Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Шаблони за имейл напомняне

Достигането до вашата целева аудитория в точното време с правилното съобщение е от решаващо значение за успеха на всяка маркетингова кампания по имейл. Според проучването на Mailchimp обаче средната честота на отваряне на имейли е около 21% във всички отрасли. Ето защо имейл напомнянията са от съществено значение. Навреме изпратените имейл напомняния могат да увеличат ангажираността и да подтикнат клиентите да извършват конкретни действия, когато е необходимо. Но изготвянето на тези имейли и установяването кога е най-доброто време за изпращането им може да бъде предизвикателство за търговците. По-долу има няколко шаблона за напомняне за различни поводи, които можете да приспособите за собствена употреба.

Шаблони за имейл напомняне

Какво е имейл напомняне?

Имейл напомнянто е мощен инструмент за маркетолозите, който по същество прави това, което казва – напомня на получателя на нещо важно, което предстои, нещо, което се очаква от тях или е трябвало да се случи. Ето няколко сценария, при които изпращането на имейл напомняне може да бъде от полза за вашия бизнес:

  • Информиране на потребителите, че безплатният им пробен период ще изтече/е изткъл
  • Повторно ангажиране на неактивни потребители, които са изоставили вашия продукт на определена стъпка (например незавършена регистрация)
  • Напомняне на настоящите клиенти да подновят абонамента или членството си
  • Уведомяване на клиентите за тяхната предстояща дата на плащане, закъснели или просрочени плащания
  • Предупреждение на клиенти за неуспешни плащания/изтичане на кредитна карта/анулиране на акаунт
  • Напомняне на клиентите за важни предстоящи събития и др.
Имейл напомняне за Apple TV

Теми за имейл напомняне

  • [Име], не сме ви виждали от известно време ☹
  • Липсвахте ни!
  • Забелязахме, че напоследък сте малко отдалечени
  • Вашият пробен период за [продукта] приключва след [брой] дни
  • [Име], пробният ви период за [продукта] е почти приключил. Актуализирайте го сега!
  • Изисква се действие – Вашето плащане за [продукт] е неуспешно
  • Моля, актуализирайте данните си за плащане
  • О, не, има проблем с плащането ви за [продукта]
  • Вашият акаунт за [продукта] е на пауза!
  • Вашият акаунт за [продукта] ще бъде деактивиран след [брой] дни
  • Напомняне: Крайният срок за подаване на данни е [дата]
  • Не пропускайте [име на събитието]
  • Последен шанс да видите [лектор] на живо в [име на събитието]!

8 шаблона за имейл напомняния

Имейл напомняне за неактивен потребител

Имейл напомняне за изтичане на пробния период

Имейл напомняне предстоящо за плащане

Имейл напомняне за просрочено плащане

Имейл напомняне за изтичане на кредитната карта

Имейл напомняне за неуспешно плащане

Имейл напомняне за анулиране на акаунт

Имейл напомняне за предстоящото събитие

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Често задавани въпроси

Кога трябва да изпратя имейл напомняне?

Няма идеално време за изпращане на имейл напомняне, тъй като то ще варира в зависимост от конкретния случай. Ако напомняте на клиентите за предстоящото плащане, изтичането на пробния период или подновяването на абонамента им, има смисъл да ги уведомите поне седмица преди това, както и на датата на крайния срок. Когато става въпрос за имейли за възстановяване на неуспешни плащания, обикновено е уместно да изпратите напомняне на първия работен ден след датата на крайния срок.

Колко имейл напомняния трябва да изпратя?

Една от най-големите грешки, които можете да направите с имейл напомнянията, е да изпратите едно напомняне и да се надявате на най-доброто. Ако искате да спечелите повече пробни потребители или да възстановите повече приходи от неуспешни плащания, помислете за изпращане на поредица от имейли, включително предварителни напомняния, напомняния за крайни срокове и последващи действия.

Кои са най-добрите практики за имейл напомняния?

Имейл напомняният трябва да са кратки, прости и да предоставят само точното количество контекст и ниво на детайлност, без да се затрупват с ненужна информация. Те трябва да бъдат написани по професионален, но приятелски и учтив начин – ключовото е намирането на точния баланс между постоянство и настойчивост. Не забравяйте да включите очевиден призив за действие, така че клиентите да знаят точно какво се очаква от тях.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо