ThinQ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ThinQ Политика за поверителността
Какво е ThinQ?
ThinQ е американски VoIP доставчик, предлагащ услуги за бизнес клиенти от 2009 година. От ThinQ обещават: “гъвкави, прозрачни, изгодни облачни гласови услуги и съобщения.” LiveAgent и ThinQ вече са партньори. В резултат на това можете лесно да свържете VoIP номера си с кол центъра на LiveAgent.
Как функционира софтуерът за кол център?
Как можете да свържете VoIP номер на ThinQ със системата на LiveAgent?
Тъй като ThinQ е част от LiveAgent, влезте в акаунта си в LiveAgent и отидете на:
1. Конфигурации
2. Обаждания
3. Номера
4. (бутона +)
След това потърсете ThinQ и попълнете необходимата информация.
Колко ще ви таксува LiveAgent за интеграцията на ThinQ?
LiveAgent не начислява такси на клиентите си за интеграция. Тя е вградена функция в LiveAgent, безплатна за клиентите на системата на LiveAgent. Но запомнете, че ThinQ е отделна, самостоятелна компания и начислява такси за услугите си.
Какви са ползите от използването на VoIP?
- изгодна цена
- подобрен клиентски опит
- подобрена производителност на труда
- достъп от цяла Америка
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Какво е ThinQ?
ThinQ е телекомуникационна компания, оперираща в Америка от 2009 година, предлагаща изгодни и гъвкави VoIP услуги/продукти.
Как можете да интегрирате ThinQ към кол центъра си?
Кол центърът на LiveAgent позволява на компанията ви да интегрира VoIP номер в системата на LiveAgent. Просто открийте ThinQ между нашите VoIP партньори и добавете необходимата информация.
Къде можете да промените маршрутизацията на обажданията в системата на LiveAgent?
Отидете на Конфигурации - Обаждания - Настройки и задайте настройките на кол центъра си според предпочитанията на компанията ви.
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.