Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zendeks

Контакти на бюрото за помощ на Zendeks

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zendesk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zendesk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zendesk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zendesk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zendesk

Свържете се с клиентското обслужване на Zendesk чрез имейл

Zendesk Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Zendesk

Zendesk Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zendesk

Zendesk Поддръжка на телефонна централа

888-670-4887

Научете повече за продуктите на Zendesk

Zendesk База знания

https://www.zendesk.com/guide/

Контакти за поддръжка на социални медии

Zendesk Instagram

Zendesk Instagram

instagram.com/zendesk/

Zendesk Facebook Page

Zendesk Facebook Page

facebook.com/zendesk

Zendesk Twitter

Zendesk Twitter

twitter.com/zendesk

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zendesk

Общи условия на Zendesk

N/A

Политика за поверителността на Zendesk

Политика за поверителността на Zendesk

N/A

Политика за сигурността на Zendesk

Политика за сигурността на Zendesk

N/A

Zendesk ОРЗД

Zendesk ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zendesk

Страница в Уикипедия за Zendesk

N/A

Партньорска програма на Zendesk

Партньорска програма на Zendesk

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zendesk?

Zendesk изгражда софтуер за по-добри взаимоотношения с клиентите.

Каква подкрепа предлага Zendesk?

Обслужващият екип на Zendesk предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, подкрепа в социалните мрежи, поддръжка на форуми и самообслужване support.

 

Как да се свържа със Zendesk?

Можете да се свържете със Zendesk, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Zendesk?

Zendesk няма имейл support.

 

Има ли Zendesk чат наживо?

Не, Zendesk има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон "Получаване на помощ": https://support.zendesk.com/ 

 

Как да говоря с някого в Zendesk?

Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с горещата линия 888-670-4887</

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо