Безплатни хелп деск шаблони от LiveAgent, които улесняват комуникацията и подобряват обслужването. Включват отговори на често срещани запитвания и проблеми. Регистрирайте се безплатно и подобрете обслужването си.
Според проучване, 69% от потребителите съдят за качеството на клиентското обслужване по това дали са получили “бърз отговор” на въпросите или запитванията си за помощ. Писането на едни и същи отговори ръчно отново и отново обаче може да е изключително неефективно и времеемко дори и за най-способните сътрдуници обслужване на клиенти. Ето къде шаблоните за отговор са много полезни. Всъщност, шаблоните за отговор (макрота), предефинираните отговори и готовите шаблони са едни от най-използваните хелп деск функционалности, които дават възможност на сътрудниците да подобрят ефективността и представянето си, да ускорят клиентското обслужване и да повишат удовлетворението на клиентите.
По-долу ще намерите 10 примера за отговори в хелп деск за някои от най-често срещаните проблеми и запитвания, които сътрудниците ви могат да персонализират, да пригодят за случая и да използват в ежедневните си разговори.
Шаблон за имейл е съобщение, което можете да преизползвате в имейл кореспонденцията си с клиенти. Шаблоните често се използват, за да сте последователни в отговорите си и да спестите време.
Разбира се. LiveAgent е хелп деск софтуер, който ви позволява да създавате шаблони, които спестяват време както на сътрудниците, така и на клиентите. Ако искате да разберете повече, разгледайте функционалността за шаблони за имейл.
Хелп деск е отдел в организация, която предоставя обслужване и поддръжка на клиентите и потребителите.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Открийте пълен речник на термини за help desk софтуер и клиентско обслужване. Лесно разберете нови понятия!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.