Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони с имейл съобщения за напомняне за събитие

Шаблони с имейл съобщения за напомняне за събитие

Независимо дали организирате онлайн или офлайн събитие, напомнянето на аудиторията ви за него е толкова важно колкото информирането им за сабото събитие. Именно за това се използват имейлите за напомняне. Вашите участници може да са се регистрирали за събитието преди месеци, да са забравили или изгубили интерес по време на периода на чакане. Добре написаните имейли за напомняне ще ви помогнат да освежите паметта на потенциалната си аудитория, да се погрижите за ангажираността и да се уверите, че по-голямата част от регистриралите се, че посетят събитието ви. В следващите редове ще откриете част от най-добрите практики за писане на ефикасни имейли за напомняне, както и примери на шаблони за имейли за напомняне за събития, които можете да персонализирате и използвате в собствената си имейл кампания за напомняне за организирано от вас мероприятие.

Най-добрите практики за писане на имейли за напомняне за събитие

Бъдете кратки и ясни

Основната цел на имейлите за напомняне за събитие е да напомнят на аудиторията ви за предстоящото събитие, за да се уверите, че тази аудитория ще бъде ангажирана до деня на събитието. Имейлът за напомняне на събитие трябва да съдържа само основни факти за събитието ви, без да натоварва хората с излишна информация. Нека съобщението ви да бъде от един абзац и подходящо за мобилни устройства, тъй като над 80% от всички имейли вече се отварят и четат на мобилни устройства.

event reminder email example

Дайте информация за най-важние подробности на събитието

Тъй като имейлът ви за напомняне за събитие следва първоначалния ви имейл с покана за събитието, не е необходимо да съдържа подробна информация. Въпреки това ето информация за кои подробности е добре да присъства в него:

  • Име на събитието и за какво се провежда;
  • Дата и час на събитието (плюс часовата зона за международни онлайн събития)
  • Място на събитието за физически мероприятия (за предпочитане с Google Maps);
  • Кратка информация за участниците и какво ще представят;
  • Програма, особено ако планирате целодневно събитие;
  • Всяка едно допълнителна информация, която може да бъде полезна (подробности за мястото, правила на събитие и т.н.)
Шаблони с имейл съобщения за напомняне за събитие

Персонализирайте съобщенията и използвайте приятелски тон

Обръщайте се към участниците по име и запазете приятелски, подканващ тон, все едно че пишете имейл с напомняне за среща. Можете да изпращате напомнянията от името на човек, а не от общ имейл, което би придало допълнителен личен подход към съобщението ви за напомняне на събитие. Накрая не пропускайте да добавите информацията си за връзка и линк до страницата ви с често задавани въпроси (ако имате такава), за да улесните участниците в търсенето на отговори на въпросите си преди събитието.

Шаблони с имейл съобщения за напомняне за събитие

Примери за теми на имейли за напомняне за събитие

Ето няколко полезни теми на имейли, подходящи за напомняне на събития:

  • Напомняне за регистрация за [Event Name]
  • Не пропускайте [Event Name]
  • Резервирайте тази дата: [Event Name], [Date]
  • Отбележете на календара си [Event Name]
  • Няма да искате да пропуснете [Event Name]!
  • Напомняне: [Event Name], [Date]
  • Най-голямата [event type] в [Geographic Location]: [Event Name]
  • Срещнете се с лекторите на [Event Name]!
  • Последен шанс да видите [Speaker] на живо в [Event Name]!
  • Напомняне: [Event Name] след [x] дена
  • Вълнувате ли се за [Event Name]?
  • Ще се присъедините ли утре към нас на [Event Name]?
  • Напомняне: присъединете се към нас на [Event Name] на [Date]
  • Започва утре! [Event Name]
  • Идвате ли? Ще се видим на [Event Name] на [Date]
  • Подгответе се за [Event Name] утре!
  • [Online Event Name] започва след 5 минути!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Шаблони с имейл напомняния за събитие

Общ имейл за напомняне за онлайн събитие

Ранен имейл за напомняне на онлайн събитие

Имейл за напомняне за уебинар № 1 (седмица преди събитието)

Имейл за напомняне за уебинар № 2 (ден преди събитието)

Имейл за напомняне на офис събитие

Бързо напомняне за офис събитие

Бонус: имейл за проследяване след събитието

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Защо е важно изпращането на имейли за напомняне за събития?

След като приключи регистрацията за събитието, целта ви е да запазите ангажираността и интереса на регистриралите се към събитието ви. Приятелският имейл за напомняне ви позволява да направите точно това и ви помага да изградите и поддържате по-добри взаимоотношения с аудиторията си. Освен това, ако съобщенията ви преди събитието добавят стойност, увеличавате шансовете си за ангажирани регистрирали се, които да посетят събитието ви.

Кое е най-подходящото време за изпращане на имейли за напомняне за събитие?

Оптималното време зависи от вида на събитието ви и аудиторията ви; въпреки това въз основа на най-добрите практики в тази сфера, трябва да изпратите поне три имейла за напомняне (освен имейла ви с потвърждение на регистрацията):

  • 1-ви имейл за напомняне: една седмица преди събитието
  • 2-ри имейл за напомняне: един ден преди събитието
  • 3-ти имейл за напомняне: в деня насъбитието

Счита се, че сряда и четвъртък са най-подходящите дни за изпращане на имейли за напомняне за събития, а понеделниците трябва да бъдат избягвани.

Имейл съобщенията ви за напомняне на събития трябва ли да бъдат с обикновен текст или в HTML формат?

Имейлите в HTML формат може да изглеждат визуално по-привлекателни и да правят съдържанието по-лесно разбираемо, докато имейлите с обикновен текст изглеждат по-естествени и персонализирани. Когато създавате шаблона си за имейл съобщение за напомняне , опитайте различните видове формати и се уверете, че използвате този, който подхожда най-добре на сферата ви на дейност и на цялостния стил на комуникация на компанията ви.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо е важно изпращането на имейли за напомняне за събития?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “След като приключи регистрацията за събитието, целта ви е да запазите ангажираността и интереса на регистриралите се към събитието ви. Приятелският имейл за напомняне ви позволява да направите точно това и ви помага да изградите и поддържате по-добри взаимоотношения с аудиторията си. Освен това, ако съобщенията ви преди събитието добавят стойност, увеличавате шансовете си за ангажирани регистрирали се, които да посетят събитието ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кое е най-подходящото време за изпращане на имейли за напомняне за събитие?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Оптималното време зависи от вида на събитието ви и аудиторията ви; въпреки това въз основа на най-добрите практики в тази сфера, трябва да изпратите поне три имейла за напомняне: една седмица преди събитието, един ден преди събитието и в деня на събитието.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Имейл съобщенията ви за напомняне на събития трябва ли да бъдат с обикновен текст или в HTML формат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите в HTML формат може да изглеждат визуално по-привлекателни и да правят съдържанието по-лесно разбираемо, докато имейлите с обикновен текст изглеждат по-естествени и персонализирани. Когато създавате шаблона си за имейл съобщение за напомняне , опитайте различните видове формати и се уверете, че използвате този, който подхожда най-добре на сферата ви на дейност и на цялостния стил на комуникация на компанията ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо