Шаблони за имейли за уебинар

Прекарали сте много време в планиране и организиране на чудесен уебинар и всичко е готово за деня на събитието. Презентацията ви е готова и отрепетирана, лекторите са организирани, създали сте страница за събитието и оборудването за живото предаване и софтуерът са тествани. Най-важното е направено, нали? Не. Ако се състои най-добрият уебинар на света, но няма кой да го гледа, състоял ли се е изобщо?

Един от най-важните аспекти на подготовката за уебинара е да насърчите хората да се регистрират и след това да се уверите, че възможно най-много от тях ще се появят за уебинара когато се случи. Има безброй начини да рекламирате уебинара си, включително платени реклами и публикации в социалните медии.

Имейл маркетингът обаче остава едно от най-популарните и най-рентабилни начини за реклама. Следователно, имейлите с кратка информация за уебинара са един от най-добрите начини да рекламирате наближаващата ви онлайн конференция или лекция.

Шаблон за имейл за уебинар от MarketMuse
Имейл за уебинар от MarketMuse

Съдържание на имейла за уебинар

Преди уебинарът ви да се състои, е препоръчително да изпратите серия съобщения до хората от базата ви данни с имейли. Започнете с покана, последвана от потвърждение на регистрацията и завършете с едно или повече напомняния скоро до датата на уебинара. Повечето от тези имейли трябва да съдържат следната информация, за да дадете на получателите си представа какво могат да очакват:

  • Времето и дадата на събитието – хората очевидно трябва да знаят кога ще се случи уебинарът, за да се освободят в уреченото време. Не забравяйте да включите часовата зона, за кояро става въпрос, тъй като онлайн конференциите може да привлекат публика от целия свят.
  • Стойност на предложението – рекламирайте събитието си като посичите какво може да научи публиката ви по време на уебинара и, най-важно, как информацията ще им помогне да решат проблемите си.
  • Повече информация за лекторите – включете информация като имената, историята им, снимки, заглавия на презентациите и минал опит, който ги прави експерти в дадената тема. Включете линкове към каналите им в YouTube, Instagram и други социални медии, за да може публиката ви да се запознае с тях и предишната им работа.
Имейл с информация за уебинар от LinkedIn

Относно на имейли за уебинар

  • Поканата ви за уебината на [компания] относно [тема]
  • Не искате да пропуснете наближаващия уебинар [заглавие]
  • Регистрацията ви е завършена! Ето какво може да очаквате…
  • Потвърждение за регистрацията ви за уебинара [заглавие] и повече информация
  • Напомняне: нашето онлайн събитие ще се състои [днес/утре/тази седмица]
  • Не забравяйте за предстоящия уебинар от [компания]

Шаблони за имейли за уебинар

Шаблон за имейл за уебинар 1 – покана с предварителен преглед


Hello,

We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].

We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:

Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…

You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.

[Sign up]

Best,
[Name] from [company]

Шаблон за имейл за уебинар 2 – потвърждение на регистрация с повече информация


Dear [name],

Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].

You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:

[View the webinar]

Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:

Insight 1
Insight 2
Insight 3…

Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

Шаблон за имейл за уебинар 3 – напомняне с видео трейлър


Hi [name],

We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].

Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.

[Video trailer]

More information about the webinar can be found on our website.

[Find out more]

See you soon!
[Name], [position] at [company]

Често задавани въпроси

Колко предварително трябва да изпрата имейл с информация за уебинара?

Можете да изпратите покана веднага след като събитието е било планирано, Потвърждението за регистрацуя трябва да се изпрати веднага след като потребителят е потвърдил, за д го уверите, че процесът по регистрация е бил успешен. И накрая, трябва да изпратите имейл за напомняне една седмица преди събитието да се състои и още един в деня преди събитието.

Трябва ли имейлът ми за уебинар да съдържа призив към действие?

Винаги трябва да включвате бутон с призив към действие в имейла покана, за да е възможно най-лесно за получателите му да се регистрират за уебинара ви. Призивът ви към действие може да е фраза от рода на “Запиши се”, “Регистрирай се сега” или “Запази ми място” например. Може да включите и няколко призива към действие, например бутон “Виж повече”, който да води към страница с повече информация за събитието.

Какви резултати може да постигнат уебинарите?

Възможността да се свържете с потенциални клиенти е може би основното предимство на уебинарите, поради което е добре да привлечете голяма аудитория в добре написани имейли за уебинара. Успешните уебинари могат да:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко предварително трябва да изпрата имейл с информация за уебинара?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да изпратите покана веднага след като събитието е било планирано, Потвърждението за регистрацуя трябва да се изпрати веднага след като потребителят е потвърдил, за д го уверите, че процесът по регистрация е бил успешен.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли имейлът ми за уебинар да съдържа призив към действие?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Винаги трябва да включвате бутон с призив към действие в имейла покана, за да е възможно най-лесно за получателите му да се регистрират за уебинара ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви резултати може да постигнат уебинарите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Успешните уебинари могат да повишат ангажираността на клиентите, да доведат нови и подходящи потенциални клиенти и да създадат висока възвръщаемост на инвестициите.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо