистриран по надлежния ред и упълномощен да действа в Португалия.
Как можете да го използвате?
Ако търсите VoIP доставчик за да се свържете с Вашия LiveAgent кол център, OptiTELECOM е страхотен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обслужи Вашите обаждания и тикети, докато OptiTELECOM ще предостави останалото. Всичко, което Ви е необходимо за установяването на първоначалния кол център са лаптоп или микрофони за смарт телефон. Може да се наложи да изискате друг хардуер ако желаете да подобрите качеството на Вашите обаждания на по- късен етап.
Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?
LiveAgent улеснява действието и управлението на кол центъра за бизнесите с помощта на своите разширени характеристики. Например, можете да създадете персонализирани IVR (интерактивен гласов отговор) дървета, които автоматично ще насочват Вашите клиенти към правилните отдели и агенти.
Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.
Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте call transfers прехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.
Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.
Искате повече информация за нашите кол център характеристики? Разгледайте нашата кол център страница с характеристики, които имат цялата информация за възможностите на кол центъра на LiveAgent.
Как да интегрирате OptiTELECOM VoIP с LiveAgent?
Ако искате да създадете кол център в LiveAgent със Sipcall като Ваш VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.
- Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.
- Изберете OptiTELECOM от списъка с VoIP доставчиците
- Вмъкнете номера, изберете отдел, въведете Вашите детайли за вписване и изберете номер за избиране на префикс. Можете също така да отбележите или да не отбележите опцията за записване на всички телефонни обаждания. получени и направени от този номер. Когато искате да приключите, кликнете върху бутона Добавяне в дъното.
Телефонният номер е на LiveAgent и е готов за употреба. Ако желаете, можете да добавите повече Duocom телефонни номера или да добавите номера от други VoIP доставчици.
Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent
Търсите повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако сте заинтересовани, разгледайте LiveAgent академията за повече информация по отношение на кол центровете и други теми от света на клиентското обслужване.
Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за обслужване на клиенти.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Какво е OptiTELECOM?
OptiTELECOM е португалски оператор, специализиран във VoiP от 2008, с фокус върху IP решенията, най- вече за телефонни централи и IP телефони.
Колко струва да се интегрира Flash Telecom с LiveAgent?
LiveAgent има вече интегриран в него OptiTELECOM. Поради това, интеграцията е безплатна. Въпреки това, вземете под внимание, че OptiTELECOM таксува за неговите услуги.
Как можете да реализирате OptiTELECOM VoIP в рамките на LiveAgent?
Както споменахме преди това, OptiTELECOM е вече част от LiveAgent. Нужно е само да се впишете и да следвате инструкциите по- долу: 1. Отидете на конфигурации > обаждания > номера > OptiTELECOM 2. Добавете VoIP номера и го използвайте веднага
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.