Помощен софтуер за SaaS

Разчитайте на LiveAgent, обновете своя SaaS бизнес и намалете скоростта на бълхата на клиентите си.

Бъдете на ниско ниво, като се запознаете с всички споразумения за нивото на обслужване и очакванията на клиентите.

Уверете се, че Вашите клиенти са доволни от Вашата услуга, като редовно анализирате рейтингите на ефективността на агента.

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Бързата и насочена помощ може да направи огромна разлика, когато става въпрос за запазване на клиенти и намаляване на скоростта на шлиц. Времето е много важен фактор в този случай. Чат в реално време може да ви помогне да решите проблемите веднага и да запазите клиентите си в залива. Без повече мозъчна атака за стратегиите как да се намали – решението дойде само за вас.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Подобряване на щастието на клиентите

Успехът на вашия бизнес зависи от удовлетвореността на вашите клиенти. Осигурете им възможност да търсят отговори на клиентския портал, да се свържат с тях чрез обикновена поща и да приключат продажбите по телефона – всичко на едно място! Бонус: Можете да измерите колко доволни са вашите клиенти благодарение на наградите / rebuke система. 🙂

Бъдете организирани

Няма повече няколко отделни входящи кутии, различно решение за чат на живо или допълнителен доставчик на call center. LiveAgent пакетиране на всички канали в един пакет (социални мрежи, както и) на много достъпна цена. Инвестирайте по-малко време в управлението на ежедневните задачи благодарение на автоматизацията и се фокусирате върху това, което е от значение за вас –Вашите клиенти, бизнес и растеж.

stay organized - illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на вашите клиенти.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Софтуер като услуга
Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

Регистрирайте се безплатно

LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Служителите ви отговарят на въпросите на клиентите. Предимства: Известия за отзиви, автоматично генериране на отзиви, лесно за употреба табло. Недостатъци: Ненадежден интерфейс, липса на данни за профили, ограничени интеграции. Предлагат безплатен тестов период.

Клиентите, които използват хостинга ви, имат нужда от по-добра помощ? Дайте им го с правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без никакви струни.

Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

LiveAgent е алтернатива на Aircall и Service Hub за подобряване на клиентското обслужване чрез различни канали като чат, обаждания и форми за контакт.

LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

Подобрете клиентското обслужване в B2B индустрията с помощта на реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. LiveAgent е алтернатива за Aircall.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Възможности за многоканална поддръжка и обслужване с LiveAgent. Включва тикетинг функции, гласови разговори, чат в реално време и връзка със социални мрежи. Подходящо за help desk и самообслужване.

LiveAgent помага на търговията на дребно с осигуряването на възможно най-доброто обслужване на клиентите. LiveAgent - едно многоканално решение, което да задоволи всеки клиент.

Помощен софтуер за търговия на дребно

Разгледани са стратегии за подобряване на B2B клиентското обслужване, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива и е предпочитан от различни клиенти за по-добро клиентско преживяване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо