Telsome integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Telsome е доставчик на телефония за предприятия, които се фокусират върху качеството и развитие. Компанията специално се ориентира към предоставянето на унифицирани фиксирани, мобилни и PBX решения от 2003 г. насам.
LiveAgent и Telsome вече са партньори, което направи интеграцията на Telsome VoIP по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси за свързване на Telsome VoIP номер с Вашия кол център.
Ако се интересувате от свързването на Telsome с кол центъра на LiveAgent, просто влезте в своя акаунт в LiveAgent и следвайте екранните снимки по-долу.
Предимства на Telsome:
- разширени функции
- малки месечни такси
- подобрение на клиентския опит
- отлична достъпност
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telsome integration!
Frequently Asked Questions
What is Telsome?
Telsome is a VoIP provider with headquarters in Spain, providing services across Europe.
How can you integrate Telsome into LiveAgent?
Telsome is already a part of LiveAgent, so connecting these 2 platforms is fairly easy. Navigate to Configuration > Call > Numbers > Telsome in LiveAgent and use your VoIP number immediately.
How much does it cost to connect Telsome?
Telsome is an individual company, thus charges for the services accordingly. But, connecting Telsome with LiveAgent is free of charge for All-inclusive LiveAgent subscribers.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.