Партньор
Какво е ThinQ?
ThinQ е американски VoIP доставчик, предлагащ услуги за бизнес клиенти от 2009 година. От ThinQ обещават: “гъвкави, прозрачни, изгодни облачни гласови услуги и съобщения.” LiveAgent и ThinQ вече са партньори. В резултат на това можете лесно да свържете VoIP номера си с кол центъра на LiveAgent.
Как функционира софтуерът за кол център?
Как можете да свържете VoIP номер на ThinQ със системата на LiveAgent?
Тъй като ThinQ е част от LiveAgent, влезте в акаунта си в LiveAgent и отидете на:
1. Конфигурации
2. Обаждания
3. Номера
4. (бутона +)
След това потърсете ThinQ и попълнете необходимата информация.
Колко ще ви таксува LiveAgent за интеграцията на ThinQ?
LiveAgent не начислява такси на клиентите си за интеграция. Тя е вградена функция в LiveAgent, безплатна за клиентите на системата на LiveAgent. Но запомнете, че ThinQ е отделна, самостоятелна компания и начислява такси за услугите си.
Какви са ползите от използването на VoIP?
- изгодна цена
- подобрен клиентски опит
- подобрена производителност на труда
- достъп от цяла Америка
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently asked questions
Какво е ThinQ?
ThinQ е телекомуникационна компания, оперираща в Америка от 2009 година, предлагаща изгодни и гъвкави VoIP услуги/продукти.
Как можете да интегрирате ThinQ към кол центъра си?
Кол центърът на LiveAgent позволява на компанията ви да интегрира VoIP номер в системата на LiveAgent. Просто открийте ThinQ между нашите VoIP партньори и добавете необходимата информация.
Къде можете да промените маршрутизацията на обажданията в системата на LiveAgent?
Отидете на Конфигурации - Обаждания - Настройки и задайте настройките на кол центъра си според предпочитанията на компанията ви.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
Помагайки да се сегментират клиентите, софтуерът за проследяване подобрява маркетинговите съобщения и задържа маржовете високи. Рефералният маркетинг и качественото обслужване на клиенти са от основно значение.
LiveAgent е платформа за онлайн чат, която предлага различни функции за подобряване на ефективността и комуникацията между агентите. Тя поддържа 43 езика, включително функция за вътрешни разговори между агентите и автоматично разпределяне на чатове с различни начини на маршрутизация. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при добавяне на нов език и да се възползват от 14-дневен безплатен пробен период.
Прехвърляне от Qonvo към LiveAgent?
Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, без използване на социални медии. Безопасност и съвместимост на кол центровете.