Тествай безплатно

Шаблони за имейл напомняне

Достигането до вашата целева аудитория в точното време с правилното съобщение е от решаващо значение за успеха на всяка маркетингова кампания по имейл. Според проучването на Mailchimp обаче средната честота на отваряне на имейли е около 21% във всички отрасли. Ето защо имейл напомнянията са от съществено значение. Навреме изпратените имейл напомняния могат да увеличат ангажираността и да подтикнат клиентите да извършват конкретни действия, когато е необходимо. Но изготвянето на тези имейли и установяването кога е най-доброто време за изпращането им може да бъде предизвикателство за търговците. По-долу има няколко шаблона за напомняне за различни поводи, които можете да приспособите за собствена употреба.

Шаблони за имейл напомняне

Какво е имейл напомняне?

Имейл напомнянто е мощен инструмент за маркетолозите, който по същество прави това, което казва – напомня на получателя на нещо важно, което предстои, нещо, което се очаква от тях или е трябвало да се случи. Ето няколко сценария, при които изпращането на имейл напомняне може да бъде от полза за вашия бизнес:

  • Информиране на потребителите, че безплатният им пробен период ще изтече/е изткъл
  • Повторно ангажиране на неактивни потребители, които са изоставили вашия продукт на определена стъпка (например незавършена регистрация)
  • Напомняне на настоящите клиенти да подновят абонамента или членството си
  • Уведомяване на клиентите за тяхната предстояща дата на плащане, закъснели или просрочени плащания
  • Предупреждение на клиенти за неуспешни плащания/изтичане на кредитна карта/анулиране на акаунт
  • Напомняне на клиентите за важни предстоящи събития и др.
Имейл напомняне за Apple TV

Теми за имейл напомняне

  • [Име], не сме ви виждали от известно време ☹
  • Липсвахте ни!
  • Забелязахме, че напоследък сте малко отдалечени
  • Вашият пробен период за [продукта] приключва след [брой] дни
  • [Име], пробният ви период за [продукта] е почти приключил. Актуализирайте го сега!
  • Изисква се действие – Вашето плащане за [продукт] е неуспешно
  • Моля, актуализирайте данните си за плащане
  • О, не, има проблем с плащането ви за [продукта]
  • Вашият акаунт за [продукта] е на пауза!
  • Вашият акаунт за [продукта] ще бъде деактивиран след [брой] дни
  • Напомняне: Крайният срок за подаване на данни е [дата]
  • Не пропускайте [име на събитието]
  • Последен шанс да видите [лектор] на живо в [име на събитието]!

8 шаблона за имейл напомняния

Имейл напомняне за неактивен потребител


Hi [Name],

It looks like you haven’t signed into your [Product] account for a while. Just a friendly heads up that [Product] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity.

We’d love for you to stick around. To keep your account open, please log in at least once by [date].

[SIGN IN]

As a reminder, with [Product] you can:

[Use feature 1 – benefit 1]
[Use feature 2 – benefit 2]
[Use feature 3 – benefit 3]

In case you need a refresher course – check out our tour to get you up and running again.

If you have any questions or need any help, reply to this email or jump on a live chat with our customer care team. We’ve got your back!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за изтичане на пробния период


Hi [Name],

Time flies! Can you believe that your [Product] trial is almost coming to an end?

You still have 3 days to get up to speed with all the awesome things you can do with [Product] like:

[Benefit 1 using feature 1]
[Benefit 2 using feature 2]
[Benefit 3 using feature 3]

If you’re ready, you can navigate to the Plans page to select a subscription that best suits your needs. Our plans start at [price], and you can change your plan at any time.

You’ll also get access to our rockstar customer support team who can guide you through any challenge and recommend best practices for getting the most value out of our [tool/ platform/ software].

Choose My Plan

Still evaluating and could use a hand before your trial is up? Let us know – we’re here to help!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне предстоящо за плащане


Hi [Name],

Hope things are going well for you. This is just a quick reminder that invoice [invoice number] which we sent on [date] will be coming due on [invoice due date].

I’m sure you’re busy, but I’d appreciate it if you could take a moment and look over the invoice when you get a chance. I’m happy to answer any questions you might have. Thanks again for your business!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за просрочено плащане


Hi [Name],

Our records show that we haven’t yet received a payment of [amount] for Invoice [ invoice number], which is overdue by one week. I would appreciate it if you could check this out on your end.

I know that life can get busy, and details can be missed. I’ve attached a copy of the invoice to this email, in case the original was lost or deleted.

If the payment has already been sent, please disregard this notice. If you have any questions whatsoever, please reply and I’d be happy to answer them.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за изтичане на кредитната карта


Hi [Name],

We wanted to give you a heads up. The payment information you have on file for your [Product] subscription (card ending with ****) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription when this payment cycle ends.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за неуспешно плащане


Hi [Name],

We just tried to charge your credit card for your subscription renewal at [Product], however, it failed.

This typically happens due to a change in your credit card number, card expiration, card cancellation, or the bank not recognizing the payment and taking action to prevent it.

To ensure you don’t experience any interruption of your service, please update your credit card details, and we’ll give it another try. You should be able to do it in less than a minute by clicking here: [link to the update page].

If you have any questions, concerns, or issues, please visit our Help Center, call us at [number], or start a chat with our customer support team. We’re here to help!

As always, thanks for being a [Company] customer.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за анулиране на акаунт


Hi [Name],

We just tried to process your [Product] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed again.

Please update your payment information and we’ll be happy to keep your account active. It’s a one-step process and shouldn’t take more than a minute.

Update Your Card Now

If the next charge fails, your account will be canceled automatically. ☹

Should you have any questions, please feel free to reach out to us anytime.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл напомняне за предстоящото събитие


Hey [Name],

We are less than two weeks away from the [Event Name] event where we’ll be talking about how to [achieve specific goals] as well as the latest trends in [industry].

We wanted to remind you that [Event Name] ticket prices go up on [date]. Be sure to snag your ticket before the price increases. After [date] tickets will increase to [price], so don’t miss out!

Register Today

Some of our speakers:

[Speaker 1 – short bio]
[Speaker 2 – short bio]
[Speaker 3 – short bio]

Event schedule:
[Event schedule details]

You can find more information on our event page. If you have any questions, please feel free to reach out.

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Често задавани въпроси

Кога трябва да изпратя имейл напомняне?

Няма идеално време за изпращане на имейл напомняне, тъй като то ще варира в зависимост от конкретния случай. Ако напомняте на клиентите за предстоящото плащане, изтичането на пробния период или подновяването на абонамента им, има смисъл да ги уведомите поне седмица преди това, както и на датата на крайния срок. Когато става въпрос за имейли за възстановяване на неуспешни плащания, обикновено е уместно да изпратите напомняне на първия работен ден след датата на крайния срок.

Колко имейл напомняния трябва да изпратя?

Една от най-големите грешки, които можете да направите с имейл напомнянията, е да изпратите едно напомняне и да се надявате на най-доброто. Ако искате да спечелите повече пробни потребители или да възстановите повече приходи от неуспешни плащания, помислете за изпращане на поредица от имейли, включително предварителни напомняния, напомняния за крайни срокове и последващи действия.

Кои са най-добрите практики за имейл напомняния?

Имейл напомняният трябва да са кратки, прости и да предоставят само точното количество контекст и ниво на детайлност, без да се затрупват с ненужна информация. Те трябва да бъдат написани по професионален, но приятелски и учтив начин – ключовото е намирането на точния баланс между постоянство и настойчивост. Не забравяйте да включите очевиден призив за действие, така че клиентите да знаят точно какво се очаква от тях.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо