Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони с имейли за проследяване на събитие

Шаблони с имейли за проследяване на събитие

След като събитието, организирано от вас приключи, начинът, по който продължавате да общувате с присъстващите на събитието (и въобще дали ще го направите) може да окаже влияние върху дългосрочното въздействие на събитието ви и положените усилия. Подобно на поканите за събития и напомнянията за събития, имейлите изпращани след събитията са важни при организирането на физически и виртуални мероприятия. Те са чудесен начин да изградите по-здрави взаимоотношения с аудиторията си, да подобрите ангажираността и да получите ценна представа за това как е минало събитието и какво можете да направите, за да направите бъдещите си събития още по-успешни. В следващите редове ще се спрем на някои от най-добрите практики в изпращането на имейли за проследяване на събития и ще ви дадем десет примера на такива имейли, които екипът ви за продажби може да използва в кампаниите за проследяване на събития.

Шаблони с имейли за проследяване на събитие

Най-добрите практики за писане и изпращане на имейли за проследяване на събития

Благодарете на присъстващите

Започнете като благодарите на аудиторията сe за отделеното за събитието ви време. Добра идея е накратко да обобщите темата на събитието, за да припомните на участниците за стойността му и да ги насърчите да участват в бъдещи събития.

follow up email example

Споделяйте материали за събитието

Включете полезни ресурси като записани речи, слайдове с най-важните точки, снимки и видеа. Или напишете пост в блога си относно най-важното от събитието и включете полезно съдържание, което присъстващите могат да използват, за да подобрят придобитите си познанията и да ги споделят с колегите си на работното място.

Помолете за мнение

Помолете за конструктивно мнение, което може да помогне и на двете страни. То ще ви помогне да ангажирате отново участниците и да изградите усещане за общност. Освен това е чудесен начин да помислите върху това как можете да оптимизирате и подобрите бъдещите си събития.

marketing unit event follow up email example

Сегментирайте аудиторията си

Колкото по-специфична и подборна е сегментацията ви (освен между присъствали и неприсъствали), толкова по-добър резултат можете да постигнете от съобщенията си за проследяване на събитието. Освен това правилната сегментация на списъка ви с присъстващи ви позволява по-добра персонализация на имейлите ви за проследяване на събитието.

Теми на имейлите за проследяване на събитие

  • Благодарим ви за успеха на [Event Title]!
  • Благодарим ви, че бяхте част от[Event Title]!
  • Благодарим ви, че присъствахте на [Event Title] – изпращаме ви записи
  • [Name], благодарим ви, че бяхте с нас (bonus materials inside!)
  • [Name], ето запис на уебинара за вас
  • [Name], хареса ви ли [event type] с [Speaker’s Name]?
  • Днес ни липсвахте на [Event Title]! Ето и запис
  • [Name], жалко, че не можахте да присъствате на [Event Title]
  • Искате ли да не пропускате началото на [Event Title]?
  • Забелязах, че ви изгубихме в средата на [Event Title]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Десет примера на шаблони на имейли за проследяване на събитие

1. Имейл за проследяване на физическо събитие

2. Имейл за проследяване на онлайн събитие (до всички присъстващи)

3. Имейл за проследяване на онлайн събитие (за всички неприсъствали)

4. Имейл за проследяване на онлайн събитие (за рано записалите се)

5. Имейл за проследяване на онлайн събитие (за късно записалите се)

6. Имейл за проследяване на уебинар (до присъствалите) – съобщение за проследяване № 1

7. Имейл за проследяване на уебинар (до присъствалите) – съобщение за проследяване № 2

8. Имейл за проследяване на уебинар (за всички неприсъствали)

9. Персонализиран имейл за проследяване на уебинар (за участниците, които не са присъствали)

10. Имейл за проследяване на събитие – молба за мнениеk

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Защо са важни имейлите за проследяване на събитие?

Да не продължите да общувате с аудиторията си след събитието, което сте организирани, е една от най-големите грешки, които можете да направите. Изпращането на имейли за проследяване е изключително важно за поддържането на дългосрочните взаимоотношения с участниците, повишаване на броя на присъстващите на следващите ви събития, привличане на нови участници и превръщането им потенциални клиенти.

Кога трябва да изпращате имейли за проследяване след събитие?

След като приключи събитието ви, винаги е най-добре да изпратите съобщения за проследяването му колкото е възможно по-бързо, най-добре в рамките на 24 часа, докато информацията от събитието ви все още е прясна в главите на участниците. Това ви дава по-голям шанс да ангажирате отново участниците и ефективно да превърнете повече евентуални клиенти в реални купувачи.

Какъв имейл да изпратите на хората, които не са присъствали на събитието ви?

Изпращането на имейли за проследяване на хората, които не са присъствали е толкова важно, колкото и проследяването на приставалите на него. Когато създавате имейли за тези, които не са присъствали, просто можете да изразите съжалението си, че не са могли да го направят, да им изпратите връзки на материали след събитието, да ги насърчите да следят събитията ви в бъдеще и да предложите помощ в случай, че се нуждаят от такава.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо