Изпратете ефективни и професионални имейли във вашата фирма с помощта на готови шаблони за фирмени съобщения. Научете кога е най-подходящ момент да изпратите съобщението, на кого да го адресирате и как да го структурирате. Има шаблони за представяне на нов служител, за покана на среща, за обява на свободна позиция и други.
Въпреки че има много комуникационни канали на разположение, много компании избират имейла, за да правят съобщения, тъй като това е най-използваният и ангажиращ сред тях. В повечето случаи имейлите от фирмите са промоционални съобщения за нови продукти или услуги, актуализации на съществуващи продукти или стартиране на ново начинание.
Въпреки че това теоретично са най-обикновени съобщения, те са по-фокусирани върху предаването на маркетингова информация, отколкото върху комуникацията за новини.
Има обаче и много примери за имейл съобщения за други цели, като например вътрешни съобщения. Това обикновено са по-официални имейли, които се фокусират върху бизнес комуникацията, включително, но не само презентиране на отворени позиции в компанията, повишаване на настоящ служител на по-висока позиция, въвеждане на чисто нови членове на персонала в екипа или покана за открита среща.
Последният тип ще бъде основният фокус тук, за да се предоставят примери за свързани с бизнеса съобщения, които могат да бъдат представени на вътрешна аудитория по имейл.
Имейлите са един от най-ефективните методи за комуникация и отдавна са се доказали като метод за изпращане и получаване на вътрешни и външни съобщения. Една очевидна причина за това е фактът, че те позволяват директна комуникация с желаната аудитория, стига да знаете техните имейл адреси.
Това означава, че обява за откриване на работна позиция или съобщение за новини на компанията може да бъде изпратена до целия персонал или до определен списък с хора, докато имейл с приветствие за нов член на екипа или анонс за открита среща може да бъде изпратен само до съответния екип или отдел в големите компании .
Данните, събрани в проучване на Gallup, показват, че 74% от служителите се чувстват така, сякаш пропускат фирмените новини (source). В същото време лошото управление на вътрешната комуникация може да струва на малки компании (наемащи по-малко от 100 души) 420 000 долара годишно, докато големите предприятия губят до 62 милиона долара всяка година (source). Това са само още две причини за използване на имейли при обявяване на вътрешни новини и споделяне на важна информация между служителите.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Как да сключите повече сделки чрез разговори с потенциални клиенти? Нашият списък със задачи за първия разговор с клиент ще ви помогне да максимизирате продажбите си.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Списъкът със задачи за първи разговор е полезен за мениджъри по маркетинг и продажби, както и за специалисти по продажби и търговски представители. Планирането на обаждането е важно за успешната продажба, защото ви позволява да знаете кой е клиента и какво очаква той от услугата, да сте фокусирани и да покриете всички важни теми. Професионалистите винаги планират предварително. Актуализирайте списъка с контакти преди новото обаждане.
Investing in email marketing and sending personalized emails can attract new customers. Utilizing call center and email templates can aid in working with clients. Gathering feedback from customers is important for improving business or product. LiveAgent offers response templates for efficient communication with clients. Effective communication can lead to loyalty and attracting new customers through email marketing.
Шаблони за клиенско обслужване в социалните медии
Текстът представя софтуер за удовлетвореност на клиентите и предлага безплатен пробен период. Подробно се разглеждат съвети за отказ на кандидати за работа и благодарност към клиентите за препоръки. Също така се споменава ползата от използването на шаблони за отговор на често задавани въпроси в кол центъра. LiveAgent предоставя безплатни шаблони за първи контакт и разрешаване на проблеми в Live Chat. Цялата организация трябва да създаде шаблоните и да тества различни опции за по-ефективно клиентско обслужване.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team