Помощен софтуер за SaaS

Разчитайте на LiveAgent, обновете своя SaaS бизнес и намалете скоростта на бълхата на клиентите си.

Бъдете на ниско ниво, като се запознаете с всички споразумения за нивото на обслужване и очакванията на клиентите.

Уверете се, че Вашите клиенти са доволни от Вашата услуга, като редовно анализирате рейтингите на ефективността на агента.

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Бързата и насочена помощ може да направи огромна разлика, когато става въпрос за запазване на клиенти и намаляване на скоростта на шлиц. Времето е много важен фактор в този случай. Чат в реално време може да ви помогне да решите проблемите веднага и да запазите клиентите си в залива. Без повече мозъчна атака за стратегиите как да се намали – решението дойде само за вас.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Подобряване на щастието на клиентите

Успехът на вашия бизнес зависи от удовлетвореността на вашите клиенти. Осигурете им възможност да търсят отговори на клиентския портал, да се свържат с тях чрез обикновена поща и да приключат продажбите по телефона – всичко на едно място! Бонус: Можете да измерите колко доволни са вашите клиенти благодарение на наградите / rebuke система. 🙂

Бъдете организирани

Няма повече няколко отделни входящи кутии, различно решение за чат на живо или допълнителен доставчик на call center. LiveAgent пакетиране на всички канали в един пакет (социални мрежи, както и) на много достъпна цена. Инвестирайте по-малко време в управлението на ежедневните задачи благодарение на автоматизацията и се фокусирате върху това, което е от значение за вас –Вашите клиенти, бизнес и растеж.

stay organized - illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на вашите клиенти.

Related Articles to Софтуер като услуга
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.

Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.

Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin

Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

Уеб helpdesk е технология за обслужване и тикет управление, което улеснява комуникацията и управлението на услугите за потребителите, които могат да го достъпват директно от браузъра.

Инструментите за съвместна работа позволяват на членовете на екипите да общуват, да решават проблеми, да споделят и работят заедно - по-лесно и ефикасно.

Инструменти за съвместна работа

LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.

Имейл известията могат да изпращат писма до служителите, когато им е възложено запитване или когато клиент отговори на същото. Прочете повече за тази функция.

Имейл известия

LiveAgent предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, комуникация и управление на имейли. Включва и VoIP телефонни системи. Получете демо.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x